Hahaha ik heb al een liefde, het land Amerika

Zit af en toe echt op een roze wolk, heel gek gevoel is dat, maar ik geniet er maar van.
En ja ik kan het me voorstellen hoor dat je je zo voelde. Ik heb afgelopen half jaar wel steeds met ups en downs hier aan gedacht, af en toe dacht ik van jeetje wil het nog wel, en als het zo is, hoe ga ik dat dan doen, en andere momenten wilde ik niets liever. Nu is het echt zo, en eigenlijk ben ik alleen maar verbaasd over het hele diepe gevoel van hoe goed dit voelt. Ik denk echt dat dit m'n kans is. Het is excitement, maar het voelt gewoon zo goed, dit klopt gewoon. En daar komt bij dat het een soort concreet doel geeft om naar toe te leven. Afgelopen tijd was het gewoon allemaal zo vaag, had geen duidelijk beeld voor ogen. En nu geeft het juist inderdaad rust, omdat het concreet is. De druk is ook van de ketel om de perfecte job in Nederland te vinden, ik hoef nu niet perse hier m'n droombaan meer, want het is toch maar voor een jaartje.
Snap je? Dat doel is echt heel prettig.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest