Wat een enorme domper voor iedereen die zo blij was om ingeloot te zijn

Ik zou niet weten waarom dat dom is? Als ik moest gewonnen hebben, zou ik het er zeker met mijn collega's over hebben, en zelfs met mijn baas. Je bent niet direct weg, dus waarom niet? Ik kan me voorstellen dat veel mensen een goeie werkplek hebben waar collega's en baas meeleven. Ik bedoelde het niet als dat mensen hun job al opgezegd hadden, maar wel in de zin dat velen in je leven al zullen op de hoogte zijn. Dat mensen hun huis al verkocht hebben, nee dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.Hockey schreef:Als mensen dat werkelijk gedaan hebben is het wel zeer, zeer dom. Moet de VS rekening houden met mensen die de huis al verkopen voordat de beer überhaupt geschoten is?sachasenne schreef:Dit kunnen ze toch zomaar niet maken?
Hoeveel mensen hebben hun werkgever, familie, ed al ingelicht,
Mensen die mss al tickets gekocht hebben om in Amerika te kijken of sommige streken hun bevallen.
Ronde 2 is gewoon een formaliteit indien jij aan de eisen voldoet en een laag genoeg casenumber hebt (zoals al de 17 winnaars hier op het forum). Dus ik vind "dom" een ontzettend domme woordkeuze in dit geval.Hockey schreef:Ik gebruikte, en gebruik, de term dom omdat mensen nog niet gewonnen hebben. Je hebt pas gewonnen als je de green card in handen hebt. Nu geselecteerd zijn betekent enkel meedoen aan ronde 2. Welke niet random is.
Wat is er dan onzeker? Ik heb ooit tegen mijn baas gezegd dat ik -na lang proberen- toch zwanger was, terwijl in nog maar 8 weken was. Iets wat ik in normale omstandigheden nooit zou doen, maar ik kreeg een pracht van een promotie aangeboden, terwijl dat alles behalve een job was die ik wou doen als jonge moeder met een man die veel in het buitenland zat. Dus ja, de omstandigheden maakten dat ik die baan heb moeten weigeren, en dat ik beter kon uitleggen waarom omdat dat alles behalve logisch was!Hockey schreef:Delen met familie en vrienden, ja, dat snap ik. Maar dit delen met je baas? Die vervolgens weet dat je weggaat? Terwijl daar nog geen zekerheid is?
Ik zou haast gaan denken dat jij nog niet goed begrijpt hoe de loterij werkt... Het hoogste casenumber hier was ergens in de 17.000. Als je dan dus aan de voorwaarden voldoet (en dat weet iedereen wel van zichzelf of dat al dan niet is, iemand die serieuse twijfels heeft zal heus nog niet snel in aktie schieten), leg jij me dan een keer uit waarom die 2de rond een probleem is?Hockey schreef:En nu al een ticket kopen, omdat je straks wellicht bij de gelukkige 50.000 zit?
Ik vind het nogal prematuur om nu iedereen op de hoogte te gaan stellen en tickets te gaan kopen, terwijl je enkel geselecteerd bent voor ronde 2.