Langs de andere kant: dit jaar zouden de watervallen in Yosemite prachtig zijn. Dus nog een dagje daar zal zeker geen straf zijn.

Geen Phoenix. Verder is het afhankelijk van wat je wilt doen. Ik zou zelf een volle dag Grand Canyon niet gek vinden. Dan heb je op weg er naar toe ook de tijd om onderweg nog wat te bekijken (omgeving Sedona, Montezuma's Castle, etc) en je hebt de tijd om een stuk naar beneden te wandelen.GivenToFly31 schreef:Ik twijfel enkel waar ik deze het best kan spenderen. Ik denk aan verschillende locaties: 1) Phoenix 2) Grand Canyon 3) Yosemite
Wat raden jullie aan?
Je kunt het prima in je eentje rijden, julie hebben niet echt lange afstanden in de route zitten. Dat shcelt waarschijnlijk een hoop geld.GivenToFly31 schreef:Tweede vraag gaat over de autohuur. Mijn vriendin is 22 en ik ben 26. Aangezien ik het niet zie zitten om de hele reis alleen te rijden, zal ook mijn vriendin achter het stuur plaatsnemen. Omwille van haar leeftijd zullen we hiervoor extra moeten betalen. Usareisen.de biedt een programma aan voor bestuurders onder 25, maar hier wordt rekening gehouden met twee bestuurders van onder 25, terwijl ik ouder ben. Is er een mogelijkheid om hier wat aan te doen? Of is het de volle pot betalen, zelfs als 1 van de 2 ouder is dan 25?