Haha ach ja ik probeer er ook maar wat positiefs van te draaien

Ik heb nog steeds het vermoeden dat Donahue tot vrijdag heeft gewacht om het zo in de doofpot te laten verdwijnen. Wellicht kan de correspondent de vraag aan Donahue stellen waarom hij meer dan een week heeft gewacht voordat hij het probleem wereldkundig heeft gemaakt. Als er een commissie is (in het Huis bijvoorbeeld) dat over immigratie gaat zou ik dezelfde vraag stellen.Georgie schreef: Mijn oom werkt trowens als redacteur buitenland voor onze grote nieuwszender en is er een item over aan het maken voor het journaal, en heeft contact opgenomen met de correspondent in Amerika. Niet zozeer dat daar wat mee te bereiken valt, maar het is natuurlijk toch ook wel nieuws. Dus wie weet komt 't nog op 't journaal vandaag of morgen.
Inconvenience?!"We regret any inconvenience this might have caused."
Ik kan hier weinig over terugvinden....heeft iemand hier meer informatie over?guinevere schreef: Ik wil niemand valse hoop geven, maar in 2007 had USCIS ook een fout gemaakt (met betrekkening to aanvraag indienen voor GC) en die kort daarop teruggedraaid. Door middel van een class action lawsuit is dat uiteindelijk weer recht gezet. Nogmaals ik weet niet of dat in deze situatie ook mogelijk is, maar ik hoop voor jullie dat ze tot een betere oplossing kunnen komen.
Denk ook dat het zo gaat.Georgie schreef:Ben bang dat ze echt niets anders hier van gaan maken.
Dat is een heel goede instelling Sofie , je kunt er toch weinig aan verhelpenGeorgie schreef:Ja precies, Katja. Er is hoe dan ook gewoon een winkans, en er zijn toch ook wel vele forummers in het verleden geweest die hebben gewonnen.
Haha ach ja ik probeer er ook maar wat positiefs van te draaien
misschien is het goed om het toch alsnog te doen, you never know? Er is wellicht een ultra kleine kans dat het wel teruggedraaid wordt.Want hebben jullie winnaars het eigenlijk officieel al gehoord? of is de bekendmaking op de website afdoende hierin?Ik ben steeds zo bang dat ze zullen zeggen: Ok, nou vooruit, degenen die hun gegevens al opgestuurd hadden en welke we in ons bezit hebben, geven we dan toch alsnog een greencard. En dan heb ik dat dus niet gedaan want ik heb expres beetje langer gewacht. Wilde het dit weekend doen.
Precies. En dat is ook gewoon wel zo, we hadden nog niets concreets in handen en het is een voorwaardelijke selectie. Maar mentaal hakt het er natuurlijk zo enorm zwaar in. Ik ben bang dat ze dat psychische effect niet helemaal realiseren, en twee weken is dan eigenlijk net te lang.Raafje87 schreef: Ik twijfel of een lawsuit gaat helpen hier, het is een lotterij en ze kunnen zich altijd beroepen op het feit dat de mensen na deze trekking nog geen GC rijker waren, dus hoewel ze de teleurstelling begrijpen, je had in principe nog niets.... ik zie ze het zo doen namelijk![]()
Ja dat is erg moeilijk om niet te doen. Ik merk dat ik de what if's op zich wel los kan laten. Ik kan genoeg 'oplossingen' bedenken die ze hadden kunnen geven, maar daar schiet je gewoon niets mee op. Ben wel bang de oplossing die ik hier boven al gaf, en dat ik dan alsnog net buiten de boot vis, maar dat is meer angst dan dat dat daadwerkelijk zal gebeuren.Coyote schreef: Je kunt wel allerhande scenario's gaan bedenken maar daar heb je alleen jezelf mee. Mischien gaan ze dit...misschien gaan ze dat... maakt jezelf alleen maar onrustiger. Er is een besluit genomen en zo zal het gaan.
Het lijkt me nou niet echt handig om iemand een sprankje hoop te gaan geven, door te adviseren papieren op te sturen, als die hoop er gewoon niet is. Lees Raafjes uitleg over gebrek aan randomness. De loterij is gewoon niet eerlijk gegaan. De mensen die zich de eerste twee dagen van de loterij inschreven maakten veeeelen malen meer kans, door deze fout, dan alle andere mensen die dat in de 28 dagen daarna deden. Door over hun hart te strijken doen ze in feite iets onwettigs. De Amerikaanse overheid zal dat niet doen.jokaluma schreef: misschien is het goed om het toch alsnog te doen, you never know? Er is wellicht een ultra kleine kans dat het wel teruggedraaid wordt.Want hebben jullie winnaars het eigenlijk officieel al gehoord? of is de bekendmaking op de website afdoende hierin?