Staceybeesie schreef:Ja maar dan nog Elke. Het is wat Amerikanees zegt. Bewaar jij de krasloten of andere loterij tickets na de trekking en waarop je niet gewonnen hebt in elke andere loterij? Dat doe ik eigenlijk ook niet. Wie had dit nu kunnen zien aankomen?
Dat zeg ik...het is een regelrechte puinhoop....een grote blamage. Wat mij betreft is de enige juiste oplossing dat de 22.000 Doorgaan en dat ze d'r 78.000 nieuwe nummer bij trekken. Dit geeft niet winnaars een "extra" kans en laat alle winnaars hun droom niet in rook zien opgaan.
Al met al hadden ze het vooraf moeten checken, niet gebeurt.....je kan niet na twee weken doodleuk de uitslag terugtrekken. Mensen hebben dan allemaal arrangements gemaakt, dat kun je vanuit moreel oogpunt gewoon niet meer maken na twee weken...(althans dat kunnen ze blijkbaar wel maar ik vind het een schandalig)....Als ik naar dat Internationale forum kijk dan zitten er wat mensen op die torenhoog schreeuwen dat winnaars moeten stoppen met janken etc....anderzijds zijn er ook heel veel mensen die serieuze stappen aan het bedenken zijn, mailtjes naar congresleden, senatoren etc etc...
Ik ga zelf vanavond ook een mail sturen naar de KCC want ik voel me ook zwaar in het ootje genomen. Heb immers ook allerlei processen in gang gezet door hun brief en die kan ik nu niet 1,2,3 terugdraaien.
Voor alle duidelijkheid. Ik vind niet dat 22.000 mensen een GC moeten krijgen, ik vind wel dat 22.000 mensen "further processing" moeten krijgen. Uiteindelijk zal daarvan dan vanzelf blijken wie wel en niet aan alle voorwaarden voldoet. Je kan niet al die mensen blaimen voor een stomme computerfout...
ZIjn er nog mensen met ideetjes waar we het beste die Email heen kunnen sturen? Tnx alvast voor alle love & support...

Only the strong survive.....