ESTA aangevraagd voor iedereen: check
Informatie over Zion NP: check
Nu verder met de finetuning. Weet iemand of ze bij Macy's ook auto-navigatie verkopen? We willen er daar eentje kopen, is goedkoper dan in Nederland. Wel handig om die alvast te hebben voor we met onze auto naar het hotel in Vegas moeten.
Ik weet niet of ze die verkopen (al op site gekeken?). Ik heb zelf navigatie op de iPhone die voldoet hier en met de USA kaarten moet dat daar ook goed gaan, lijkt me. Kaarten staan lokaal dus ik heb gene internetverbinding daarvoor nodig. Heb je geen smartphone waar je navigatie op kwijt kunt?
Ik heb ook een Iphone (3GS), welke navi heb jij erop? Ik had eerst *kuch*illegaal*kuch* Navigon erop, nu heb ik alleen de legale versie met de kaart van Nederland. Als ik extra kaarten moet kopen ben ik net zo duur uit als een nieuwe Garmin ter plekke...
Ja, da's waar. Ik dacht dat er ook een navigator is die je als 60dgn als proef kunt gebruiken. Daar past je planning in, maar dan moet je niet nu al nieuwsgierig zijn om het te proberen (zoals ik) Ik dacht dat dit ook Navigon was trouwens.
Op de één of andere manier heb ik dit bericht helemaal over het hoofd gezien, maar bedankt weer René. Zal eens effe googlen of ik het kan vinden
Zenuwen beginnen nu toch al elke dag toe te nemen, aftellen is ook al goed te doen, nog maar ruim een maandje!
Heb wel telkens het gevoel dat we iets vergeten, maar dat heb ik zo ongeveer elke vakantie. Ook hebben we nog niets gehoord van USA reisen. Iemand enig idee wanneer de reisbescheiden worden gestuurd?
Haha, dan zal dat het zijn. We hebben in ons plan trouwens niet staan wat we in de koffers mee moeten nemen, dus daar kan het nog fout gaan. Hoewel, mijne gaat waarschijnlijk op de heenweg behoorlijk leeg zijn
Ga ja daar inkopen doen? qua kleding...
Wij hadden gewoon vakantie kleding bij ons.. makkelijk en mogelijkheid van lagen. Fleece voor de avond en vroege ochtend (heel vroeg). IN USA hoef je ook in restaurant niet netjes oid. Ik had 2 rokjes mee Jeroen 1 nette bloes, die heeft hij niet aangehad.. ik mijn rokjes wel. Verder korte en 3/4 broeken... t-shirts (paar de rest koop je daar). Wij namen nog fleece dekens mee voor in je buitenstoel of over je dekbed in koude nacht. Toiletspul kocht ik deels daar (shampoo enzo) maar let op deo hebben ze niet in spuitbussen.. alleen rollers. Zaklampje op led.. €2 bij kruidvat en wat dextro snoepjes. dat soort zaken maar verder niks bijzonders. Ik had ook voor kids hagelslag.
HAGELSLAG HAGELSLAG HAGELSLAG HAGELSLAG HAGELSLAG HAGELSLAG HAGELSLAG * zie je ze zeggen het*
anders is het nutella.. en ik houd ook van hagelslag..
de peanutbutter is daar lekker (wel zoeter)
Wij kochten wat minder zoet brood. ik vind kaas en worst dara trouwens helemaal niet lekker op (op dat zoetere brood).
Wij kochten meestal 7-grains, dat was nog te eten en ruikt ook minder naar dat Oatgrain of hoe dat ook heet.
Nog 2 weken! Het aftellen is nu echt begonnen. Bezig met de laatste voorbereidingen en dan zijn we er klaar voor.
Nog wel een vraagje over Curry Village. We hebben een 4persoons tent. Zit beddengoed er bij in of moet je dat zelf meenemen? Of is er de mogelijkheid om het bij te huren?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.