Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Dude : dude's vierde (ook beetje de derde)
Re: Reis Dude : dude's vierde (ook beetje de derde)
Gisteren avond een mailtje terug gehad van Richard van Farabees,
Helaas geen jeep rentals meer in juni, die verhuizen allemaal naar Colorado voor het seizoen. Als we er in de eerste week van juni waren viel er nog iets te regelen maar wij zijn er eind juni dus helaas pindakaas.
Dus ofwel riskeren we het met de huurwagen, na navragen over de staat van de weg, ofwel doen we wat anders in DV, er is genoeg te doen. Ik vraag me trouwens af of de weg tot aan Ubehebe Crater ook al zo slecht is?
Of misschien is er in Las Vegas wel ergens een jeeprental waar je toestemming hebt om over dirtroad te rijden, iemand ervaring mee?
Bart
Helaas geen jeep rentals meer in juni, die verhuizen allemaal naar Colorado voor het seizoen. Als we er in de eerste week van juni waren viel er nog iets te regelen maar wij zijn er eind juni dus helaas pindakaas.
Dus ofwel riskeren we het met de huurwagen, na navragen over de staat van de weg, ofwel doen we wat anders in DV, er is genoeg te doen. Ik vraag me trouwens af of de weg tot aan Ubehebe Crater ook al zo slecht is?
Of misschien is er in Las Vegas wel ergens een jeeprental waar je toestemming hebt om over dirtroad te rijden, iemand ervaring mee?
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
de weg naar uhebe crater is volledig verhard, dus dat is al een mooie uitstap!
jammer van de jeep huur maar dat was te denken. Richard vindt het ook te riskant in dat seizoen vertelde hij ons.
Ik zou niet met een eigen huurwagen naar de Racetrack durven rijden... te veel pech gezien en het is een laaaaaange weg in, bij jullie, hete temperaturen. En er is meer dan genoeg moois te zien in Death Valley...
jammer van de jeep huur maar dat was te denken. Richard vindt het ook te riskant in dat seizoen vertelde hij ons.
Ik zou niet met een eigen huurwagen naar de Racetrack durven rijden... te veel pech gezien en het is een laaaaaange weg in, bij jullie, hete temperaturen. En er is meer dan genoeg moois te zien in Death Valley...
Ik heb het al eens eerder verteld maar wij zijn omgekeerd op weg naar de Playa, ondanks " onze" stevige huur SUV en dat was in october. Ubehebe Crater is schitterend....en zoals Tipsy zegt, geheel verhard. Neem een verrekijker mee Bart..
Tja het blijft steken dat ik niet zou kunnen gaan, maar het gezond verstand zal zegevieren Hans
Als ze me afraden om te gaan in het VC dan zal ik ook niet gaan. Als ze zeggen dat de weg pas geëgaliseerd is geweest en ze zeggen dat het wel kan, dan gaan we wel. We zullen wel zien terplaatse. Erger dan de weg die ik in 2009 reed tussen KKTR en Bandelier kan haast niet
Bart

Als ze me afraden om te gaan in het VC dan zal ik ook niet gaan. Als ze zeggen dat de weg pas geëgaliseerd is geweest en ze zeggen dat het wel kan, dan gaan we wel. We zullen wel zien terplaatse. Erger dan de weg die ik in 2009 reed tussen KKTR en Bandelier kan haast niet

Is een zoomlens ook goed ?Neem een verrekijker mee Bart..

Bart
Grts, Bart
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wij vonden de weg van de racetrack er niet zo heel grellig uit zien (stuk rond de pas bij titus canyon of bvb echo canyon lag veel slechter). Het gaat 'm vooral om venijn dat je niet ziet denken wij (als we die auto's met problemen zagen).Dude schreef: Erger dan de weg die ik in 2009 reed tussen KKTR en Bandelier kan haast niet![]()
Belgen en Brabanders weten wat "grellig" betekent 

Hans, beetje laat misschien maar wil hier wel meer over horenYeehaw schreef:Beste hotel in Ely is La Quinta naast de supermarkt. Als je nog een goed restaurant wil weten laat maar horen. Yeehaw

Bart
Grts, Bart
Waar haalt iedereen toch het geld vandaan om ieder jaar zulke reizen te maken.. 

Wij roken niet, wij gaan (bijna) nooit op restaurant, wij gaan niet op cafe, wij hebben nog 'nen dikke tv', wij hebben nog geen volwaardige badkamer (enkel een douche in de berging), ik koop bijna nooit kleren (evy daarentegen
), .... en dan nog moeten we fel sparen hoor.
simpelweg prioriteiten leggen dus
Je kan wel raden waar onze prioriteiten liggen

simpelweg prioriteiten leggen dus

Je kan wel raden waar onze prioriteiten liggen

Grts, Bart
"Wie niet steelt of erft, zal werken tot hij sterft" Ik laat de keus aan jou Jaydee 
O ja, dat restaurant Bart. La Fiesta in Ely. Van La Quinta richting "centrum" aan je rechterhand voor de grote kruising. Parkeren om de hoek. Wij houden van Mexicaans.
Yeehaw

O ja, dat restaurant Bart. La Fiesta in Ely. Van La Quinta richting "centrum" aan je rechterhand voor de grote kruising. Parkeren om de hoek. Wij houden van Mexicaans.
Yeehaw
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Tiens Bart - Je afteller in je handtekening staat weer op 14 dagen!! Nog geen zin om te vertrekken? 

2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Heerlijk die verschillen in taal.Dude schreef:wij gaan (bijna) nooit op restaurant, wij gaan niet op cafe, wij hebben nog 'nen dikke tv'

Als wij op restaurant of op café zouden gaan, komt Peter Koelewijn langs: "Kom van dat dak af"

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
Gewoon even de pagina refreshen en dat zou in orde moeten zijnValerie schreef:Tiens Bart - Je afteller in je handtekening staat weer op 14 dagen!! Nog geen zin om te vertrekken?

Ik zie nu toch 2 dagen staan.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Valerie schreef:Tiens Bart - Je afteller in je handtekening staat weer op 14 dagen!! Nog geen zin om te vertrekken?

liever morgen dan overmorgen
Yeehaw; bedankt voor de tip, wordt genoteerd en zullen zien of we die dag zin hebben in Mexicaans

Rene, dat wordt hier zo gezegd al komt Evy soms thuis en zegt ze : ... (vul persoonsnaam in) is vandaag nog op de winkel geweest , dan vraag ik altijd: ahja ? was het dak weer kapot ?

Grts, Bart
Voila, de koffers zijn gepakt. De batterijen van verschillende dingen steken nog even in het stopcontact.
Morgen om half zeven vertrekken we richting zaventem.
Alvast iedereen weer enorm bedankt voor het helpen tot stand brengen van onze reis
Volgende update zal vanuit Amerika zijn
Bart
Morgen om half zeven vertrekken we richting zaventem.
Alvast iedereen weer enorm bedankt voor het helpen tot stand brengen van onze reis

Volgende update zal vanuit Amerika zijn

Bart
Grts, Bart
- Valerie
- Amerikakenner
Goeie reis Bart en Evy!!! Jullie gaan zo'n gave dingen zien!!
Ik ben benieuwd naar jullie verslag!!
Ik ben benieuwd naar jullie verslag!!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Een geweldige reis "op" het vliegtuig toegewenst! Maak er wat van.
Haha die Hans toch, scherp als een mes
Ik ga toch kiezen voor een zitje 'in' het vliegtuig
Misschien nog overbodig te melden maar we zijn dus live te volgen via onze site : http://www.bartenevy.be
Ciao
Bart

Ik ga toch kiezen voor een zitje 'in' het vliegtuig
Misschien nog overbodig te melden maar we zijn dus live te volgen via onze site : http://www.bartenevy.be
Ciao
Bart
Grts, Bart
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goede reis!
Ik probeer jullie te volgen, ik heb het er maar druk mee.
Marianne
Ik probeer jullie te volgen, ik heb het er maar druk mee.
Marianne
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Yeehaw schreef:Een geweldige reis "op" het vliegtuig toegewenst! Maak er wat van.

Ook namens mij uiteraard een goede reis toegewenst.

Groetjes René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3690 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-