Al enige tijd hou ik dit forum in de gaten en lees ik de ene topic naar de andere af om er achter te komen hoe de Emigratie procedures nou precies lopen.
Toch blijft er bij nog enige twijfel bestaan over wat er nou precies opgestuurd moet worden tijdens de K1 visum aanvraag en of bepaalde dingen een grote invloed gaan hebben tijdens de procedure.
Ik heb nu zo'n 3 jaar een relatie met een Amerikaanse, en sinds augustus 2010 zijn we verloofd. Wij willen graag de stap maken om mij die kant op te krijgen, aangezien dit voor mij makkelijker is.
Voor haar is het op het moment simpel weg niet te doen, gezien ze 4 kinderen heeft. Ze alleenstaand en heeft een eigen woning en is op het moment 29 lentes jong. Zij werkt als surgical tech voor een doctor.
Ik zelf ben op het moment 25 jaar oud en werk al 5 jaar in de beveiliging. Voornamelijk Aviation Security (Vliegtuig beveiliging, passagier controle, ruim bagage etc). haar opleiding zit dus wel snor, maar met mijn kleine MBO 3 ICT opleiding en een MBO 2 Beveiliging diploma en natuurlijk het Aviation Certificaat sta ik dus behoorlijk lager. Gaat dit problemen opleveren? Is het überhaupt wel geldig in Amerika.
Mijn andere vraag is natuurlijk zoals ik in het begin al vermelde, wat er nou precies in de eerste envelop moet zitten die opgestuurd moet worden. Zoals ik begreep van de officiele Us.gov website Moet er een I-129F worden ingevuld door mijn verloofde(Amy) en opgestuurd worden met een Check van 500 Dollar. Ze had het ook al over een screening gehad die eerst gedaan moest worden, welke ze dus ook gehad heeft. Via een mail daarvan had ze mij laten weten dat ze nu de echte application mocht gaan insturen.
Is het daarom verstandig om gelijk bij de eerste aanvraag (I-129F) gelijk al foto's en kopieen van Airline tickets te doen om te laten zien dat ik er in de afgelopen 2 jaar meerdere keren geweest ben en dat het serieus is?
Zoals je snapt ben ik een beetje verloren in wat er dus precies gedaan moet worden en hoop daarom ook dat jullie mij een beetje kunnen helpen met uitleg

Groetjes,
Ricardo