Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huwelijksreis Florida
Re: Huwelijksreis Florida
Wat een goeie tip! De prijs valt me hartstikke mee! Thanks Anja!
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Wij hebben in 2007 de airboattour gedaan bij Everglades Island Boattour. Wij hebben ook een alligator vast mogen houden, maar volgens mij hebben ze daar geen wildlife shows, maar dat weet ik niet zeker.
Maar er zijn behoorlijk veel van deze aanbieders langs de tamiami trail. Wij hebben destijds besloten om hier onze boattour te doen, omdat we die ochtend toevallig een coupon ervan zagen
Maar degene die Anja opnoemt is volgens mij vrij bekend en prima!
Maar er zijn behoorlijk veel van deze aanbieders langs de tamiami trail. Wij hebben destijds besloten om hier onze boattour te doen, omdat we die ochtend toevallig een coupon ervan zagen

Maar degene die Anja opnoemt is volgens mij vrij bekend en prima!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Bedankt weer SpaceAce! Ik zie de coupon inderdaad.
Even een ander vraagje. Ik ben zo vrij geweest even je reisverslag door te lezen
En ik vroeg me af in welk hotel jullie zaten op Key Largo?? Ik zag er geen naam bij staan. En tot nu toe vind ik zelf alleen maar hotels die redelijk aan de prijs zijn.
Even een ander vraagje. Ik ben zo vrij geweest even je reisverslag door te lezen

Dat probleem hadden wij 2.5 jaar geleden ook. Wij hebben uiteindelijk in het Holiday Inn geslapen en daar 210 dollar voor betaald.
Allemachtig 210 dollar! Ik zou haast denken dat ik net zo goed een 'eiland' verder kan rijden, om daar dan te overnachten...
Ik zie nu overigens dat deze Holiday Inn 115 dollar kost (excl. tax), dus dat valt nog wel mee. Maar ik ken jullie budget natuurlijk niet 
Overigens kozen wij toen voor Key Largo omdat Key West helemaal niet te betalen was (wij waren er ook wel tussen Kerst en O&N)

Overigens kozen wij toen voor Key Largo omdat Key West helemaal niet te betalen was (wij waren er ook wel tussen Kerst en O&N)
Ik zag die ook staan inderdaad, maar als ik daar kijk krijg ik een hogere prijs. Bij booking.com kan ik m wel krijgen voor 120 dollar incl tax, maar zonder annuleren.
We willen natuurlijk ook op Key West slapen. Dan willen we naar most southern hotel. Dat is wel wat aan de prijs inderdaad.
Vandaar dat ik dacht in Key Largo hou ik het n beetje laag haha.
We willen natuurlijk ook op Key West slapen. Dan willen we naar most southern hotel. Dat is wel wat aan de prijs inderdaad.
Vandaar dat ik dacht in Key Largo hou ik het n beetje laag haha.
Hmm het valt me toch wel redelijk mee, en ik heb nog een ander gevonden voor 120 incl tax. dus het moet wel goedkomen..
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij sliepen destijds in Bayside Resort voor 99 euro per nacht inclusief tax. Ik vind nu een kamer daar voor 132 dollar incl tax (zo'n 92 euro nu met deze dollarkoers?) maar als ik op zoover kijk, krijgt het geen goede recensies. Hmz.. Wij hebben daar destijds gewoon heerlijk en goed geslapen. Ontbijt stelde niet zo veel voor vond ik, maar dat vind ik ook nooit zo belangrijk. Het aangrenzende restaurant Snooks vond ik daarentegen echt geweldig!
Aankomende vakantie slapen we 'een eiland verder', op Islamorada in het Islander Resort voor 105 euro incl tax.
Je zou kunnen overwegen om via het bieden op priceline een kamer te krijgen op Key Largo. Dan zit je wellicht voor rond de 100 dollar (excl tax) in het Holiday Inn.
Edit: als tosca hem rechtstreeks voor 115 dollar excl kan boeken, zou het wellicht mogelijk zijn dat je via priceline onder de 100 dollar een kamer krijgt in het Holiday Inn
Maar ik begrijp dat het kunnen annuleren ook vrij belangrijk is (wat ik heel goed kan begrijpen), dat gaat dan inderdaad met priceline ook niet...
Aankomende vakantie slapen we 'een eiland verder', op Islamorada in het Islander Resort voor 105 euro incl tax.
Je zou kunnen overwegen om via het bieden op priceline een kamer te krijgen op Key Largo. Dan zit je wellicht voor rond de 100 dollar (excl tax) in het Holiday Inn.
Edit: als tosca hem rechtstreeks voor 115 dollar excl kan boeken, zou het wellicht mogelijk zijn dat je via priceline onder de 100 dollar een kamer krijgt in het Holiday Inn

Maar ik begrijp dat het kunnen annuleren ook vrij belangrijk is (wat ik heel goed kan begrijpen), dat gaat dan inderdaad met priceline ook niet...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
Ik had op Expedia gekeken en dit is ook een non-refundable rate. Wanneer dit niet erg is, zou ik het inderdaad met Priceline proberen want dan moet je wel op een goede prijs uit kunnen komen 

Nee dat geeft niet hoor. Ik heb er wel wat voor over voor die non refundable... Want ja ik ga er wel vanuit dat we gaan he 
Bedankt voor het doorgeven van het hotel iig SpaceAce!
Misschien is het geen gek idee om die 20 minuutjes (volgens google maps) verder te rijden naar Islamorada, mits ik natuurlijk de volgende ochtend daar met dolfijnen ga zwemmen
Ik twijfel daar nog over. Omdat mn vriend dat zelf niet wil doen, dan moet ik alleen. Maar ja volgens mij is het een geweldige ervaring!

Bedankt voor het doorgeven van het hotel iig SpaceAce!
Misschien is het geen gek idee om die 20 minuutjes (volgens google maps) verder te rijden naar Islamorada, mits ik natuurlijk de volgende ochtend daar met dolfijnen ga zwemmen

Ik twijfel daar nog over. Omdat mn vriend dat zelf niet wil doen, dan moet ik alleen. Maar ja volgens mij is het een geweldige ervaring!
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet twijfelen, gewoon doen!Sel schreef:Ik twijfel daar nog over. Omdat mn vriend dat zelf niet wil doen, dan moet ik alleen. Maar ja volgens mij is het een geweldige ervaring!

Een honeymoon = een honeymoon... Dan doe je veel dingen die je normaal niet zo snel zou doen, toch?
Ik heb het ook gedaan (op Curacao maar de ervaring zal gelijk zijn) en vond het het absoluut waard! En als je vriend niet gaat kan hij mooi foto's maken van jou 

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Florida city is een stuk goedkoper en ligt ook op je weg. Dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn.
Groetjes,
Carine
Carine
Ja dat is waar ja, en van die foto's maken is ook zo haha!
Bedankt voor de tip sachasenne. Ik ga eens kijken wat de verschillen in prijs zijn.
Bedankt voor de tip sachasenne. Ik ga eens kijken wat de verschillen in prijs zijn.
Hoera! De cruise is iniedergeval alvast geboekt!
Nu de rest nog
Nu de rest nog

Re: Huwelijksreis Florida (tips tampa?)
heeft er iemand nog leuke tips voor in en rondom Tampa?
We zijn daar 2 nachten. Eerste dag willen we naar een outlet in de buurt. Maar de 2e dag, hadden we eigenlijk bush gardens gepland. We twijfelen nog of we dat wel willen zien na disney's animal kingdom. Dus heeft iemand nog andere ideeën?
We zijn daar 2 nachten. Eerste dag willen we naar een outlet in de buurt. Maar de 2e dag, hadden we eigenlijk bush gardens gepland. We twijfelen nog of we dat wel willen zien na disney's animal kingdom. Dus heeft iemand nog andere ideeën?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik vond Bush Gardens wel heel erg leuk en anders dan Animal Kingdom. Anders kun je eventueel richting St Petersburg aan en het Dali Museum bezoeken.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Dank voor je reactie Katja 
Is Bush Gardens ook leuk als je niet in alle attracties gaat? (ik ben geen grote fan van enge achtbanen haha)
En bedankt voor de andere tip

Is Bush Gardens ook leuk als je niet in alle attracties gaat? (ik ben geen grote fan van enge achtbanen haha)
En bedankt voor de andere tip
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ehm, ik denk dat het dan ook leuk is. Het park heeft wel een hele bijzondere sfeer vond ik alleen waren de enge attracties voor mij wel het hoogtepunt.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1811 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties