Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cool Whip / Miracle Whip ---> waar in NL ?
Cool Whip / Miracle Whip ---> waar in NL ?
Hallo allemaal,
Wie weet waar ik in de buurt van Den Haag cool whip / miracle whip kan krijgen ? Iemand die een goed alternatief weet mag het ook zeggen ?
Ik wil namenlijk watergate salad maken en volgens mijn keuken princes kan het echt niet zonder een van bovenstaande ingredienten.
Alvast bedankt
Bram
Wie weet waar ik in de buurt van Den Haag cool whip / miracle whip kan krijgen ? Iemand die een goed alternatief weet mag het ook zeggen ?
Ik wil namenlijk watergate salad maken en volgens mijn keuken princes kan het echt niet zonder een van bovenstaande ingredienten.
Alvast bedankt
Bram
Laatst gewijzigd door Bramster op 08 mei 2006, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
je weet dat Cool Whip en Miracle Whip twee totaal verschillende dingen zijn? Cool whip in a salad lijkt me wat raar, behalve als het een fruitsalad is. Het is nl iets als slagroom. Miracle Whip is iets als mayonaise. Ik heb het volgens mij weleens bij de Konmar gezien, maar nam de mijne altijd mee uit de VS. Ook bij de Food Village in Schiphol kan je misschien slagen en helemaal bij het winkeltke op de Leidse straat in Amsterdam die Amerikaanse producten verkoopt. In het Statenkwartier is er een Engelse winkel (zo'n beetje aan het eind) die wat Amerikaanse producten verkoopt, probeer die. Omdat Cool Whip een dairy product is zal het wat moeilijker te krijgen zijn, maar Miracle Whip kan je vast vinden. Worst case scenario kan je wel mayo gebruiken, maar het is idd net even anders.
SEEING IS BELIEVING
Bedankt voor je reactie. Is zeer zeker geen Mayo, dus ik zal wel Cool Whip moeten hebben.
Is trouwens geen fruit salade. Het is een salade met jello-pistacio pudding, noten, annanas, cool whip, marhmellos .......
Had gehoopt de Cool Whip is Den Haag te kunnen krijgen daar ik het vandaag wilde maken.
Is trouwens geen fruit salade. Het is een salade met jello-pistacio pudding, noten, annanas, cool whip, marhmellos .......
Had gehoopt de Cool Whip is Den Haag te kunnen krijgen daar ik het vandaag wilde maken.
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Heb je Kingsalmarkt in Amstelveen al geprobeerd? http://www.kingsalmarkt.nlBramster schreef: Ik neem aan dat niemand nog een adresje in NL heeft ontdekt waar je Cool Whip / Dream Whip kunt verkrijgen ?
Miracle Whip koop ik altijd in Duitsland, maar verkopen ze misschien ook wel daar.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien kun je het in Mariahoeve proberen. Daar is een kleine supermarkt met een heel verrassend assortiment. Ik ga er altijd naar toe voor de hazelnoottaart van Maison Kelder, maar laatst zag ik dat ze veel buitenlandse producten hebben. Ik weet niet hoe de winkel heet, het is aan de Ursulaland, of daar in de buurt.
Marianne
Marianne
- bonbonnekke
- Amerika-ontdekker
Zowieso zou ik er wel een lange autorit voor over hebben om in Nederland naar een winkel te gaan waar ze alleen maar Amerikaanse produkten verkopen!
Een paar jaar geleden zat er een winkel voor expats in Scheveningen, daar verkochten ze ook veel Britse produkten zoals bacon en double clothed cream. Maar die is helaas weg.
Ideetje voor iemand met ondernemerslust op forum?
Marianne
Een paar jaar geleden zat er een winkel voor expats in Scheveningen, daar verkochten ze ook veel Britse produkten zoals bacon en double clothed cream. Maar die is helaas weg.
Ideetje voor iemand met ondernemerslust op forum?

Marianne
Amerikagek in hart en nieren!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 8012 Weergaves
-
Laatste bericht door Yareth