Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
movingon
Amerika-ontdekker

Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Bericht door movingon »

Sten schreef:Hier Georgie, is de goede link:

http://thomas.gov/cgi-bin/query/z?c112:H.R.704:
Hi Sten,

Ik heb het gelezen. Maar als je verder leest, dan zie je dat er maar 33 co-sponsors zijn van de 435 representatives. Bill is ook nog niet passed.
Latest Major Action: 4/5/2011 House committee/subcommittee actions. Status: Subcommittee Hearings Held.
Dan moet het ene House het eerst approven, dan de andere en dan kan de
President het vast ook nog veto-en. Meeste co sponsors zijn Republican, en Democrats hebben nog de meerderheid.

Positief blijven denken :thumbup:

P.
States etc.: CA, CO, CT, DC, FL, GA, ID, MA, MD, MT, NC, NV, NY, PR, RI, SC, TX, OR, UT, VA,WA, WY
Sten

Bericht door Sten »

@ Movingon

Goede aanvulling.

Ik begrijp dat de loterij pas sinds 1994 bestaat (en heette DV 1995)

http://en.wikipedia.org/wiki/Diversity_Immigrant_Visa

Grappig, ik was in 1994 voor het eerst (in dit leven) in Amerika. Ik vind dat die loterij echt nog maar kort bestaat: 16 jaar...
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

Ja, allemaal leuk en aardig voor alle afgestudeerde met PHD op BETA vakken hier, dat nieuwe voorstel voor de GC.
Maar ik wil gewoon een bedrijf/winkel/groothandel beginnen in de USA en zoals jullie gestudeerden weten is DAT juist de motor van de economie !!
En dan nog het feit dat ik stel op sprong kan investeren in de USA , aangezien ik al wat ouder ben, geen studieschuld heb en hier een rendabel bedrijf verkoop
met winst.

Dus ik hoop dat de democraten mij ook niet vergeten ! :geek2:
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Helemaal mee eens, net als in Ned. is midden en kleinbedrijf een belangrijke generator van werkgelegenheid. Helaas staart Washington zich blind op de high tech immigranten die grote bedrijven starten als Google enzo. Nu hebben die duizenden werknemers en dat maakt indruk. Plus er zijn de nodige investeerders - vooral die vooraan mochten meedoen in de IPO's - vet van geworden en alle politici hebben campaign contributions nodig. Natuurlijk is zoveel werkgelegenheid fantastisch, en export brent geld in de laadjes.
Maar jouw bedrijf zou banen creeeren locaal, je personeel zou geld uitgeven in de locale economie, wat tot meer banen zou leiden enz. Lokale overheden zitten te springen om mensen als jij. (Om die vervolgens met regelgeving om de oren te slaan....) Waar ik woon is de werkloosheid rond de 20%, in plaatsen en plaatjes vlakbij ligt het getal zelfs hoger, je zou verwachten (hopen) dat ze voor mensen zoals jij de rode loper uitlegden.

Waarom is een E visa niet iets voor jou ? Kun je niet een bestaand bedrijf in jouw sektor overnemen ? (ooit met PBBI overlegd ?)
Laatst gewijzigd door USInsider op 19 mei 2011, 05:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

kaap koraal schreef:Ja, allemaal leuk en aardig voor alle afgestudeerde met PHD op BETA vakken hier, dat nieuwe voorstel voor de GC.
Maar ik wil gewoon een bedrijf/winkel/groothandel beginnen in de USA en zoals jullie gestudeerden weten is DAT juist de motor van de economie !!
En dan nog het feit dat ik stel op sprong kan investeren in de USA , aangezien ik al wat ouder ben, geen studieschuld heb en hier een rendabel bedrijf verkoop
met winst.
Klopt en die slimme afgestudeerde kunnen van alles bedenken, maar zolang niemand in staat is het uit te voeren is het ook weer weggegooid geld. Een land als Mexico kom je zo in als ondernemer als je wat toevoegt, zou in Amerika ook makkelijker moeten zijn,w at wil je nog meer, mensen met geld die werkgelegenheid komen brengen of de zoveelste ITer die hetzelfde truukje heeft geleerd wat een 30 miljoen Chinezen al beter kunnen :?
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

T.Boy, onderschat de bureaucratie en de corruptie in Mexico niet ! Ik kom hier genoeg Mexicanen tegen die een eigen bedrijfje hebben en me vertellen dat dat "back home" vanwege die redenen (en andere) niet mogelijk was voor ze.
ITers scheppen ook banen hoor, mijn man werkt voor een bedrijf dat de grootste is in zijn soort, en over de hele wereld verkoopt (en het overgrote deel van de produktie is nog steeds hier in CA).

Overigens nu ik je toch 'spreek' - je had het over een dubbelwide trailer als (betaalbaarder) alternatief voor een huis. Dat snapte ik even niet, tot ik op je blog je property zag waar genoemde trailer etc. staat. Hallo ! zo willen we allemaal wel een trailer bivakeren ! Maar waar ik woon betekent een trailer dat je in een trailer park moet staan en daar staan die blikken huizen dichter op elkaar dan de visconserven op de plank in de supermart.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ik weet dat het wat zwart/wit is, maar dat zijn de eisen die Mexico stelt en Mexico gaat ook erg hard om met illegalen om maar hebben wel het lef om te vinden dat Amerika de illegalen met open armen moeten ontvangen, beetje krom. Wat ook krom is dat IT'ers in Amerika soms werkloos zijn omdat buitenlanders via allerlei Visum constructies zoals o.a. DV-2012 hun baan afpakken, vind de loterij eigenlijk niets, teveel winnaars die te gemakkelijk dit land binnen komen. Een double wide betekent in Texas dat je een rijke Redneck bent :lol: We gaan dit jaar beginnen aan de bouw van een loghome naast de double-wide. Wordt zoiets als op plaatje maar dan anders en aan vergunningen doen we hier niet.

Afbeelding
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Een rijke redneck huh? Een rijke redneck heeft een single wide trailer met een grote satelietschotel op het dak voor de big screen en een $45000 dually voor de deur met mud tires. Alles gefinancierd natuurlijk

Die double wides waar jij in leeft zijn vaak van hele slechte kwaliteit. Heb zelf een grote single wide (voor de verhuur) en die kocht ik bijna voor niks cash van de bank want financieren ervan wordt steeds moeilijker
Golden Eagle
Amerika-ontdekker

Bericht door Golden Eagle »

Hebben meerdere een mail gehad betreffende DV-lotery? De volgende mail ontving ik zojuist:
May 16, 2011

Dear Diversity Visa Lottery Entrant:

We regret to inform you that, because of a computer programming error, the results of the 2012 Diversity Lottery that were previously posted on the Department of State Entrant Status Check website have been voided. The results were not valid because they did not represent a fair, random selection of entrants, as required by U.S. law. They were posted in error.

If you checked the Entrant Status Check website (http://www.dvlottery.state.gov) during the first week in May and found a notice that you had been selected for further processing or a notice that you had not been selected, that notice has been rescinded and is no longer valid.

A new selection process will be conducted based on the original entries for the 2012 program.

You submitted a qualified entry between October 5, 2010 and November 3, 2010. Your entry remains with us and will be included in the new selection lottery. Your confirmation number to check results on the Entrant Status Check website is still valid.

If you lost or destroyed your confirmation number, please click here:

*Weggeknipt daar het een unieke url is en slechts mijn confirmation number weergeeft*
We expect the results of the new selection process to be available on or about July 15, 2011 at http://www.dvlottery.state.gov

We regret any inconvenience or disappointment this might have caused.

Here are some answers to frequently asked questions:

Q: Why was it necessary to invalidate the names that were selected?

U.S. law requires that Diversity Immigrant visas be made available through a strictly random process. A computer programming error resulted in a selection that was not truly random.
Since the computer programming error caused an outcome that was not random, the outcome did not meet the requirements of the law, and would have been unfair to many DV entrants.

Q: Is the 2012 Diversity Visa Program cancelled?

No. The 2012 program will continue. The computer programming error has been identified and corrected. The Department of State will run a new selection using all the qualified entries submitted for the 2012 program (received between October 5, 2010 and November 3, 2010).

Q: Do I have to submit a new application?

No. You may not submit a new application. We will use all qualified entries received during the October 5 to November 3, 2010 registration period.

Q: Will you open a new entry period?

No. New entries will not be accepted.

Q: I checked the Entry Status Check website after May 1 and it said I had been selected. Can I apply for a DV visa?

Unfortunately, results previously posted on this website are not valid because the selection process was not fair or random. We will take the entries of all individuals who sent in their registration during the original October 5 to November 3, 2010 time period and run a new lottery. We regret any inconvenience or disappointment this has caused.

Q: How can I check the results of the new selection?

The new results should be available on this website on or about July 15, 2011. The confirmation code you received when you registered is still valid for use on the website.

Q: Was the Department of State hacked? Was my personal information at risk?

We have no evidence that this problem was caused by any intentional act. No unauthorized party accessed data related to the DV program.
This appears to be solely the result of a computer programming error.

Q: You said the Department of State would not contact DV entrants by e-mail. Why are you sending this one now?

Because of the computer error, we decided it was important to notify every person who might have seen incorrect information on the website. An e-mail was the fastest way to reach DV entrants.
Winners in the new selection process will not be notified by e-mail. The results of the new selection process will only be available on the Entrant Status Check website (http://www.dvlottery.state.gov) on or about July 15, 2011.

Q: I thought I was selected, and I sent application forms to the Kentucky Consular Center. What should I do now?

Those forms will not be processed by the Kentucky Consular Center, because they were submitted in connection with the lottery result that was voided. We cannot reimburse you for any costs, such as postage, that you may have paid to send these forms to the Kentucky Consular Center. You should check the Entrant Status Check website on or about July 15 to see if you are selected in the repeated lottery selection process. If you are selected again, we ask that you simply follow the instructions given in the notification letter, including the step of mailing your completed application forms to the Kentucky Consular Center, once again.

Q: I thought I was selected. I am in the United State and contacted US Citizenship and Immigration Services about adjustment of status. What should I do now?

USCIS will not process any adjustment of status cases based on the voided DV selection process. If you already paid the $440 DV fee to the USBank lockbox based on your belief that you had been selected, you may request a refund from KCC through the following mailing address:
Kentucky Consular Center
3505 Highway 25-W North
Williamsburg, Kentucky 40769
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Jep, ook ik had de email, wel in spam-map, misschien kan die voor meer mensen daar in zitten?
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Voor diegene die hun Form al opgestuurd hebben, je krijgt geen geld terug voor de postzegels..
Q: I thought I was selected, and I sent application forms to the Kentucky Consular Center. What should I do now?

Those forms will not be processed by the Kentucky Consular Center, because they were submitted in connection with the lottery result that was voided. We cannot reimburse you for any costs, such as postage, that you may have paid to send these forms to the Kentucky Consular Center. You should check the Entrant Status Check website on or about July 15 to see if you are selected in the repeated lottery selection process. If you are selected again, we ask that you simply follow the instructions given in the notification letter, including the step of mailing your completed application forms to the Kentucky Consular Center, once again.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Hmmmmm, net voor ik dit topic opende m'n spambox geleegd. Maakt niet uit als het mijn eigen nummer is maar het nummer van mijn man ben ik dus wel kwijt. Zal even vragen of hij zijn mail en spam even in de gaten houdt.
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Mijn man heeft ook deze e-mail ontvangen. Ik was me nog totaal niet bewust van alle comotie. Shocking voor al die mensen die 'm gewonnen hadden en nu met een flinke kater zitten. Doordat wij niet gewonnen hadden, had ik teleurgesteld alles alweer weggegooid en niet meer op het forum gekeken. Sorry.....ik was mijn wonden aan het likken. Maar ik vind het voor diegene die nu teleurgesteld zijn, duizendmaal zuurder.
Het vreemde is wel, dat ik nog geen e-mail heb gehad en ik weet ook niet of ik dan nog achter mijn confirmationnumber kan komen. Maar het duurt nog even voordat er weer opnieuw wordt getrokken. Vreemd dat het zo lang nog duurt nu, maar ze zullen eerst wel puin moeten ruimen denk.
Nogmaals heel spijtig voor degene die eerst helemaal gek gemaakt zijn en nu met lege handen zitten, ik vind het echt heel vervelend voor jullie.
Gr Judy
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

@ oortjes: Wacht even deze GC lotery af en dan ga ik voor de E2 (heb al gesprek gehad met PBBI) MAAR ... het lijkt me toch fijner/beter het op mijn gemak ter plekke te kunnen
organiseren, anders dan bijna alles op zo'n grote afstand te regelen en dan zit ik ook niet met de 5 jarig E2 beperking en alle rompslomp (heb ook 2 kleine kids die dan op hun 18 nog geen GC krijgen, als we het zolang zouden volhouden).
Misschien een beetje voorbarig, maar wat bedoel je met : " om die vervolgens met regelgeving om de oren te slaan " ? Anders als voor de natives ?? of in het algemeen en heb je dan wat voorbeelden ?

@Texas Boy : Wij kennen elkaar al via het Mustang Forum (me "USA carlover"... who's moving to SW Florida ... we hope )
Jij hebt ook geen PHD degree geloof ik toch ??? :lol: Maaar je houdt daar zat mensen aan het werk geloof ik . (leuk die Chevelle van gisteren BTW)
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Ondertussen de topic "Hoe recupereer ik mijn confirmation number? " gevonden......sorry was weer iets te traag!! En mijn cfm# gevonden zonder een e-mail te hebben ontvangen.
gr Judy
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik heb geen email gehad van ze.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Ik ook niet, al maakt het me weinig uit want de info is toch al bekend. Ook nog steeds geen officiele brief, zoals ze eerst zeiden dat we hadden ontvangen.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
movingon
Amerika-ontdekker

Bericht door movingon »

Ik heb ook (nog?) geen bericht ontvangen...

Maar kan per batch verstuurd worden, hoeveel miljoen waren het er ook al weer die al gekeken hadden...
States etc.: CA, CO, CT, DC, FL, GA, ID, MA, MD, MT, NC, NV, NY, PR, RI, SC, TX, OR, UT, VA,WA, WY
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Ik heb ook deze morgen een email ontvangen maar mijne man dan weer niet . Misschien ligt het probleem bij dezelfde emailadressen die we gebruikt hebben ? Voor ons is dit natuurlijk geen probleem want ik had beide confirmationnummers nog in bezit . De email zat ook bij mij bij spam .
Icarua
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door Icarua »

Nog geen mail gekregen....
Ex-winnaar DV2012
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer