Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe recupereer ik mijn confirmation number?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
guernsey69
Amerika-ontdekker

Re: Hoe recupereer ik mijn confirmation number?

Bericht door guernsey69 »

Vandaag 18/05/11 een e-mail van no-reply@state.gov ontvangen met een link naar mijn confirmation number.
Ik had de mijne gelukkig nog, maar voor de mensen die hem al bij het 'oud paier' hadden gedaan toch een geruststelling !
Ps:De aanhef is gedateerd 16 mei, terwijl de e-mail 18 mei is verstuurd...maar beter iets dan niets :thumbup:
Laatst gewijzigd door guernsey69 op 19 mei 2011, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik kreeg hem ook net binnen! Was er erg blij mee.

Maar... nog steeds niet die van mijn man. Het is wat met dat nummer!
Hoe laat kreeg jij je email binnen Guersney?
Die van mij kwam om kwart voor acht Amerikaanse tijd, dat is kwart voor twee 's nachts Nederlandse tijd binnen.
Misschien komen ze verdeeld binnen.
De datum was inderdaad ook niet helemaal conform de ontvangst datum.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Dat vind ik toch wel netjes, duidelijk is men ervan op de hoogte, dat mensen die nummers misschien al weggegooid hebben. Petra, kun je niet naar dat email adres mailen, dat je die van je man nog niet hebt?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

De mijne kwam gisteravond om 21.49 uur binnen, het lijkt inderdaad verschillend verstuurd te worden?
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
guernsey69
Amerika-ontdekker

@Staceybeesie: verzonden 18 may 15:45:07 dus moet +tijdsverschil ook 's avonds zijn aangekomen..
(heb vanmiddag veranderd in vandaag- sorry)
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Mijn mans confirmationnumer hadden we via de e-mail terug en dankzij Semjes nu ook de mijne weer teruggevonden. Bij deze Semjes bedankt!! Ik ben benieuwd waarom ik mijn e-mail nog niet heb gehad en of dat dat nog gaat gebeuren. Misschien dat ik bij voorbaat al gedelete wordt omdat ik altijd highschool no diploma moet invullen.
gr Judy
nitwit
Amerikafan

Bericht door nitwit »

Mijn man heeft wel een e-mail en ik niet. Hopelijk komt die van mij later nog.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

guernsey69 schreef:Vandaag 18/05/11 een e-mail van no-reply@state.gov ontvangen met een link naar mijn confirmation number.
Ik had de mijne gelukkig nog, maar voor de mensen die hem al bij het 'oud paier' hadden gedaan toch een geruststelling !
Ps:De aanhef is gedateerd 16 mei, terwijl de e-mail 18 mei is verstuurd...maar beter iets dan niets :thumbup:
Ik denk dat meer mensen interesse hebben in hoe je dit precies gedaan hebt. Zou je dat willen vermelden hier?
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Hier inderdaad ook pas 1 van de 2 nummers per mail ontvangen, maar gelukkig had ik ze toch nog. Wel benieuwd of die andere nog komt.
Terug in Texas!
Wijnand
Amerika-ontdekker

Bericht door Wijnand »

ze moeten waarschijnlijk deze email naar 10 miljoen mensen sturen dat doe je niet op een avond ze zullen het geleidelijk doen zodat ze hun eigen servers niet platgooien. Ben domverbaasd ik had alang mijn confirmation nummer weggegooid omdat ik toch dacht niet gewonnen te hebben :)
Staceybeesie
Amerika-expert

Het is frapant te lezen dat meer mensen maar 1 mail hebben gehad.
Net gelijk weer gecheckt en nog steeds maar 1 email binnnen.
Vraag me af of de computer het nu wel weer goed gedaan heeft, aangezien ze zeker wilden zijn dat mensen niet meerdere keren ingeschreven hadden.
Dat ze inschrijvingen met twee dezelfde email adressen uit geschreven hebben op double entry?
Of misschien moet ik gewoon geduldig zijn en komt het nog. ;-)
Het zijn inderdaad heel wat emailtjes om te versturen.....
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Mijn man en ik gebruiken ieder een eigen e-mail adres en hebben toch alleen nog op mijn mans e-mail adres bericht ontvangen.
Staceybeesie
Amerika-expert

Dan zullen ze vast nog komen....
Geduld.... het schijnt een schone zaak te zijn ;-)
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

We moeten nu toch zowiezo weer 2 maanden geduld hebben, ik bedoel half Juli!! Dan moeten we zowat alweer in gaan schrijven voor dv lottery 2013.
Voordeel is wel.....we hebben in ieder geval weer een kans....ten minste dat denk je dan. En als we nu wel geselecteerd zouden worden. We gaan begin augustus voor 4 weken naar Amerika met het hele gezin. Kunnen we gelijk een plekkie uitzoeken.
Ik ben in ieder geval blij dat ik beide cfm# alvast heb, ook al hebben we niet allebei de e-mail gehad.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Misschien werkt het alfabetisch? (en kijk dan niet naar voorvoegsels als 'van' 'vander' en zo, want die plaatsen ze vaak apart in het Amerikaans classificatiesysteem)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Blijkbaar staat er in de brief die je krijgt een link waar je op kan klikken om je nummer te recupereren:
viewtopic.php?f=12&t=34543&view=unread#p582639
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
guernsey69
Amerika-ontdekker

@ Hockey
Ik denk dat meer mensen interesse hebben in hoe je dit precies gedaan hebt. Zou je dat willen vermelden hier?
Deze e-mail is op eigen iniatief van de KCC verzonden, iedereen zou hem automatisch moeten ontvangen op het e-mail adres wat je verstrekt heb tijdens je Entry in 2010.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Wij hebben ze vanochtend ook binnen gekregen, maar onze achternaam letters liggen ook dicht bij elkaar... wie weet is dat het? Neem aan dat iedereen uiteindelijk wel een mailtje krijgt, het zou toch wat zijn als er nu weer een fout wordt gemaakt.
judy
Amerikafan

Bericht door judy »

Ik heb de mail nu ook binnen......mijn man dus gisteravond en ik vanmiddag. Zijn achtenaam is met een s en de mijne met een t en de emails begint die van mijn mans met een w en de mijne met een j. Geen idee of daar enige volgorde uit verleend wordt. Maar goed.....de e-mails zijn binnen......nu de groene kaart nog :lol:
gr Judy
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

Wij hebben ze ook allebei gekregen, ook al hadden we gelukkig onze confirmation # nog.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer