Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wat 's avonds doen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Evelien.
Amerikakenner

Re: wat 's avonds doen

Bericht door Evelien. »

Wij lopen de rodeos juist allemaal mis. Ze eindigen of starten allemaal net voor we aankomen of juist vertrekken dus voor ons zal het spijtig genoeg niets worden denk ik.. Een reden te meer om nog eens terug te gaan ? :lol:

Waar ik juist aan denk, hoe zit het eigenlijk met Nascar races? Waar worden die gehouden? En in welke periode ?

Elfje, wij zijn ook van plan de jetlag er wat in te houden. In september is het al snel donker, dus om toch een lange dag te hebben gaan we bij zonsopgang al opstaan waarsch.. En de plaatsen waar de zonsopgang de moeite is zullen we dit zoiezo al doen dus.. Dus het is ook niet dat we elke avond super laat gaan maken.. Maar toch is het interessant om te weten welke dingen we zeker gedaan moeten hebben,...

Wij zijn niet van plan een blog bij te houden of wat dan ook , waarsch gaat er ook geen pc mee. Het is vakantie, ben van mening dat er dan fijner dingen te doen zijn dan constant met het thuisfront in contact te blijven. Af en toe rap een berichtje of een mailtje dat alles ok is en daar gaat het stoppen denk ik :)

Iemand nog een leuk restaurantje of cafetje waar we zeker geweest moeten zijn? We gaan waarsch vaak zelf koken, maar van die unieke plaatsjes is altijd fijn om mee te pikken. Wat de lokale sfeer opsnuiven.

Ivm de baseball wedstrijden, Van hoe ver op voorhand kan je best je ticket kopen? Wij zullen waarsch een van de laatste wedstrijden van het seizoen meepikken, zijn deze wedstrijden snel uitverkocht?
Afbeelding
vnvmouse
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door vnvmouse »

Hoi, dat rodeo-voornemen had ik mij ook al gemaakt :thumbup: Wij gaan proberen die van Salinas mee te pikken, ligt juist op onze route en op de juiste datum ... En lijkt me leuk voor onze zoon van 6, en voor ons ook natuurlijk ... Ik vroeg mij wel af : is dat iets waar je tevoren tickets voor moet bestellen ? vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
LT--
Amerikafan

Bericht door LT-- »

Evelien. schreef:[...]

Ivm de baseball wedstrijden, Van hoe ver op voorhand kan je best je ticket kopen? Wij zullen waarsch een van de laatste wedstrijden van het seizoen meepikken, zijn deze wedstrijden snel uitverkocht?
Wij hebben ook gezocht naar baseballtickets, en mijn ervaring is dat het nogal scheelt per wedstrijd. Wij gaan nu naar Yankees - Tampa Bay Rays op een dinsdagavond en (hoewel dat toch wel een topper schijnt te zijn) zijn daar nog enorm veel kaarten voor te krijgen. Voor een wedstrijd op de vrijdag weer een stuk minder.

Op http://www.stubhub.com kan je even kijken naar de periode waarin je gaat en welke wedstrijden er dan zijn, en hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn. Dan kan je dat evt. even in de gaten houden.
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

Let even op bij Stubhub.com dat je wel kaarten neemt die per mail kunnen worden toegezonden. Je kunt ze ook naar een adres in de USA laten versturen, bijvoorbeeld je hotel, maar dit is veel gemakkelijker.

Wij gaan naar de Yankees vs Oakland Athletic. 20$ per kaartje, achter de thuisplaat 3e ring ofzo.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
LT--
Amerikafan

Bericht door LT-- »

damzkie schreef:Let even op bij Stubhub.com dat je wel kaarten neemt die per mail kunnen worden toegezonden. Je kunt ze ook naar een adres in de USA laten versturen, bijvoorbeeld je hotel, maar dit is veel gemakkelijker.

Wij gaan naar de Yankees vs Oakland Athletic. 20$ per kaartje, achter de thuisplaat 3e ring ofzo.
Inderdaad, dan kies je tickets waar dit bij staat (zie rode cirkel)

Afbeelding
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

OKe bedankt. Ik ga het eens bekijken.. Wat voor site is stubhub eig ? Waarom niet gewoon via de site van de ploeg waar je naar gaat kijken boeken?

Ivm de plaatsen, welke zijn goede ? En wat voor prijsklasse is goed?
Afbeelding
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik zou wel goed kijken waar je gaat zitten i.v.m de zon.
Wij zijn vorig jaar juli naar een wedstrijd van de Albuquerque Isotopes geweest. We hadden geen tickets van te voren gekocht en tegen de tijd dat we bij de kassa kwamen hadden ze alleen nog kaartjes voor het outfield achter het eerste honk. Dat was in de felle zon en we keken ook recht tegen de zon in. Gelukkig was het aan het einde van de dag dus na een uurtje was de zon aardig gedaald.
Maar het was wel heel erg leuk om zo'n wedstrijd een keer mee te maken.

Marjon
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Oke das wel een handige tip! Maar hoe weet ik of de zon in men ogen gaat schijnen ? :wink:

Ik vraag me vooral af vanaf welke rij je te hoog zit.. Kwestie avn de bal nog te zien vliegen en geen miniatuur mannetjes op het plein te zien..
Afbeelding
LT--
Amerikafan

Bericht door LT-- »

Tip: als je op Google afbeeldingen de plaats intypt die genoemd wordt, zie je fotos die vanaf daar gemaakt zijn. Zo hebben wij onze plaats gekozen! Althans in het yankee stadium zijn die fotos gemaakt

Ik bedoel zo (zoekterm in dit geval Terrace Outfield 329) http://www.google.nl/search?tbm=isch&hl ... =&aql=&oq=

En om je andere vraag te beantwoorden: Stubhub is een site waar onder andere mensen hun kaarten aanbieden die zelf niet naar de wedstrijd (of ander soort evenement, zoals een popconcert) gaan. Daarnaast denk ik ook dat de organisatie zelf tickets verkoopt die niet verkocht zijn. Maar misschien dat iemand anders dat beter weet.

Afbeelding
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

heb het juist geprobeerd. Handig!
bedankt voor de tip
Afbeelding
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

Als ik een tip mage geven wat 's avonds te doen in Page en Moab het volgende, beide plaatsen liggen in een gebied waar de zonsondergang de rotsen prachtig kleurt. In Page zou je 's avonds naar Horseshoe Bend kunnen gaan en de zonsondergang daar gaan bekijken. Als het een heldere avond is zie je prachtige rood-paarse rotsen en een fel oranje band aan de horizon. Ook voor Moab geldt hetzelfde.

have fun
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Voor Moab is een dinertje bij de ondergaande zon geweldig. Een prachtige plaats daarvoor is de Red Cliffs Lodge. Reserveer en vraag wat de beste tijd is om te komen in verband met de sunset.
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Is de zonsondergang aan horshoe bend mooier dan aan lake powel?
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer