Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Bericht door kastelke »

Straks komen ze tot de ontdekking dat de programmeurs niet in staat zijn iets te schrijven dat al de e-mail adressen recupereert. En lassen ze heel het gedoe af. Keren ze lekker terug naar pen en papier. :lol:

Hoe zou dat trouwens werken met die betalende bureau's? Want die geven hun eigen mailadres in. Krijgen die dan nu een paar honderd e-mails? Of ook maar eentje?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
HiddenDriver
Amerika-ontdekker

Bericht door HiddenDriver »

Wij hebben ook nog geen mail ontvangen.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

kaap koraal schreef:@Texas Boy : Wij kennen elkaar al via het Mustang Forum (me "USA carlover"... who's moving to SW Florida ... we hope )
Jij hebt ook geen PHD degree geloof ik toch ??? :lol: Maaar je houdt daar zat mensen aan het werk geloof ik . (leuk die Chevelle van gisteren BTW)
Ik heb LBO, even veel letters :lol:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

kastelke schreef:Hoe zou dat trouwens werken met die betalende bureau's? Want die geven hun eigen mailadres in. Krijgen die dan nu een paar honderd e-mails? Of ook maar eentje?
Dat vroeg ik me ook af. Denk dat die mensen op dit moment ook helemaal gek worden, hahaha.
Moeten ze ineens echt werken voor al die gratis inschrijvingen.
movingon
Amerika-ontdekker

Bericht door movingon »

movingon schreef:Ik heb ook (nog?) geen bericht ontvangen...

Maar kan per batch verstuurd worden, hoeveel miljoen waren het er ook al weer die al gekeken hadden...
Nu toch ook bericht ontvangen, in m'n junk mail. Even na 8'en lokale tijd gestuurd, hier even na 2'en ontvangen.
States etc.: CA, CO, CT, DC, FL, GA, ID, MA, MD, MT, NC, NV, NY, PR, RI, SC, TX, OR, UT, VA,WA, WY
Sarahken
Amerika-ontdekker

Bericht door Sarahken »

De mail is ook vandaag bij ons binnengekomen (om 9.06 u) rechtstreeks in de inbox.
Icarua
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door Icarua »

Ik heb de mail nu ook binnen.

Blijf toch met een enorme kater zitten hier.
Ja, het leven gaat door en zo. Maarrr...........het zag er toch tenminste voor een week of twee heel anders uit.
Ex-winnaar DV2012
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

movingon schreef:
movingon schreef:Ik heb ook (nog?) geen bericht ontvangen...

Maar kan per batch verstuurd worden, hoeveel miljoen waren het er ook al weer die al gekeken hadden...
Nu toch ook bericht ontvangen, in m'n junk mail. Even na 8'en lokale tijd gestuurd, hier even na 2'en ontvangen.
Had het al in het andere topic geschreven, maar hier nu ook BEIDEN nummers weer bekend.....
De laatste met het nummer van mijn man was half negen 's morgens verstuurd, maar kwam half 1 pas bij ons binnen.
Maar ben blij dat ik ze allebei weer heb. Beter in juli weten dat we niet gewonnen hebben, dan altijd denken wat als ik nog wel het nummer had....
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Voor K.K.: misschien stelde ik het wat gechargeerd, en ik had erbij moeten zeggen dat het vooral om CA gaat. Hier vb. geven wordt wel wat erg tijdrovend, met alle ins and outs. Maar bv. de Fed. regel die men onlangs instelde, dat ieder bedrijf opgave moest doen van bij welke andere bedrijven er in een jaar boven de 600 dollar wordt besteed. Het is teruggedraaid als ik het goed heb, maar dat het idee geopperd wordt, en dat er dan niet meteen begrepen wordt dat dat weer extra (onbetaalde) moeite kost van toch al overbelaste middenstanders...
Ik hoor/lees hier regelmatig dat er bedrijven wegtrekken uit CA vanwege hoge belastingen en veel regelgeving en ook de tijd die het kost de nodige permits te verzamelen.
Daarbij maakt het denk ik niet uit of je 'native' bent of 'import'.
Centrino
Amerikafan

Bericht door Centrino »

Twee recente en relevante links betreffende deze zaak:

1) Opiniestuk in de New York Times over de Visa Lottery: http://www.nytimes.com/2011/05/20/opini ... ss&emc=rss

2) Brief van advocaat Kenneth White aan David Donahue met vraag om de 22.000 "winnaars" alsnog toe te laten tot de verdere procedure: http://blog.visarefusal.com/wp-content/ ... inal13.doc
Robertdekok
Amerika-ontdekker

Bericht door Robertdekok »

Hi,

Prima artikel ! Mooi om te zien dat er toch nog enige aandacht aan besteed word. Ondanks dat ook ik deze droom even in de koelkast heb geparkeerd. Standje 2, niet te koud! ... Hoop ik stiekem op weer goed nieuws en dat een brief verzonden door de beste heer White zijn vruchten af werpt. Oh mensen, als als als... :clap:
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

Robertdekok schreef:Hi,

Prima artikel ! Mooi om te zien dat er toch nog enige aandacht aan besteed word. Ondanks dat ook ik deze droom even in de koelkast heb geparkeerd. Standje 2, niet te koud! ... Hoop ik stiekem op weer goed nieuws en dat een brief verzonden door de beste heer White zijn vruchten af werpt. Oh mensen, als als als... :clap:
Ik las ergens dat Nederlanders bijna 2% kans hebben op winnen. Beter dan de Staatsloterij, denk ik!
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

Staat op wikipedia inderdaad maar dat is berekend op europa niveau. Volgens mij kun je het niet uitrekenen per land als ze niet bekend maken hoeveel mensen er van dat land meedoen.

Wel bijvoorbeeld van bangladesh, daar doen ongeveer 8,5 miljoen mensen mee, er mogen er maar 7% van het totaal winnen dus iets van 5500 kaarten per jaar.

Voor Nederland winnen er iets van 220,140,135 mensen per jaar de afgelopen jaren. Voor zover ik weet is er nooit bekend gemaakt hoeveel mensen er uit Nederland meedoen per jaar.

Als we alleen de winkans van Europe weten 2% nog wat, hebben we niet zoveel aan als we weten dat er alleen in Bosnie al bijna 1 miljoen mensen meedoen, waar ook weer maximaal 7% van het totaal aantal kaarten heen mag gaan.

Dus ik denk zolang je niet het aantal deelnemers weet alleen in Nederland is het onmogelijk de kansberekening voor Nederland te maken. :x
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Maar die cijfers zijn wel bekend:
Dit zijn de cijfers van vorig jaar: http://www.dvlottery.com/winners/ 139 winners uit Nederland, en http://www.travel.state.gov/pdf/TotalDV ... ountry.pdf (scroll naar beneden om vanaf 2010 te zien) er deden in 2011, 5095 mensen mee.
139/5095=0.027, dus dat is zelfs bijna 3% kans.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

SemJes schreef:Maar die cijfers zijn wel bekend:
Dit zijn de cijfers van vorig jaar: http://www.dvlottery.com/winners/ 139 winners uit Nederland, en http://www.travel.state.gov/pdf/TotalDV ... ountry.pdf (scroll naar beneden om vanaf 2010 te zien) er deden in 2011, 5095 mensen mee.
139/5095=0.027, dus dat is zelfs bijna 3% kans.

Code: Selecteer alles

DV Lottery:      1 op de 33
Staatsloterij:   1 op de 20.000.000
Lotto:           1 op de 50.000.000
Postcodeloterij: 1 op de 100.000.000
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

Kijk die cijfers had ik nog nooit gevonden!! twee jaar geleden hebben nog veel meer mensen gewonnen dan die 139 dus laten we hopen dat dit een goed jaar zal worden.

in 2010 waren het er 200
http://travel.state.gov/visa/immigrants ... _4574.html
Eagle`
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Eagle` »

zijn er mensen die de questionnaire van mr. White hebben ingevuld ter ondersteuning van de case ?
Centrino
Amerikafan

Bericht door Centrino »

Eagle` schreef:zijn er mensen die de questionnaire van mr. White hebben ingevuld ter ondersteuning van de case ?
Ja. Ik heb het formulier ingevuld en teruggestuurd. Ik heb geantwoord dat ik wil deelnemen aan een eventuele class action, dat ik de media niet te woord wil staan, en dat mijn gegevens mogen meegedeeld worden aan DOS.
Desmond
Amerika-ontdekker

Bericht door Desmond »

Ik ben net terug van een 10 daagse reis uit Amerika (where else) en zie net 2 mailtjes:
donderdag 19-05-2011 - 09.44 van mijn vrouw
donderdag 19-05-2011 - 20.51 van mijzelf

Vind het zelf inderdaad heel zuur voor de eerder geselecteerden, alsof je de lotto wint dat je een miljoen gewonnen hebt en
daarna bleek het niet voor jou bestemd te zijn. Toch denk ik dat er weinig aan te doen is, zij zijn de loterij, zij bepalen de
regels en zij maken de keuzes. Als je binnen 2 weken ontslag neemt en je huis te koop zet ben je naar mijn mening ook wel
erg voorbarig maar dan nog, het blijft erg zuur.

Misschien geven ze een deel van deze mensen toch nog een beetje voorsprong wie weet... overige 18.8 miljoen niet
geselecteerden maken nu wel een 2e kans.
Lucid
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Lucid »

Desmond schreef:overige 18.8 miljoen niet geselecteerden maken nu wel een 2e kans.
Die overige 18.8 miljoen hebben de eerste keer geen eerlijke kans gekregen. Ik heb mij vrij laat aangemeld, dus ik had vermoedelijk helemaal geen kans de eerste keer. De verliezers hebben niet meer kans gehad dan de gediskwalificeerde winnaars, of wel?

[edit]Ik wil hier wel aan toevoegen dat ik vind dat de Amerikaanse overheid de gediskwalificeerde winnaars tegemoet moet komen. Ik vind het heel erg rot voor ze. :-([/edit]
Ik ben ik Amerika geweest, het was er alle dagen feest
Ik vond het fijn, in Amerika te zijn
Alles was zo big en high, en ik dacht amaai amaai
Bij ons thuis is het allemaal maar klein

- Eddy Wally
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer