Misschien is het bij ons ergens een foutje geweest, maar nu kunnen anderen het ook even controleren

Zijn die nu nog vrij dan?moet nog ff stoelen bij de nooduitgang reserveren
Bedankt voor de tip!tuti schreef:Op de site van BA staat dat je die pas 2 weken van te voren kan reserveren, en dat is het nog niet. dus ja, ik ga er vanuit dat ze nog vrij zijn ja
Waarom dan niet direct economy-plus geboekt, kon er nog wel bij lees ik.laanvdj schreef:wij willen liefst met zijn tweeen zitten en dan zijn er alleen de exit rows of twinseats.
Op onze vlucht zijn deze al helemaal volgeboekt. We moeten 11 uur vliegen en dan heb ik geen zin om over andere passagiers heen te klimmen als ik naar het toilet moet. Wij hebben heel goedkoop geboekt dus vonden we dat we dit nog wel aan de vlucht konden uitgeven.
marina
Marina,laanvdj schreef:Dit wist ik niet, ik heb nu de twinseats geboekt.
Voor exitrows moet ik nog eens $28 pp extra betalen.
Ben aan het twijfelen of ik dit moet doenIs het het geld waard.
Daar heb ik ook geen seconde over nagedacht! Nu ja, we zullen het zien! Wij hebben het nu ook alleen voor de heenweg, terugweg doen we wel als goed bevalt (en niet als het niet bevaltCoyote schreef:an de twinseats heb ik gehoord dat je net verkeerd zit voor het tv-schermpje. Omdat jullie 2 stoelen precies midden achter de 3 stoelen voor jullie zitten.