Hoe zou dat trouwens werken met die betalende bureau's? Want die geven hun eigen mailadres in. Krijgen die dan nu een paar honderd e-mails? Of ook maar eentje?
Ik heb LBO, even veel letterskaap koraal schreef:@Texas Boy : Wij kennen elkaar al via het Mustang Forum (me "USA carlover"... who's moving to SW Florida ... we hope )
Jij hebt ook geen PHD degree geloof ik toch ???Maaar je houdt daar zat mensen aan het werk geloof ik . (leuk die Chevelle van gisteren BTW)
Dat vroeg ik me ook af. Denk dat die mensen op dit moment ook helemaal gek worden, hahaha.kastelke schreef:Hoe zou dat trouwens werken met die betalende bureau's? Want die geven hun eigen mailadres in. Krijgen die dan nu een paar honderd e-mails? Of ook maar eentje?
Nu toch ook bericht ontvangen, in m'n junk mail. Even na 8'en lokale tijd gestuurd, hier even na 2'en ontvangen.movingon schreef:Ik heb ook (nog?) geen bericht ontvangen...
Maar kan per batch verstuurd worden, hoeveel miljoen waren het er ook al weer die al gekeken hadden...
Had het al in het andere topic geschreven, maar hier nu ook BEIDEN nummers weer bekend.....movingon schreef:Nu toch ook bericht ontvangen, in m'n junk mail. Even na 8'en lokale tijd gestuurd, hier even na 2'en ontvangen.movingon schreef:Ik heb ook (nog?) geen bericht ontvangen...
Maar kan per batch verstuurd worden, hoeveel miljoen waren het er ook al weer die al gekeken hadden...
Ik las ergens dat Nederlanders bijna 2% kans hebben op winnen. Beter dan de Staatsloterij, denk ik!Robertdekok schreef:Hi,
Prima artikel ! Mooi om te zien dat er toch nog enige aandacht aan besteed word. Ondanks dat ook ik deze droom even in de koelkast heb geparkeerd. Standje 2, niet te koud! ... Hoop ik stiekem op weer goed nieuws en dat een brief verzonden door de beste heer White zijn vruchten af werpt. Oh mensen, als als als...
SemJes schreef:Maar die cijfers zijn wel bekend:
Dit zijn de cijfers van vorig jaar: http://www.dvlottery.com/winners/ 139 winners uit Nederland, en http://www.travel.state.gov/pdf/TotalDV ... ountry.pdf (scroll naar beneden om vanaf 2010 te zien) er deden in 2011, 5095 mensen mee.
139/5095=0.027, dus dat is zelfs bijna 3% kans.
Code: Selecteer alles
DV Lottery: 1 op de 33
Staatsloterij: 1 op de 20.000.000
Lotto: 1 op de 50.000.000
Postcodeloterij: 1 op de 100.000.000
Ja. Ik heb het formulier ingevuld en teruggestuurd. Ik heb geantwoord dat ik wil deelnemen aan een eventuele class action, dat ik de media niet te woord wil staan, en dat mijn gegevens mogen meegedeeld worden aan DOS.Eagle` schreef:zijn er mensen die de questionnaire van mr. White hebben ingevuld ter ondersteuning van de case ?
Die overige 18.8 miljoen hebben de eerste keer geen eerlijke kans gekregen. Ik heb mij vrij laat aangemeld, dus ik had vermoedelijk helemaal geen kans de eerste keer. De verliezers hebben niet meer kans gehad dan de gediskwalificeerde winnaars, of wel?Desmond schreef:overige 18.8 miljoen niet geselecteerden maken nu wel een 2e kans.