Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Ik heb overigens geen mailtje gekregen!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Amerika-ontdekker
wat staat er dan in deze mails die jullie ontvangen hebben ?
heb namelijk op 23/5 ook een mail gekregen viewtopic.php?f=12&t=34735
Ja, maar dat was een scam mail. Als je de instructies op de DV website leest, weet je dat je nooit in emails om geld wordt gevraagd door de US.petercasters schreef:wat staat er dan in deze mails die jullie ontvangen hebben ?
Een pagina of twee hierboven staat de email die je zou hebben moeten ontvangen als je je op de DV lottery site hebt ingeschreven.
Hier: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 80#p582639
Check ook je Junk/Spam en andere overloopfolders, daar verdwijnt het nogal eens in.
States etc.: CA, CO, CT, DC, FL, GA, ID, MA, MD, MT, NC, NV, NY, PR, RI, SC, TX, OR, UT, VA,WA, WY
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik check mijn junk folder net zo vaak als mijn inbox, want ik krijg per dag ongeveer zo'n 50 junk mails (o.a. facebook notifications en nieuwsbrieven die ik soms ook interessant vind), maar hij heeft er echt nog niet tussen gestaan, ik bekijk die lijst altijd nauwkeurig. Helaas. Nou maakt het me op zich weinig uit, want ik weet het toch al via het forum..maar toch.movingon schreef:
Check ook je Junk/Spam en andere overloopfolders, daar verdwijnt het nogal eens in.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
- KaroUSA
- Amerika-ontdekker
Mail of geen mail... het blijft wachten tot 15 juli...
- Amerikanees
- Amerikafan
Op Facebook verzamelen alle winnars zich op dit topic; http://www.facebook.com/dv2012
Voorts is er een 12 stappen plan opgezet waarmee je actie kunt ondernemen. Zelf heb ik alle stappen gedaan. Iedereen kan sowieso die petitie tekenen. Verders adviseer ik iedereen die questionnaire van Mr. White (immigratie advocaat) in te vullen. Hiernaast is het erg verstandig om zelf een brief te schrijven en alle senatoren or congresmannen te mailen...alle namen, links en adressen staan op die site.
Neem even de tijd en probeer zoveel mogelijk actie te ondernemen.
Voorts is er een 12 stappen plan opgezet waarmee je actie kunt ondernemen. Zelf heb ik alle stappen gedaan. Iedereen kan sowieso die petitie tekenen. Verders adviseer ik iedereen die questionnaire van Mr. White (immigratie advocaat) in te vullen. Hiernaast is het erg verstandig om zelf een brief te schrijven en alle senatoren or congresmannen te mailen...alle namen, links en adressen staan op die site.
Neem even de tijd en probeer zoveel mogelijk actie te ondernemen.
Only the strong survive.....
-
- Amerikafan
Hahaha ze doen er wel wat aan. wie weet, had niet gedacht dat die 22K mensen zich nog zo zouden kunnen inzetten met zo veel support.
- Amerikanees
- Amerikafan
Je kunt zelf ook actie ondernemennewengland schreef:Hahaha ze doen er wel wat aan. wie weet, had niet gedacht dat die 22K mensen zich nog zo zouden kunnen inzetten met zo veel support.

Ik adviseer die 22.000 GET OVER IT en duim voor de volgende trekking. Verspil geen tijd aan al die dingen die in dit geval niks zullen gaan opleveren. In deze tijd is het hoogst unlikely dat er in de VS iemand staat te springen om buitenlanders te helpen, er gebeurt veel te veel in het land zelf.
Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat te doen en niet te doen. Ik vind het eerlijk dat ze de loterij opnieuw doen. Beter een fout in de ogen te kijken, dan later met je geweten zitten of het alsnog op je bord krijgen (ook al gaat het hier om een regering, geen persoon). Ik zou me er bij neer hebben gelegd, hoe moeilijk ook. Hoe je het ook bekijkt, de Amerikaanse regering kan eigenlijk niets anders dan dit. Ook niet de eerste trekking alsnog de Green Card geven. Want het ene roept het andere op, en dan zullen zij zeker vinden dat dit niet kan. Ik kan me dus vinden in Bambino's advies, maar ik wil iedereen veel sterkte en wijsheid wensen, en natuurlijk ook: veel geluk!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die mr. White, doet die alles gratis? Of moet je effectief een deelname betalen als het tot een class action suit komt?
In ieder geval levert dit natuurlijk wel ontzettend veel reclame op voor hem. Gratis reclame over de hele wereldbol, zonder dat hij er voor moet betalen. Dat kan natuurlijk ook slim gezien zijn.
In ieder geval levert dit natuurlijk wel ontzettend veel reclame op voor hem. Gratis reclame over de hele wereldbol, zonder dat hij er voor moet betalen. Dat kan natuurlijk ook slim gezien zijn.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ik kreeg meteen een bedenkelijk gevoel bij deze naam. Call it female intuition, or just intuition.kastelke schreef:Die mr. White, doet die alles gratis? Of moet je effectief een deelname betalen als het tot een class action suit komt?

Er zou één van de 20000 ex-winnaars beroep gedaan hebben op deze advocaat om een rechtzaak in te spannen
Hmm, waar zit je aan vast als je die questionnaire invult?Amerikanees schreef:Verders adviseer ik iedereen die questionnaire van Mr. White (immigratie advocaat) in te vullen.
Verstandig omdat je dan hoopt dat er actie ondernomen wordt? Ik denk dat die politici al zeer veel post krijgen, post welke afgehandeld wordt door hun staff. En ze zullen belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan een mislukte DV lottery. Ik acht de kans klein dat zij iets gaan doen.Amerikanees schreef: Hiernaast is het erg verstandig om zelf een brief te schrijven en alle senatoren or congresmannen te mailen...alle namen, links en adressen staan op die site.
- Amerikanees
- Amerikafan
Niet iedereen schijnt even blij te zijn met de hulp die ons is geboden...ik vind het in ieder geval geweldig dat al deze mensen zich inzetten om het voor elkaar te vachten. Ik hoop dus ook dat meer mensen de schouders eronder zetten en niet alleen afwachten op wat anderen voor hen doen.
De mensen van http://www.facebook.com/dv2012 hebben dit opgezet om ons te helpen, niet om ons te treiteren. En dat er in de US meerdere dingen spelen dat snap ik, het is immers een land van 300 miljoen inwoners dus het zou sneu zijn als dit hun enige topic zou zijn.
Vooralsnog wil ik toch iedereen aansporen om op z'n minst die petitie te tekenen. Je verliest er niet meer dan een minuut van je tijd mee en je helpt het hogere doel er enorm mee.
http://www.petitionspot.com/petitions/dv2012
Alvast dank voor jullie begrip en deelname!
De mensen van http://www.facebook.com/dv2012 hebben dit opgezet om ons te helpen, niet om ons te treiteren. En dat er in de US meerdere dingen spelen dat snap ik, het is immers een land van 300 miljoen inwoners dus het zou sneu zijn als dit hun enige topic zou zijn.
Vooralsnog wil ik toch iedereen aansporen om op z'n minst die petitie te tekenen. Je verliest er niet meer dan een minuut van je tijd mee en je helpt het hogere doel er enorm mee.
http://www.petitionspot.com/petitions/dv2012
Alvast dank voor jullie begrip en deelname!
- Amerikanees
- Amerikafan
Je zit nergens aan vast, er staat een disclaimer op de site van Mr. White.Hockey schreef:Hmm, waar zit je aan vast als je die questionnaire invult?Amerikanees schreef:Verders adviseer ik iedereen die questionnaire van Mr. White (immigratie advocaat) in te vullen.
Verstandig omdat je dan hoopt dat er actie ondernomen wordt? Ik denk dat die politici al zeer veel post krijgen, post welke afgehandeld wordt door hun staff. En ze zullen belangrijker dingen aan hun hoofd hebben dan een mislukte DV lottery. Ik acht de kans klein dat zij iets gaan doen.Amerikanees schreef: Hiernaast is het erg verstandig om zelf een brief te schrijven en alle senatoren or congresmannen te mailen...alle namen, links en adressen staan op die site.
Dit is de Clarification http://blog.visarefusal.com/?p=122
Daarnaast is Mr. White een gerenomeerd advocaat die zijn reputatie niet zomaar op het spel gaat zetten. Ik heb hem in ieder geval ingevuld en terug gestuurd en ik zou het geweldig vinden als meerdere mensen dit initiatief volgen. Inmiddels zijn we met een behoorlijk aantal mensen bezig nu dus ieder persoon extra is extra mankracht en vergroot onze stem!!
@ Dandyman
Waar baseer je het op dat Mr. White te vertrouwen is? Zijn site oogt nu niet betpaald vertrouwenwekkend (http://blog.visarefusal.com/?page_id=2). Dat is geen reguliere advocatensite, maar een snel in elkaar geflanst geval met zelfs lege gedeeltes.
Is er nog iets anders?
Ah gevonden: http://www.visarefusal.com/about/
Daar duik ik eens in...
Ah 2 kijk:
Initial Consultation
We provide in-person, telephone, and e-mail consultations. In order to fully assess your situation, it is necessary to spend time understanding your individual circumstances. Because of the time involved, we require the payment of an initial consultation fee in the amount of $200 (30-minute consultation), which is credited to any contract payment should you decide to retain our firm. Payment can be made via this link: Paypal
---
Voor alle duidelijkheid: die $200 ben je dus kwijt, mocht je besluiten Mr. White's diensten niet in aanspraak te nemen.
Waar baseer je het op dat Mr. White te vertrouwen is? Zijn site oogt nu niet betpaald vertrouwenwekkend (http://blog.visarefusal.com/?page_id=2). Dat is geen reguliere advocatensite, maar een snel in elkaar geflanst geval met zelfs lege gedeeltes.
Is er nog iets anders?
Ah gevonden: http://www.visarefusal.com/about/
Daar duik ik eens in...
Ah 2 kijk:
Initial Consultation
We provide in-person, telephone, and e-mail consultations. In order to fully assess your situation, it is necessary to spend time understanding your individual circumstances. Because of the time involved, we require the payment of an initial consultation fee in the amount of $200 (30-minute consultation), which is credited to any contract payment should you decide to retain our firm. Payment can be made via this link: Paypal
---
Voor alle duidelijkheid: die $200 ben je dus kwijt, mocht je besluiten Mr. White's diensten niet in aanspraak te nemen.
Laatst gewijzigd door Sten op 23 mei 2011, 21:52, 3 keer totaal gewijzigd.
- Amerikanees
- Amerikafan
Mr. White heeft een grote reputatie m.b.t. immigration law. De link verwijst naar een 'blog'...en ja die zijn wat leger dan zijn echte website; http://www.bridgewest.com/Sten schreef:@ Dandyman
Is er nog iets anders?
De facebook groep levert echt een stroom aan informatie op uit heel de wereld. Dit forum is super voor Nederlanders maar om een constante feed aan info te krijgen raad ik iedereen sterk aan om lid te worden van die Facebook site.
Mr. White is 100% te vertrouwen!!!
En hij doet het helemaal gratis en uit naastenliefde?Dandyman schreef:
En edit: ik zou hier mijn handen niet aan willen branden. White oogt als een 'complex' iemand en ik denk niet dat de Amerikaanse overheid blij met hem is, laat staan met mensen die zich tot hem wenden.
Laatst gewijzigd door Sten op 23 mei 2011, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar baseer je dit op?Dandyman schreef:Mr. White heeft een grote reputatie m.b.t. immigration law.