A Flight Level (FL) is a standard nominal altitude of an aircraft, in hundreds of feet. This altitude is calculated from the International standard pressure datum of 1013.25 hPa (29.92 inHg), the average sea-level pressure, and therefore is not necessarily the same as the aircraft's true altitude either above mean sea level or above ground level.
Flight level 200, corresponds to an altitude where the pressure is equal to the pressure you would experience at 20,000 ft according to some standardized air column.
hier kan je de aswolk volgen maar maar tot op een dag verder... man man, wij vertrekken vrijdag en volgens mij ben ik hier zelfs niet tegen vergoed... wat een k*tzooi
Wij kregen vorig jaar 5 vertrekvertragingsdagen uit betaald door de verzekering.
Dat was ondanks de ellende een meevaller, we wisten ook niet dat dit in onze verzekering zat, had de maatschappij gebeld om te zien of we ergens recht op hadden.
Ik geloof dat het deze keer wel mee lijkt te vallen. Als je op RTL Nieuws leest kunnen de vluchten naar en van NL / VS prima een stukje omvliegen áls ze er last van zouden hebben.
Bijna iedere dag barst er een vulkaan uit op IJsland... De uitstoot is ook al ferm verminderd tegenover dit weekend. Ik denk niet dat de chaos van vorig jaar zich nu direct opnieuw gaat voordoen...
Fijn inderdaad. Zit hier bij de Westelijke Sahara, dus nog even wachten tot deze hier heen komen. Hoop inderdaad niet dat het voor de USA reizigers gaat betekenen dat ze niet vanaf AMS > Heathrow kunnen gaan. Of dat enkelen met Iceland Air vliegen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.