Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Connectietijd te Jfk
Connectietijd te Jfk
Volgende woensdag vertrekken we naar de VS. We vliegen vanuit Bru naar Jfk en van daar naar La.
De connectietijd te Jfk bedraagt maar 2 uren en tien minuten. Zou dit problemen kunnen opleveren volgens jullie? Misschien krap om douane en zo te doen?
Alvast bedankt voor de reacties!!
Cp
De connectietijd te Jfk bedraagt maar 2 uren en tien minuten. Zou dit problemen kunnen opleveren volgens jullie? Misschien krap om douane en zo te doen?
Alvast bedankt voor de reacties!!
Cp
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Toen wij vorig jaar van Brussel via JFK naar Los Angeles gingen hadden we ook 2 uur de tijd. We vertrokken echter in Brussel al met een uur vertraging vanwege de mist. Deze tijd werd tijdens de vlucht wel weer gedeeltelijk ingehaald. Bij de douane stond een hele lange rij en dat zouden we nooit halen. Er liep toen iemand van American Airlines rond die iedereen opriep met een connecting flight naar LA, Boston en Miami. Toen mochten we door de douane voor de Amerikaanse burgers en waren we toch nog redelijk op tijd voor de volgende vlucht. Ik zou me dus maar niet al te druk maken over die 2 uur.
Groetjes Elly
Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Wij hebben het op JFK gehad dat we maar 20 minuten hadden, voor de volgende vlucht naar MN....tijdens de vlucht aangegeven bij de stewardess, en toen we uitstapten stond er al een wagentje voor ons klaar! Volgas naar ons vliegtuig, terwijl de chauffeur continue riep: "excuse me, excuse me!"
Het hele vliegtuig zat al vol, en stond al even op ons te wachten
Tja, dat doen we dus de volgende keer anders, maar deze keer was het goed gegaan, zelfs de koffers gingen nog mee!!
Fred

Het hele vliegtuig zat al vol, en stond al even op ons te wachten

Fred
“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.
Poesjes
Poesjes