Het is allemaal prima last minute te regelen. Mijn ervaring is dat er altijd wel een plekje is op de dag dat je graag wil trouwen.
Fotograaf e.d. is ook echt geen probleem. Deze kun je gewoon bij de kapel bijboeken.
Wij hebben een fotoshoot van een half uur gedaan op het terrein van de kapel zelf en echt super mooie foto's. We konden er dan zo'n 40 uitzoeken.
Daarnaast worden er tijdens de huwelijksvoltrekking "snapshots" gemaakt waarvan je er ook nog zo'n 20 kan kiezen.
De prijzen zijn afhankelijk van wat je wil (waar je foto's wil laten maken) en hoeveel foto's je wil laten maken, maar variëren zo tussen de 200 en 2000 euro (pakketten).
Genoeg keuze dus!
Wat betreft kapper en visagist. Ook deze zijn bij te boeken wanneer je in de kapel je huwelijk gaat plannen.
Jij geeft aan wat je wil, en zij regelen alles voor je. Makkelijker kan het niet lijkt mij.
Mijn jurk heb ik in nederland al gekocht en 2,5 week in mn koffer meegesleept voordat het dan eindelijk zover was dat ik het aan mocht!
Hij zat natuurlijk behoorlijk onder de kreukels, maar in Las Vegas naar een stomerij gebracht waarna hij er een dag later weer pico bello uitzag!
Als je een jurk uit nederland meeneemt moet je er natuurlijk wel op letten dat hij niet de wijd is. Dat pas niet in je koffer

!!