Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Amerikanees
Amerikafan

Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Bericht door Amerikanees »

Mr. White doet meer aan mijn Greencard dan jullie allen bij elkaar (Nee dit is geen aanval, dit is een constatering) :clap: :clap: :lol: :lol: :lol: :lol: :

Immers, contra-productieve geklets over betrouwbaarheid is in dit topic onderhand tot een kunstvorm verheven, en ik als kunstliefhebber kan niet anders dan daar mijn diepe bewondering voor uitspreken. Echter, toegegeven...en beetje minder azijnzeiken en een beetje meer petities tekenen, mailtjes sturen en een questionnaire invullen zetten meer zoden aan de dijk....maar da's hooguit een persoonlijke mening :roll: :roll: :roll:
Only the strong survive.....
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Amerikanees schreef:maar da's hooguit een persoonlijke mening
En JOUW mening is niet noodzakelijk de waarheid :roll:
Amerikanees
Amerikafan

Hockey schreef:
Amerikanees schreef: Ik vind het schandalig hoe sommigen hier wel een Greencard willen hebben maar nog geen poot uit willen steken om dat doel te realiseren.
Ik zal de persoonlijke aanvallen en beledigingen laten voor wat het is. Maar dat mensen geen poot uit willen steken schiet me toch echt in het verkeerde keelgat. Iedereen heeft zo zijn/haar eigen wijze en het is niet aan jou om dat te veroordelen. Zeker niet omdat je geen idee hebt welke wegen mensen bewandelen.
1)) Gezien mijn eerdere ban ben ik drie keer zo hard op mijn hoeden mensen niet op hun te lange tenen te gaan staan, het is mijn intentie een scherpe discussie te voeren en geenzins je persoonlijk aan te vallen of psychisch te beschadigen. Vooralsnog wil ik sorry zeggen als ik je tegen je scheentjes geschopt heb (al kan ik het me bijna niet voorstellen want zoals ik al zei probeer ik toch echt op te letten wat ik schrijf). Kun je mij een voorbeeld geven waarin ik je "PERSOONLIJK" aanval en "PERSOONLIJK" beledig? Ik kan namelijk echt niets terug vinden, hoezeer ik mijn best ook doe...

2) Het is frappant dat jij je voelt aangesproken als je andere wegen dan de DV 2012 bewandelt. Dit hele topic heet namelijk "DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD"...het gaat dus over de afgekeurde resultaten en wat eraan te doen. Sommigen doen er helemaal niets aan....mag ik dat niet schandalig vinden? Dat jij je dan voelt aangesproken ligt mijn inziens niet aan mij. Ik val hier niemand mee aan, en al helemaal niet persoonlijk...het is namelijk niet op de man, dat is verboden hier op het forum....waar je mij dus van beticht is onzin.
Amerikanees
Amerikafan

Katja schreef:
Amerikanees schreef:maar da's hooguit een persoonlijke mening
En JOUW mening is niet noodzakelijk de waarheid :roll:
Dat stond er dus al ja, dank voor het herhalen van mijn boodschap Katje....ik claim inderdaad nergens een monopoly op de waarheid :thumbup: :thumbup: :clap: :clap:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Als je het echt ver wilt doortrekken dan zijn er genoeg mensen die allerlei andere wegen zoeken om naar de VS te geraken middels hard werken en eigen inzet, in plaats van middels een loterij :wink: maar dat is weer een heel andere discussie.

Wat de motieven van de heer White betreft: zoals ik al eerder aangaf heeft hij veel mensen nodig die zich bij zijn zaak aansluiten. Doet hij dit alles vanuit de goedheid van zijn hart? Nee, natuurlijk niet. Als hij wint heeft hij waarschijnlijk een van de meest bijzondere rechtzaken in zijn vakgebied tegen de Amerikaanse overheid gewonnen en wordt hij daarmee in één klap wereldwijd beroemd en berucht en befaamd mee. Wat denk je dat hem dat aan extra werk gaat opleveren, nog afgezien van een mooie portie van een eventuele schadevergoeding?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

wanneer ik dit allemaal zo lees, dan hoeft niet iedereen teleurgesteld te zijn met de ongeldig verklaarde resultaten.
Sten

Bericht door Sten »

Amerikanees schreef:
Lieve Sten, voel je niet aangevallen...soms is een getypt woord lastiger te interpreteren dan een wanneer je iemand in de ogen kunt kijken. Anyhow...je hoeft me niet te behoeden want dat is al te laat dan...ik heb de questionnaire al ingevuld...met achternaam en alles. Ook heb ik afgelopen weekend een radio interview gegeven aan een landelijke Amerikaanse zender. Zoals al eerder is gezegd, het moge duidelijk zijn wat mijn doel is, en ja, ik ben vastberaden. Ik wil inderdaad echt naar Amerika...en dan bedoel ik echt, echt, echt...dat is mijn droom en die had ik 20 dagen in handen (sommigen zeggen 13 maar feitelijk hoefde ik als winnaar niet meer op die site te zijn, ik kreeg pas 20 mei een Email...zucht....)....en nu mijn droom zomaar laten gaan gaat gewoon niet gebeuren. Waarschijnlijk gaat het volgende gebeuren...we verliezen 15 juli....en dan gaan we fijn procederen met Mr. White. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk moe gestreden en nog zwaar uit m'n pan aan het gaan op full moon parties in Thailand maarja, dat zien we dan wel weer....en mocht het zo zijn dat de situatie na 15 juli echt heel hopeloos is tsja, dan kom ik toch op een van mijn favoriete van Wilder quotes "Son, sometimes you have to realize that you made a poor investment and simply cut your losses"....op hoop van zegen.....life's like a dance....Deo volente!!!

Ik heb inhoudelijk gereageerd, als dat niet bevredigend genoeg is raad ik je het volgende aan; http://www.google.com :thumbup: :thumbup:

De twijfel die de beste man constant is gegeven snijdt totaal geen hout, raakt kant noch wal....doet mijn broek tot ver onder m'n enkels afzakken....noem me platvloers maar zo denk ik er nu eenmaal over....
Tot en met jouw woorden "De twijfel..." vind ik je zeer redelijk. Ik herken mezelf in jou: soms dat doldrieste, dat heb ik ook, de zin voor rechtvaardigheid, het strijdbare, het emotionele... dat heb ik ook allemaal. Ben je misschien net als ik een Boogschutter van sterrenbeeld? Maar ik vind toch dat je je iets opener mag geven wat betreft de argumenten die inderdaad ten nadele van mr. White gegeven worden. Niet alleen ik zei dingen die toch het bestuderen door jou waard zijn. Je bent er al ingestapt, maar je valt niemand af als je je kennis aanvult... Trouw aan jezelf is het belangrijkste goed. Jij wilt naar Amerika, meer dan alles. Ook dit begrijp ik helemaal, weer van mezelf. Maar zou jij het jezelf vergeven als je juist met dit doel voor ogen een misstap begaat? Mensen hier hebben volgens mij allemaal het beste voor. Ieder probeert informatie te zoeken, vanuit zijn/haar ervaring in te vullen. Volgens mij ben je een heel aardige kerel, en we leven allemaal mee.
Laatst gewijzigd door Sten op 26 mei 2011, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Eagle`
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Eagle` »

Dento schreef:Als je het echt ver wilt doortrekken dan zijn er genoeg mensen die allerlei andere wegen zoeken om naar de VS te geraken middels hard werken en eigen inzet, in plaats van middels een loterij :wink: maar dat is weer een heel andere discussie.

Wat de motieven van de heer White betreft: zoals ik al eerder aangaf heeft hij veel mensen nodig die zich bij zijn zaak aansluiten. Doet hij dit alles vanuit de goedheid van zijn hart? Nee, natuurlijk niet. Als hij wint heeft hij waarschijnlijk een van de meest bijzondere rechtzaken in zijn vakgebied tegen de Amerikaanse overheid gewonnen en wordt hij daarmee in één klap wereldwijd beroemd en berucht en befaamd mee. Wat denk je dat hem dat aan extra werk gaat opleveren, nog afgezien van een mooie portie van een eventuele schadevergoeding?
indien de oud winnaars terug reinstated zouden worden , dan kan je bezwaarlijk iets hebben tegen het feit dat hij hiervoor geld zou ontvangen :)

Blijkbaar is er brief gestuurd naar de Inspector general, persoonlijk was ik de weg al ingeslagen om op een andere manier in de US te geraken, doch blijft dit interessant om volgen !
Laatst gewijzigd door Eagle` op 26 mei 2011, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Sten

Bericht door Sten »

:offtopic:
Dento schreef:~ “Each year, millions of skiers come to Colorado to experience its superb emergency medical facilities.” - Dave Barry ~
Ik lees nu pas je onderschrift. Geweldig! :lol:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Amerikanees, wat ik niet goed begrijp, is waarom dat je perse maar die moeite wilt blijven doen om de mensen hier te overtuigen dat Mr White zijn weg de weg is die ze best kunnen bewandelen...
Jij hebt je best gedaan om hen te overtuigen, sommigen delen je mening, andere niet. Waarom dan zo door blijven drammen? Wees gewoon blij dat jij voor jezelf de juiste stappen zet. En diegenen die die stappen (tot nu toe) niet gezet hebben, die weten nu ondertussen echt wel van het bestaan van Mr White en zijn initiatief af. Als ze ooit nog van gedacht veranderen, dan kunnen ze die beste man zeker wel terugvinden en zich alsnog bij hem aansluiten.

En voor diegenen die echt zeer oprecht de credentials willen kennen van Mr White en zijn kantoor: het is niet verboden om die man of zijn kantoor zelf te contacteren. Het zal voor hem waarschijnlijk stukken makkelijker zijn om te refereren naar succesvolle zaken dan dat dit voor Amerikanees of iemand anders op het forum het geval is.
En die zaak die ze enkele jaren geleden ivm het toekennen van de green cards gewonnen hebben, is natuurlijk altijd een mooie om op je lijstje te hebben staan.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

kastelke schreef:En diegenen die die stappen (tot nu toe) niet gezet hebben, die weten nu ondertussen echt wel van het bestaan van Mr White en zijn initiatief af.
Mr White heeft zelfs al een T-Shirt:

Afbeelding

(alleen wie die andere nou zijn?)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Mr. Black? :lol:
Amerikanees
Amerikafan

Sten schreef:
Amerikanees schreef:
Lieve Sten, voel je niet aangevallen...soms is een getypt woord lastiger te interpreteren dan een wanneer je iemand in de ogen kunt kijken. Anyhow...je hoeft me niet te behoeden want dat is al te laat dan...ik heb de questionnaire al ingevuld...met achternaam en alles. Ook heb ik afgelopen weekend een radio interview gegeven aan een landelijke Amerikaanse zender. Zoals al eerder is gezegd, het moge duidelijk zijn wat mijn doel is, en ja, ik ben vastberaden. Ik wil inderdaad echt naar Amerika...en dan bedoel ik echt, echt, echt...dat is mijn droom en die had ik 20 dagen in handen (sommigen zeggen 13 maar feitelijk hoefde ik als winnaar niet meer op die site te zijn, ik kreeg pas 20 mei een Email...zucht....)....en nu mijn droom zomaar laten gaan gaat gewoon niet gebeuren. Waarschijnlijk gaat het volgende gebeuren...we verliezen 15 juli....en dan gaan we fijn procederen met Mr. White. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk moe gestreden en nog zwaar uit m'n pan aan het gaan op full moon parties in Thailand maarja, dat zien we dan wel weer....en mocht het zo zijn dat de situatie na 15 juli echt heel hopeloos is tsja, dan kom ik toch op een van mijn favoriete van Wilder quotes "Son, sometimes you have to realize that you made a poor investment and simply cut your losses"....op hoop van zegen.....life's like a dance....Deo volente!!!

Ik heb inhoudelijk gereageerd, als dat niet bevredigend genoeg is raad ik je het volgende aan; http://www.google.com :thumbup: :thumbup:

De twijfel die de beste man constant is gegeven snijdt totaal geen hout, raakt kant noch wal....doet mijn broek tot ver onder m'n enkels afzakken....noem me platvloers maar zo denk ik er nu eenmaal over....
Tot en met jouw woorden "De twijfel..." vind ik je zeer redelijk. Ik herken mezelf in jou: soms dat doldrieste, dat heb ik ook, de zin voor rechtvaardigheid, het strijdbare, het emotionele... dat heb ik ook allemaal. Ben je misschien net als ik een Boogschutter van sterrenbeeld? Maar ik vind toch dat je je iets opener mag geven wat betreft de argumenten die inderdaad ten nadele van mr. White gegeven worden. Niet alleen ik zei dingen die toch het bestuderen door jou waard zijn. Je bent er al ingestapt, maar je valt niemand af als je je kennis aanvult... Trouw aan jezelf is het belangrijkste goed. Jij wilt naar Amerika, meer dan alles. Ook dit begrijp ik helemaal, weer van mezelf. Maar zou jij het jezelf vergeven als je juist met dit doel voor ogen een misstap begaat? Mensen hier hebben volgens mij allemaal het beste voor. Ieder probeert informatie te zoeken, vanuit zijn/haar ervaring in te vullen. Volgens mij ben je een heel aardige kerel, en we leven allemaal mee.
Ja, kan het me goed voorstellen dat ik wellicht erg gedreven overkom. Ook Kastelke maakte een opmerking dat iedereen nu wel van Mr. White afweet dus dat het weinig zin heeft iedereen te willen overtuigen.

Wat kan ik zeggen...ik wil niet zozeer iedereen overtuigen. Dat Mr. White bestaat en dat hij onze zaak wil aanvechten moge duidelijk zijn. Ik vind alleen de twijfel die gezaaid is volkomen onterecht. Dat brengt die man in een verkeerd daglicht, dat is onrecht en dat is dan wellicht iets waar ik totaal niet tegen kan. Ik waardeer iedereen zijn en of haar input enorm, zeker die van jou Sten (misschien wel omdat je juist lekker door blijft gaan ipv je persoonlijk aangevallen te voelen etc), maar het lijkt er soms op dat mensen moedwillig die petitie niet willen tekenen, gewoon omdat ze kunnen dwarsliggen....dat is hun goed recht maar ik mag dat toch wel minstens 'erg jammer' vinden

Van hetgeen ik van die man gezien heb kan ik niet anders concluderen dan dat hij een betrouwbaar man is. Ja, hij doet het voor zijn eigen boterham....so what, chapeau voor Mr. White!

Al met al wil ik je vraag dan nog even beantwoorden. Ja, dat zou ik mezelf vergeven, ik heb dan alles geprobeerd. Het is niet mijn intentie slechte dingen te roepen over de US overheid. Het is niet mijn intentie hier een blinde strijd van te maken. Zoals ik al zei, wanneer we 15 juli verliezen ligt ons lot in handen van Mr. White. Als die dan verliest dan vrees ik dat ik mijn verlies neem en Amerika danwel via werk danwel via vakantie zal blijven bezoeken. De conclusie dat het niet zo heeft moeten zijn is makkelijker te aanvaarden voor mij. Al met al wil ik onder aan de streep vermelden dat ik je bijdrage sowieso enorm waardeer Sten! :thumbup: :thumbup:
Amerikanees
Amerikafan

Njit schreef:
kastelke schreef:En diegenen die die stappen (tot nu toe) niet gezet hebben, die weten nu ondertussen echt wel van het bestaan van Mr White en zijn initiatief af.
Mr White heeft zelfs al een T-Shirt:

Afbeelding

(alleen wie die andere nou zijn?)
Reservoir Dogs....haha lol :lol: :lol: 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol:
Amerikanees
Amerikafan

Het blijft overigens opvallend stil rond mijn nieuwe avatar---->>>>>>>>-------------------->>>>>>>>>
Sten

Bericht door Sten »

Amerikanees schreef:Het blijft overigens opvallend stil rond mijn nieuwe avatar---->>>>>>>>-------------------->>>>>>>>>
Zwijgen is toestemming. :) :wink:
Amerikanees
Amerikafan

@ Sten....Kreeft....het meest veelzijdige stukje vlees, kreeft!
Sten

Bericht door Sten »

:offtopic:
Amerikanees schreef:@ Sten....Kreeft....het meest veelzijdige stukje vlees, kreeft!
Dat eet ik niet, maar ik begrijp dat dit je sterrenbeeld is. Kreeften kunnen inderdaad zeer emotioneel zijn en zijn zeer gehecht aan 'thuis'.
Amerikanees
Amerikafan

Sten schreef::offtopic:
Amerikanees schreef:@ Sten....Kreeft....het meest veelzijdige stukje vlees, kreeft!
Dat eet ik niet, maar ik begrijp dat dit je sterrenbeeld is. Kreeften kunnen inderdaad zeer emotioneel zijn en zijn zeer gehecht aan 'thuis'.
Ze zeggen het.....zelf geloof ik niet zo heel erg in sterrenbeelden. Misschien is dit een leuke doc. voor je om eens te bekijken, ik vond het wel aardig...(al heeft die ene meneer verderop in het filmpje wel gelijk dat 'science' soms wat arrogant is geworden....zijn standpunten zijn dan echter weer compleet uit de lucht gegrepen)

Have fun...ik ga even werken, check het AA onderwijl nog wel :-) :thumbup: :thumbup:
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Amerikanees schreef:De twijfel die de beste man constant is gegeven snijdt totaal geen hout, raakt kant noch wal....doet mijn broek tot ver onder m'n enkels afzakken....noem me platvloers maar zo denk ik er nu eenmaal over....

Wat kan ik zeggen...ik wil niet zozeer iedereen overtuigen. Dat Mr. White bestaat en dat hij onze zaak wil aanvechten moge duidelijk zijn. Ik vind alleen de twijfel die gezaaid is volkomen onterecht. Dat brengt die man in een verkeerd daglicht, dat is onrecht en dat is dan wellicht iets waar ik totaal niet tegen kan.

Van hetgeen ik van die man gezien heb kan ik niet anders concluderen dan dat hij een betrouwbaar man is. Ja, hij doet het voor zijn eigen boterham....so what, chapeau voor Mr. White!
Nogmaals, als jij hebt gezien dat die man betrouwbaar is, deel dan die info die jij hebt gezien met ons. Dat wordt al een tijd gevraagd. Dan kunnen we misschien eindelijk jouw overtuiging delen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer