Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

The Wave permits

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
LT--
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: The Wave permits

Bericht door LT-- »

Pushkin schreef:Hey Tazzy, bedankt om je ervarin neer te pennen hier :-)

Wij zijn nu aan't aftellen naar de resultaten voor de loterij van september, hopelijk hebben we evenveel geluk als jullie!
Geniet nog van jullie reis!! :wink:

Ellen
Eind september is wel erg populair zie ik, voor een doordeweekse dag 142 requests voor in totaal 353 mensen. :shock:

Ik ben bang dat het voor begin oktober, als wij er zijn, net zo druk gaat zijn. Enorm kleine kans dus...
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Dit soort aantallen hadden wij ook. vergeet niet dat heel veel mensen zich wel 2 of 3 keer inschrijven. Blijf hoop houden, je maakt net zoveel kans als ieder ander.
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Ook wij zouden graag mee doen aan de loterij. Alleen is het zo dat we aan een nogal strakke planning vast zitten en kvind het nogal moeilijk om 3 datums op te geven, kan je ook bv maar 1 of 2 datums opgeven?
Ivm de wandeling enzo, hoe lang moet je er voor uittrekken?
Afbeelding
LT--
Amerikafan

Bericht door LT-- »

gondelier schreef:Dit soort aantallen hadden wij ook. vergeet niet dat heel veel mensen zich wel 2 of 3 keer inschrijven. Blijf hoop houden, je maakt net zoveel kans als ieder ander.
Dankje voor de peptalk :thumbup:

Evelien. schreef:Ook wij zouden graag mee doen aan de loterij. Alleen is het zo dat we aan een nogal strakke planning vast zitten en kvind het nogal moeilijk om 3 datums op te geven, kan je ook bv maar 1 of 2 datums opgeven?
Ivm de wandeling enzo, hoe lang moet je er voor uittrekken?
Volgens mij hoef je niet 3 verschillende data op te geven, alleen op die manier spreid je je kansen. Als je maar 1 of 2 data kan, moet je die gewoon opgeven voor zover ik het begrepen heb.
Voor je andere vraag, lees even het berichtje van Tazzy op de pagina hiervoor. Daar staat een beschrijving van hoe lang etc.
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
lianne88
Amerika-ontdekker

Bericht door lianne88 »

@evelien,
tuurlijk kan je ook maar 1 of 2 datums opgeven alleen geven mensen soms meerdere datums om zodat ze meer kans hebben. Wij hadden overigens maar 1 datum opgeven en die was raak. Wij hebben van het wegrijden bij het hotel tot de terugkomst bij het hotel ongeveer 6 uur nodig gehad. Het lopen zelf kosten ons op de heenweg 1,5 uur en terug iets minder dan 2 uur. En wij zijn rond 6 uur ochtends gaan lopen.
Afbeelding

http://www.liannedanny.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

oke bedankt! dan ga ik het een van dees ook eens invullen! hopelijk hebben we ook geluk!
Afbeelding
Pushkin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pushkin »

De site van BLM (althans de inschrijvingen) ligt plat, kan dat?? Heeft iemand hetzelfde probleem?

Groetjes
Ellen
mei/juni 2017: Hawai & Vegas!
aug/september 2017: Amalfikust, Italië
http://www.2discover.be
LT--
Amerikafan

Bericht door LT-- »

Pushkin schreef:De site van BLM (althans de inschrijvingen) ligt plat, kan dat?? Heeft iemand hetzelfde probleem?

Groetjes
Ellen
Hier hetzelfde probleem inderdaad, de site https://www.blm.gov/az/paria/index.cfm?usearea=CB geeft de melding:
Service Unavailable

The requested service is temporarily unavailable. It is either overloaded or under maintenance. Please try later.
Inschrijven voor oktober kan pas woensdag toch?

Afbeelding
LT--
Amerikafan

Bericht door LT-- »

De deelname voor de loterij van oktober (5e en 6e) is ingediend. Fingers crossed!

Mag ik op naam van mijn vriendin, maar met dezelfde creditcard, nog een keer deelnemen? Of worden we dan uitgesloten voor deelname?

Afbeelding
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

nee hoor, kan gerust, en wordt door meerdere mensen zo gedaan
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Hoe laat vind de trekking onze tijde eig plaats? is dat 21 of 22 u ? Ik heb in ieder geval nog geen mail mogen ontvangen
Afbeelding
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

krijg je eig ook een mail als je niet gewonnen hebt ?
Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ben ingeloot! En op mijn voorkeursdatum! :D

En ja, je krijgt ook een mailtje als je niet bent ingeloot.

Marianne
Pushkin
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pushkin »

Wij hebben ook gewonnen!! Joepie!! :-D Ik ben helemaal happy :-))) nu nog een beetje aan de conditie werken :wink:
mei/juni 2017: Hawai & Vegas!
aug/september 2017: Amalfikust, Italië
http://www.2discover.be
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ha, gefeliciteerd! (Het lijkt de DV lottery wel ...).
Ja, die conditie, daar zat ik ook al aan te denken. We willen ook een stuk van de South Kaibab Trail doen, dus we moeten sowieso aan het werk.

Wanneer gaan jullie?

Marianne
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

proficiat aan jullie beiden !!!
Dat wordt een prachtige dag, neem het van mij aan.
Waarschijnlijk overbodig te zeggen maar neem voldoende drinken mee, het kan er erg warm worden.

Veel plezier
Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

wij hebben niet gewonnen, echt spijtig!
Wanneer mogen jullie gaan ?
Afbeelding
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

wat ik me afvroeg , hoe werkt dat als er een permit zou vrijkomen? Gaat dat gewoon in de loterij ter plaatse ? Of kan je dan via de kalender het vastkrijgen? Vanaf welke datum is dat?
Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik ga de 20e. Ik had ook nog voor de 21 en 22e ingeschreven, maar dat zou wel hebben betekend dat we onze route om hadden moeten gooien. Nu kunnen we onze geplande route aanhouden. Ik zit me wel te bedenken of het handig is om naar Page te rijden die dag ervoor (we komen dan uit Bryce), of dat we dan net zo goed in Kanab kunnen overnachten.

Marianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Evelien. schreef:wat ik me afvroeg , hoe werkt dat als er een permit zou vrijkomen? Gaat dat gewoon in de loterij ter plaatse ? Of kan je dan via de kalender het vastkrijgen? Vanaf welke datum is dat?
Hoi evelien, je kunt het allemaal op de BLM site vinden, of lees dit topic eens door. Het komt vrij, je moet dan de kalender in de gaten houden.

Dit staat er in mijn mail:
You have until Noon MDT (GMT-6) Wednesday June 15, 2011 to provide required additional permit information and payment for your permit. If you miss this date for payment, the date and entries selected for your trip will be released and become publicly available via the calendar application process.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer