Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Melissie6 stelt zich voor
-
- Amerika-ontdekker
Melissie6 stelt zich voor
Hi allemaal,
Bij deze wil ik mij ook graag voorstellen op dit forum.
Ik kom al vanaf mijn 7e ieder jaar in Florida en heb in 2009 de grote stap gemaakt door samen met mijn (Nederlandse) man naar Florida te verhuizen (op basis van een L1-visum).
We hebben het ontzettend naar ons zin hier en willen niet meer weg!
Wij zijn beide redelijk jong (ik was 21, hij was 24 toen wij naar Florida verhuisden) en het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen met andere (jonge) emigranten.
Groetjes,
Melissie6
Bij deze wil ik mij ook graag voorstellen op dit forum.
Ik kom al vanaf mijn 7e ieder jaar in Florida en heb in 2009 de grote stap gemaakt door samen met mijn (Nederlandse) man naar Florida te verhuizen (op basis van een L1-visum).
We hebben het ontzettend naar ons zin hier en willen niet meer weg!
Wij zijn beide redelijk jong (ik was 21, hij was 24 toen wij naar Florida verhuisden) en het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen met andere (jonge) emigranten.
Groetjes,
Melissie6
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Melissie6 stelt zich voor
Welkom op het forum
Je woont nu in Florida, maar geeft als woonplaats Utrecht op; kom je daar oorspronkelijk vandaan?

Je woont nu in Florida, maar geeft als woonplaats Utrecht op; kom je daar oorspronkelijk vandaan?
Welkom op het forum! Florida kenners zijn altijd welkom! Ik kan ook nog wel tips gebruiken voor onze reis! 

6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Heb meteen mijn woonplaats veranderd....
Kom inderdaad oorspronkelijk uit Utrecht.

Kom inderdaad oorspronkelijk uit Utrecht.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Kissimmee, dat is geen verkeerde woonplaats 

Welkom op het forum! Wat voor een visum is L1 ... mag je daarmee permanent blijven?
Ik was 19 toen ik hierheen verhuisde, ook jong dus.
Ik was 19 toen ik hierheen verhuisde, ook jong dus.

-
- Amerika-ontdekker
Hoi Guinevere,
We hebben ons L1 visum voor 3 jaar, maar zijn nu in het proces om deze om te laten zetten in een Green Card.
Dit is relatief makkelijk te doen met een L1 visum.
Ben je alleen naar de VS verhuisd? Of met ouders of partner?
We hebben ons L1 visum voor 3 jaar, maar zijn nu in het proces om deze om te laten zetten in een Green Card.
Dit is relatief makkelijk te doen met een L1 visum.
Ben je alleen naar de VS verhuisd? Of met ouders of partner?
Dat is fijn! Succes met het omzetten.
Ik ben zonder mijn familie verhuisd, maar wel naar mijn Amerikaanse partner dus niet helemaal alleen.

Ik ben zonder mijn familie verhuisd, maar wel naar mijn Amerikaanse partner dus niet helemaal alleen.