Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Daan29
Amerika-newbie

Auto huren

Bericht door Daan29 »

Hallo,

wij gaan in september voor 4 weken naar hawaii oahu, wij willen uiteraard een auto huren. tot nu toe ben ik bij Dollar.com het voordeligst uit. Nou heb ik wel eens van een verhuurbedrijf gehoord waar je wat oudere auto's kon huren (met wat deukjes/oudere modellen). Zodat je niet zo opvalt als toerist zeg maar. En voordelig (ook niet onbelangrijk) Kent iemand dat toevallig??
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Auto huren

Bericht door Loek »

Rent-a-Wreck of zo bedoel je? Ik betwijfel of je die op Hawaii vind...
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Ik wil je de auto van m'n schoonmoeder best verhuren... :mrgreen:

Maarreuh, nee, ik heb er nog niet van gehoord hier op Hawaii. Volgens mij heb je dat hier inderdaad niet.
Daan29
Amerika-newbie

Bericht door Daan29 »

Haha van je schoonmoeder, wat voor een is het (de auto) haha.

Nou ik heb er diverse vergeleken en tot nu toe komt Dollar.com het voordeligste uit de bs, dus ik denk dat die het gaat worden tzt.
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

Op zich geen verkeerde auto hoor, een Mercedes ML500, maar er zitten zoveel deuken inmiddels in dat het een wrak lijkt lol.. maar ach, denk niet dat ze het zo leuk zou vinden als ik d'r auto ga verhuren lol

Heb je advantage (advantage.com) ook bekeken? Die was goedkoper in de 3 weken dat mijn zusje hier op vakantie was pasgeleden.
Daan29
Amerika-newbie

Bericht door Daan29 »

Haha wel een mooie bak (als ie zonder deuken zou zijn), maar zou het niet erg vinden deuken, dan denken ze tenminste niet zo snel dat je een toerist bent.
Maar ik zal advantage.com ook even bekijken, en anders kom ik wel terug voor de mercedes haha.
misstiara
Amerikafan

Bericht door misstiara »

Ik vond rent-à-wreck al leuk en nu komt de auto van de schoonmoeder ook nog eens voorbij vliegen. lol :clap:
Farfan
Amerika-newbie

Bericht door Farfan »

via alamo.nl ben je waarschijnlijk het goedkoopst uit....
elisab
Amerika-ontdekker

Bericht door elisab »

Was gisteren na aankomst in de VS, bij Alamo. IK kreeg een middenklasser te zien, die er echt niet uitzag! Deuken en krassen en smerig van binnen! Ik kreeg een ´´úpgrader´´, een nieuwe auto, en korting met mijn ANWB kaart! Succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer