Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren
Auto huren
Hallo,
wij gaan in september voor 4 weken naar hawaii oahu, wij willen uiteraard een auto huren. tot nu toe ben ik bij Dollar.com het voordeligst uit. Nou heb ik wel eens van een verhuurbedrijf gehoord waar je wat oudere auto's kon huren (met wat deukjes/oudere modellen). Zodat je niet zo opvalt als toerist zeg maar. En voordelig (ook niet onbelangrijk) Kent iemand dat toevallig??
wij gaan in september voor 4 weken naar hawaii oahu, wij willen uiteraard een auto huren. tot nu toe ben ik bij Dollar.com het voordeligst uit. Nou heb ik wel eens van een verhuurbedrijf gehoord waar je wat oudere auto's kon huren (met wat deukjes/oudere modellen). Zodat je niet zo opvalt als toerist zeg maar. En voordelig (ook niet onbelangrijk) Kent iemand dat toevallig??
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Auto huren
Rent-a-Wreck of zo bedoel je? Ik betwijfel of je die op Hawaii vind...
Ik wil je de auto van m'n schoonmoeder best verhuren...
Maarreuh, nee, ik heb er nog niet van gehoord hier op Hawaii. Volgens mij heb je dat hier inderdaad niet.

Maarreuh, nee, ik heb er nog niet van gehoord hier op Hawaii. Volgens mij heb je dat hier inderdaad niet.
Haha van je schoonmoeder, wat voor een is het (de auto) haha.
Nou ik heb er diverse vergeleken en tot nu toe komt Dollar.com het voordeligste uit de bs, dus ik denk dat die het gaat worden tzt.
Nou ik heb er diverse vergeleken en tot nu toe komt Dollar.com het voordeligste uit de bs, dus ik denk dat die het gaat worden tzt.
Op zich geen verkeerde auto hoor, een Mercedes ML500, maar er zitten zoveel deuken inmiddels in dat het een wrak lijkt lol.. maar ach, denk niet dat ze het zo leuk zou vinden als ik d'r auto ga verhuren lol
Heb je advantage (advantage.com) ook bekeken? Die was goedkoper in de 3 weken dat mijn zusje hier op vakantie was pasgeleden.
Heb je advantage (advantage.com) ook bekeken? Die was goedkoper in de 3 weken dat mijn zusje hier op vakantie was pasgeleden.
Haha wel een mooie bak (als ie zonder deuken zou zijn), maar zou het niet erg vinden deuken, dan denken ze tenminste niet zo snel dat je een toerist bent.
Maar ik zal advantage.com ook even bekijken, en anders kom ik wel terug voor de mercedes haha.
Maar ik zal advantage.com ook even bekijken, en anders kom ik wel terug voor de mercedes haha.
Ik vond rent-à-wreck al leuk en nu komt de auto van de schoonmoeder ook nog eens voorbij vliegen. lol 

via alamo.nl ben je waarschijnlijk het goedkoopst uit....
Was gisteren na aankomst in de VS, bij Alamo. IK kreeg een middenklasser te zien, die er echt niet uitzag! Deuken en krassen en smerig van binnen! Ik kreeg een ´´úpgrader´´, een nieuwe auto, en korting met mijn ANWB kaart! Succes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6545 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 5 Reacties