ja, wij gaan over een kleine 3 weken, dus ik ga er gemakshalve maar van uit dat er wel mooie vliegdagen tussen zitten!!
Het is hier echt aftellen geblazen! Trouwens, de locatie van deze helicopters is wel handiger dan de Liberty, waarmee ik 2 jaar terug ben geweest....in puntje Manhattan staan nog meer dingen op het programma, dus dat moet goed te combineren zijn...
Ik kon er geen centraal topic voor vinden dus maar een eigen topic.
De groupon voor vandaag in de Phoenix omgeving is voor een Segway tour in Sedona. Wellicht wel een aardige voor als je er van de zomer bent:
Vandaag heb ik voor de eerste keer iets bij Groupon.com besteld (Een Whale Watch Tour in Victoria), maar zie nu bij my Groupons "We had trouble processing your credit card! Edit your billing details and we'll try again" staan.
Wat hebben jullie ingevoerd bij Billing Address, City, State/Province en Postal Code?
Ik denk dat je de gegevens wel goed hebt ingevuld, maar dat je creditcard is geblokkeerd door je bank door deze transactie. Bel morgen even met de bank omdat te controleren en gelijk te "unblocken", dan probeert Groupon later nog eens om het bedrag te incasseren en dan gaat het wel goed. Je hebt 4 dagen de tijd om dit in orde te maken met de bank.
En hoe ik dat weet? Ik had namelijk precies hetzelfde vorige week met de aanschaf van een voucher voor Vancouver. Succes ermee!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Zo doe ik dat ook. Bij adres geef ik al mijn gegevens op (incl. juiste postcode en woonplaats), en bij staat en postcode geef ik een combinatie die werkt (ik gebruik meestal Delaware met pc 12345). Gaat tot nu toe gewoon goed. Welke bank heb jij? Bij mij ging de rabo dwars liggen. Door de manier waarop Groupon incasseert van de CC, geeft het systeem een automatische blokkade.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik heb gelijk 'sochtends om 8 uur gebeld en toen is mijn kaart meteen gedeblokkeerd. Let wel op, ze praten alleen met diegene op wiens naam de kaart staat. Voor mijn mans kaart moeten ze dus mijn man aan de lijn hebben, ook al zit dezelfde bankrekening erachter.
Je moet dan overigens dit nummer bellen, die zijn vanaf 8 uur 's morgens bereikbaar: 088-7226777
Ik zie iedereen discusseren over die New York Pass, echter had ik daar ook een kleine vraag over..
Ik ga dit jaar zelf met een tweetal vrienden richting New York (en daarna Washington en een RV trip naar Orlando) en ben van plan om zo'n NewYorkPass aan te schaffen. We zitten 3 dagen in New York en willen ook naar het Statue of Liberty/Ellis Island. Aangezien we in het hoogseizoen zitten (we gaan halverwege juli die kant op) vroeg ik me af of je kan reserveren voor het Statue of Liberty/Ellis Island met je pas, zodat je zeker weet dat je mee kan/binnen komt. Of hebben mensen met zo'n pas altijd voorrang?
Met korting naar Hershey Park in Hershey, Pennsylvania.
Je kunt de code 96592 gebruiken en dan kosten de tickets je maar $ 35 incl. Tax ipv $ 53,95 excl. Tax.
Je kunt gewoon een Nederlands adres ingeven en betalen met CC.
Tickets krijg je direct als email in je mailbox.
Ik had voor Wijbe een fotografie tour geboekt in Scottsdale maar door een ongelukje van degene die de tour zou geven ging het niet door. Zij heeft groupon gemeld dat het niet door was gegaan en in no-time hadden we ons geld terug. Prima service dus!
Mocht er iemand zijn die met de camper bij Pahrump wil overnachten, het erg goed beoordeelde Nevada Treasure RV Resort heeft een leuke actie :
Save on Gas and Vacation at Nevada Treasure RV Resort. Two nights for the price of one.
Any available RV site pay for 1 night at regular rate and stay the second night on us.
No other discounts apply..Hurry offer expires July 31, 2011. Ask for Promo Code: SUMMER FUN
Jammer dat wij al geboekt hebben (voor twee nachten).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.