Sten schreef:Amerikanees schreef:
Lieve Sten, voel je niet aangevallen...soms is een getypt woord lastiger te interpreteren dan een wanneer je iemand in de ogen kunt kijken. Anyhow...je hoeft me niet te behoeden want dat is al te laat dan...ik heb de questionnaire al ingevuld...met achternaam en alles. Ook heb ik afgelopen weekend een radio interview gegeven aan een landelijke Amerikaanse zender. Zoals al eerder is gezegd, het moge duidelijk zijn wat mijn doel is, en ja, ik ben vastberaden. Ik wil inderdaad echt naar Amerika...en dan bedoel ik echt, echt, echt...dat is mijn droom en die had ik 20 dagen in handen (sommigen zeggen 13 maar feitelijk hoefde ik als winnaar niet meer op die site te zijn, ik kreeg pas 20 mei een Email...zucht....)....en nu mijn droom zomaar laten gaan gaat gewoon niet gebeuren. Waarschijnlijk gaat het volgende gebeuren...we verliezen 15 juli....en dan gaan we fijn procederen met Mr. White. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk moe gestreden en nog zwaar uit m'n pan aan het gaan op full moon parties in Thailand maarja, dat zien we dan wel weer....en mocht het zo zijn dat de situatie na 15 juli echt heel hopeloos is tsja, dan kom ik toch op een van mijn favoriete van Wilder quotes "Son, sometimes you have to realize that you made a poor investment and simply cut your losses"....op hoop van zegen.....life's like a dance....Deo volente!!!
Ik heb inhoudelijk gereageerd, als dat niet bevredigend genoeg is raad ik je het volgende aan;
http://www.google.com
De twijfel die de beste man constant is gegeven snijdt totaal geen hout, raakt kant noch wal....doet mijn broek tot ver onder m'n enkels afzakken....noem me platvloers maar zo denk ik er nu eenmaal over....
Tot en met jouw woorden "De twijfel..." vind ik je zeer redelijk. Ik herken mezelf in jou: soms dat doldrieste, dat heb ik ook, de zin voor rechtvaardigheid, het strijdbare, het emotionele... dat heb ik ook allemaal. Ben je misschien net als ik een Boogschutter van sterrenbeeld? Maar ik vind toch dat je je iets opener mag geven wat betreft de argumenten die inderdaad ten nadele van mr. White gegeven worden. Niet alleen ik zei dingen die toch het bestuderen door jou waard zijn. Je bent er al ingestapt, maar je valt niemand af als je je kennis aanvult... Trouw aan jezelf is het belangrijkste goed. Jij wilt naar Amerika, meer dan alles. Ook dit begrijp ik helemaal, weer van mezelf. Maar zou jij het jezelf vergeven als je juist met dit doel voor ogen een misstap begaat? Mensen hier hebben volgens mij allemaal het beste voor. Ieder probeert informatie te zoeken, vanuit zijn/haar ervaring in te vullen. Volgens mij ben je een heel aardige kerel, en we leven allemaal mee.
Ja, kan het me goed voorstellen dat ik wellicht erg gedreven overkom. Ook Kastelke maakte een opmerking dat iedereen nu wel van Mr. White afweet dus dat het weinig zin heeft iedereen te willen overtuigen.
Wat kan ik zeggen...ik wil niet zozeer iedereen overtuigen. Dat Mr. White bestaat en dat hij onze zaak wil aanvechten moge duidelijk zijn. Ik vind alleen de twijfel die gezaaid is volkomen onterecht. Dat brengt die man in een verkeerd daglicht, dat is onrecht en dat is dan wellicht iets waar ik totaal niet tegen kan. Ik waardeer iedereen zijn en of haar input enorm, zeker die van jou Sten (misschien wel omdat je juist lekker door blijft gaan ipv je persoonlijk aangevallen te voelen etc), maar het lijkt er soms op dat mensen moedwillig die petitie niet willen tekenen, gewoon omdat ze kunnen dwarsliggen....dat is hun goed recht maar ik mag dat toch wel minstens 'erg jammer' vinden
Van hetgeen ik van die man gezien heb kan ik niet anders concluderen dan dat hij een betrouwbaar man is. Ja, hij doet het voor zijn eigen boterham....so what, chapeau voor Mr. White!
Al met al wil ik je vraag dan nog even beantwoorden. Ja, dat zou ik mezelf vergeven, ik heb dan alles geprobeerd. Het is niet mijn intentie slechte dingen te roepen over de US overheid. Het is niet mijn intentie hier een blinde strijd van te maken. Zoals ik al zei, wanneer we 15 juli verliezen ligt ons lot in handen van Mr. White. Als die dan verliest dan vrees ik dat ik mijn verlies neem en Amerika danwel via werk danwel via vakantie zal blijven bezoeken. De conclusie dat het niet zo heeft moeten zijn is makkelijker te aanvaarden voor mij. Al met al wil ik onder aan de streep vermelden dat ik je bijdrage sowieso enorm waardeer Sten!

Only the strong survive.....