Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis hekkie & Jhek: 12 weken cross country (2011)
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Reis hekkie & Jhek: 12 weken cross country (2011)
Marjan en Jan, een hele goede reis en een fijne vakantie!
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik wens jullie ook een goede reis en een fantastische vakantie toe!
Wat een heerlijke en lange reis hebben jullie gepland, ik verheug me er nu al op jullie zo lang te kunnen volgen. En zo kan ik meteen tips opdoen voor onze reis van volgend jaar aan de oostkust
Goede reis!

Goede reis!
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik zie dat jullie net zijn vertrokken vandaag of eigenlijk al gisteren, dus een hele fijne reis toegewenst!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Jullie een hele goede reis gewenst. Jammer dat je dit keer niet in de buurt komt, maar volgens mij gaan jullie wel heel veel zien dit keer. Ik hoop dat je alles bij kunt houden op je blog. Het blijft toch leuk om op die manier de mensen te volgen en om hun ervaringen te lezen.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Twee uurtjes geleden zijn we na een prima vlucht aangekomen in Phoenix. We waren over onze slaap heen en dus heb ik het verslag van de heenreis nog maar op mijn blog gezet....
Nu worden we toch wel moe gaan we maar op één oor....
Marjan

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Net terug uit Turkey. Had ik al eens verteld dat het daar niet altijd droog is? Fijne reis folks....

fijn Marjan, dat je weer veilig geland bent!
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dag Marjan (en Janhekkie schreef:Twee uurtjes geleden zijn we na een prima vlucht aangekomen in Phoenix. We waren over onze slaap heen en dus heb ik het verslag van de heenreis nog maar op mijn blog gezet....![]()
Marjan

heel hardnekkig, geen medicijnen tegen tot nu toe, inderdaad erg vervelend, al die jeuk 

- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Na een paar dagen geen internet te hebben gehad, is nu weer het liveverslag tot en met vandaag helemaal bijgewerkt.
We genieten volop en hebben het reuze naar de zin. Vandaag hebben we Salvation Mountain bezocht een een geweldig mooie scenic bergroute gereden, zeg maar "boven" Palm Springs via de 74 en de 243.
Iedereen weer bedankt voor de reacties in ons gastenboek.
Gr. Marjan en Jan
We genieten volop en hebben het reuze naar de zin. Vandaag hebben we Salvation Mountain bezocht een een geweldig mooie scenic bergroute gereden, zeg maar "boven" Palm Springs via de 74 en de 243.
Iedereen weer bedankt voor de reacties in ons gastenboek.
Gr. Marjan en Jan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- DVDGuy
- Amerika-expert
Marjan, wat een geweldig reisverslag weer
Jammer dat jullie jouw naam niet in stenen hebben neergelegd
Tot de volgende update

Jammer dat jullie jouw naam niet in stenen hebben neergelegd

Tot de volgende update

aha snel ff lezen 

- DVDGuy
- Amerika-expert
Dat gaat dus nietthuul schreef:aha snel ff lezen

- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Helaas heb ik problemen met het inloggen op de beheerpagina van mijn weblog waardoor ik geen liveverslag meer kan plaatsen. Het probleem zit hem in mijn eigen laptop want Annie (die de blog gemaakt heeft en dus de gebruikernamen en wachtwoorden ook heeft) kan wel op haar pc inloggen. Ik heb haar het verslag van 24/5 gemaild en zij heeft het geplaatst (de lieve schat.....
). Tot en met die datum is het dus up to date.
Dit is natuurlijk een noodoplossing en kan ik niet van haar verlangen van eeuwigheid tot amen en we hopen dan ook dat er iemand ons kan helpen met het oplossen van dit inlogprobleem. Ik heb al van alles geprobeerd maar het gaat niet lukken. Ook andere (inlog)sites geven problemen waaronder AA, maar na een paar keer "pagina verversen" kom ik daar wel in. Alleen de weblog lukt van geen meter, daar krijg ik een inlogerror.
Hier een printscreen van de foutmelding die ik krijg

Marjan

Dit is natuurlijk een noodoplossing en kan ik niet van haar verlangen van eeuwigheid tot amen en we hopen dan ook dat er iemand ons kan helpen met het oplossen van dit inlogprobleem. Ik heb al van alles geprobeerd maar het gaat niet lukken. Ook andere (inlog)sites geven problemen waaronder AA, maar na een paar keer "pagina verversen" kom ik daar wel in. Alleen de weblog lukt van geen meter, daar krijg ik een inlogerror.
Hier een printscreen van de foutmelding die ik krijg

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Misschien andere browser gebruiken (Firefox, Google Chrome)?
Oeps... andere topic niet gezien.
Oeps... andere topic niet gezien.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Marjan,
Op internet vind ik o.a. het volgende:
Probleem:
Fout 501 (HTTP 501 - Niet geïmplementeerd) geeft aan dat de website die u bezoekt niet is ingesteld voor het weergeven van de inhoud die door uw browser wordt aangevraagd.
Fout 505 (HTTP 505 - Versie wordt niet ondersteund) geeft aan dat de website geen ondersteuning biedt voor de versie van het HTTP-protocol die de browser gebruikt (meestal HTTP/1.1) om de webpagina aan te vragen.
Oplossing:
Deze fouten kunnen optreden als u HTTP 1.1 hebt ingeschakeld. Klik op Internetopties in het menu Extra en klik vervolgens op de tab Geavanceerd. Schuif onder Instellingen naar beneden naar het gedeelte Instellingen voor HTTP 1.1 en schakel de selectievakjes voor HTTP 1.1 gebruiken uit. Deze fouten kunnen ook optreden als een product van een andere fabrikant een goede werking van Internet Explorer verhinderd. Sluit alle programma's af en probeer de webpagina vervolgens opnieuw te openen.
Hopelijk kun je daar wat mee.
Roland
Op internet vind ik o.a. het volgende:
Probleem:
Fout 501 (HTTP 501 - Niet geïmplementeerd) geeft aan dat de website die u bezoekt niet is ingesteld voor het weergeven van de inhoud die door uw browser wordt aangevraagd.
Fout 505 (HTTP 505 - Versie wordt niet ondersteund) geeft aan dat de website geen ondersteuning biedt voor de versie van het HTTP-protocol die de browser gebruikt (meestal HTTP/1.1) om de webpagina aan te vragen.
Oplossing:
Deze fouten kunnen optreden als u HTTP 1.1 hebt ingeschakeld. Klik op Internetopties in het menu Extra en klik vervolgens op de tab Geavanceerd. Schuif onder Instellingen naar beneden naar het gedeelte Instellingen voor HTTP 1.1 en schakel de selectievakjes voor HTTP 1.1 gebruiken uit. Deze fouten kunnen ook optreden als een product van een andere fabrikant een goede werking van Internet Explorer verhinderd. Sluit alle programma's af en probeer de webpagina vervolgens opnieuw te openen.
Hopelijk kun je daar wat mee.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het probleem is gelukkig opgelost en ik kan weer op mijn eigen blog komen. Roland en ook Guinevere heel erg bedankt voor het geven van de juiste oplossing (zie andere topic). Fijn dat jullie er tijd en energie in hebben gestoken hier even naar te kijken. Roland bedankt dat je het hier in voor mij begrijpelijke Jip en Janneke taal hebt neergezet.
Annie ook heel erg bedankt voor het te hulp schieten met het plaatsen van de update. Ga nu maar gauw zorgen dat je alles ingepakt hebt en maandag deze kant op komt....
Ik ben weer helemaal blij en inmiddels is het liveverslag op dit moment weer helemaal bijgewerkt tot en met 26/5. Strakjes probeer ik 27/5 ook nog te plaatsen.
Veel leesplezier verder voor iedereen die ons volgt.
Marjan
Annie ook heel erg bedankt voor het te hulp schieten met het plaatsen van de update. Ga nu maar gauw zorgen dat je alles ingepakt hebt en maandag deze kant op komt....

Ik ben weer helemaal blij en inmiddels is het liveverslag op dit moment weer helemaal bijgewerkt tot en met 26/5. Strakjes probeer ik 27/5 ook nog te plaatsen.
Veel leesplezier verder voor iedereen die ons volgt.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- DVDGuy
- Amerika-expert
Hoi Marja, fijn te lezen dat het is opgelost 

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Fijn dat het opgelost is.
Koffers zijn een eind gepakt vannacht nog een slaapdienst en morgenavond richting hotel, het gaat helemaal goed komen.
Enne geen dank voor de hulp, graag gedaan.
Koffers zijn een eind gepakt vannacht nog een slaapdienst en morgenavond richting hotel, het gaat helemaal goed komen.
Enne geen dank voor de hulp, graag gedaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4513 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 9 Reacties