Pushkin schreef:Hey Tazzy, bedankt om je ervarin neer te pennen hier
Wij zijn nu aan't aftellen naar de resultaten voor de loterij van september, hopelijk hebben we evenveel geluk als jullie!
Geniet nog van jullie reis!!
Ellen
Eind september is wel erg populair zie ik, voor een doordeweekse dag 142 requests voor in totaal 353 mensen.
Ik ben bang dat het voor begin oktober, als wij er zijn, net zo druk gaat zijn. Enorm kleine kans dus...
Dit soort aantallen hadden wij ook. vergeet niet dat heel veel mensen zich wel 2 of 3 keer inschrijven. Blijf hoop houden, je maakt net zoveel kans als ieder ander.
Ook wij zouden graag mee doen aan de loterij. Alleen is het zo dat we aan een nogal strakke planning vast zitten en kvind het nogal moeilijk om 3 datums op te geven, kan je ook bv maar 1 of 2 datums opgeven?
Ivm de wandeling enzo, hoe lang moet je er voor uittrekken?
gondelier schreef:Dit soort aantallen hadden wij ook. vergeet niet dat heel veel mensen zich wel 2 of 3 keer inschrijven. Blijf hoop houden, je maakt net zoveel kans als ieder ander.
Dankje voor de peptalk
Evelien. schreef:Ook wij zouden graag mee doen aan de loterij. Alleen is het zo dat we aan een nogal strakke planning vast zitten en kvind het nogal moeilijk om 3 datums op te geven, kan je ook bv maar 1 of 2 datums opgeven?
Ivm de wandeling enzo, hoe lang moet je er voor uittrekken?
Volgens mij hoef je niet 3 verschillende data op te geven, alleen op die manier spreid je je kansen. Als je maar 1 of 2 data kan, moet je die gewoon opgeven voor zover ik het begrepen heb.
Voor je andere vraag, lees even het berichtje van Tazzy op de pagina hiervoor. Daar staat een beschrijving van hoe lang etc.
@evelien,
tuurlijk kan je ook maar 1 of 2 datums opgeven alleen geven mensen soms meerdere datums om zodat ze meer kans hebben. Wij hadden overigens maar 1 datum opgeven en die was raak. Wij hebben van het wegrijden bij het hotel tot de terugkomst bij het hotel ongeveer 6 uur nodig gehad. Het lopen zelf kosten ons op de heenweg 1,5 uur en terug iets minder dan 2 uur. En wij zijn rond 6 uur ochtends gaan lopen.
Ha, gefeliciteerd! (Het lijkt de DV lottery wel ...).
Ja, die conditie, daar zat ik ook al aan te denken. We willen ook een stuk van de South Kaibab Trail doen, dus we moeten sowieso aan het werk.
proficiat aan jullie beiden !!!
Dat wordt een prachtige dag, neem het van mij aan.
Waarschijnlijk overbodig te zeggen maar neem voldoende drinken mee, het kan er erg warm worden.
Veel plezier
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
wat ik me afvroeg , hoe werkt dat als er een permit zou vrijkomen? Gaat dat gewoon in de loterij ter plaatse ? Of kan je dan via de kalender het vastkrijgen? Vanaf welke datum is dat?
Ik ga de 20e. Ik had ook nog voor de 21 en 22e ingeschreven, maar dat zou wel hebben betekend dat we onze route om hadden moeten gooien. Nu kunnen we onze geplande route aanhouden. Ik zit me wel te bedenken of het handig is om naar Page te rijden die dag ervoor (we komen dan uit Bryce), of dat we dan net zo goed in Kanab kunnen overnachten.
Evelien. schreef:wat ik me afvroeg , hoe werkt dat als er een permit zou vrijkomen? Gaat dat gewoon in de loterij ter plaatse ? Of kan je dan via de kalender het vastkrijgen? Vanaf welke datum is dat?
Hoi evelien, je kunt het allemaal op de BLM site vinden, of lees dit topic eens door. Het komt vrij, je moet dan de kalender in de gaten houden.
Dit staat er in mijn mail:
You have until Noon MDT (GMT-6) Wednesday June 15, 2011 to provide required additional permit information and payment for your permit. If you miss this date for payment, the date and entries selected for your trip will be released and become publicly available via the calendar application process.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.