Sten schreef:Ik heb het bekeken. Jammer dat de vertaling zich beperkte tot een paar hoofdlijnen. Is het waar dat de verkeerde uitslag maar 5 dagen online heeft gestaan, zoals die US vertegenwoordiger zei? Ik had inderdaad gelezen dat de website ook nog een tijdlang een technische storing melding gaf, maar omdat het mij/ons niet meer aanging (gezien we vorig jaar de loterij wonnen), ging ik zelf natuurlijk niet kijken.
Ik vind 5 dagen online niet erg veel, en zeker als de website daarna een technische storing gaf. Dan zou je als winnaar toch al een beetje op je hoede kunnen worden. Dit is wel het laatste dat je verwacht, dat sowieso, maar toch.
De VS vertegenwoordiger werd ook niet gevraagd wat hij vond van de geïnterviewde vrouw, de interviewer stelde verder helemaal geen moeilijke vragen aan hem.
Als ik het zo zie, denk ik niet dat er iets gaat veranderen in het standpunt van de US, sorry Amerikanees.
Ben ik weer Sten, wat leuk trouwens, zie net dat je mijn oude buurvrouw bent, geinig!
Dan nu het langverwachte 'dagenverhaal'....Op 1 mei ging ik kijken....GEWONNEN....helemaal happy. Vervolgens heb ik direct een screendump van die uitslag gemaakt. Met die brief moest je naar een website gaan en daar kon je dan de instructies opvolgen.
Welnu...in die instructies stond dat je formulieren moest downloaden en invullen. Vervolgens stond erin dat je gewoon moet afwachten tot je bericht PER POST krijgt voor je interview. In wezen is er dus "further processing" tot en met aan het interview beloofd wanneer je (in mijn geval)casenummer aan de beurt is.
Technisch gesproken is het verhaal dus briefje op de bus en wachten naast de brievenbus tot die uitnodiging op de deurmat valt. Ik hoefde nooit meer terug op die site te komen. Wellicht is er op 5 mei een foutmelding gekomen...ik zou het niet weten, ik zat allang bij de brievenbus te wachten.
Toen 13 mei, er schijnt een mededeling op die site te staan met de mededeling dat het resultaat was afgekeurd. Ik kon dat niet weten, voorzover ik op die site was geweest hoefde ik er maar 1 keer te komen checken en de instructies verder op te volgen....en dat geldt voor 22.000 andere mensen ook...die zijn ook nog steeds onwetend en niet beter wetend dan dat ze alleen op de echte post hoeven te wachten met de volgende mededeling...dat stond immers in de instructies...
En dan hier in New Zealand 20 mei krijg ik dan eindelijk eens een Email.....die ik niet hoor te krijgen omdat in de instructies staat dat ze nooit per Email met je zullen communiceren vanwege scams etc.....wederom speelt de DoS hier de lotterij zelf niet volgens de regels.
Voila....een kant en klare case....

...(I rest my case....)
Only the strong survive.....