Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
walmart online aankopen
walmart online aankopen
heeft er iemand ervaring met online aankopen bij walmart?
wij willen een aantal dingen aanschaffen zoals slaapzakken, bbq, verrekijker, etc. die dan naar de store 'geshipt" worden.
maar de vraag is natuurlijk of alles er is als wij het willen ophalen, we komen er immers maar eenmalig, en het is wel vooruit betalen.
wij willen een aantal dingen aanschaffen zoals slaapzakken, bbq, verrekijker, etc. die dan naar de store 'geshipt" worden.
maar de vraag is natuurlijk of alles er is als wij het willen ophalen, we komen er immers maar eenmalig, en het is wel vooruit betalen.
2010: CA - AZ - UT - NV
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD
http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: NV - AZ - WY - CO - UT
2012: NV - AZ - UT - CO - SD
http://www.bitter.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: walmart online aankopen
De spullen die je opnoemt zijn eigenlijk altijd wel voorradig bij de Walmart, het lijkt me dus niet nodig om "site to store" te kiezen. Ik heb overigens goede ervaringen met de online Walmart aankopen. Vorig jaar een camera lens bij een van de winkels laten bezorgen, kregen netjes een bericht toen hij verzonden was en toen hij binnnen kwam. Pas nog een zwaar product thuis laten bezorgen (voor 97 cent!!) en hier ook weer netjes een melding dat het verzonden was, inclusief track and trace nummer.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk ook even o.a. in dit topic voor meer info over site-to-store; er is al redelijk wat over geschreven op het forum.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Was aan het denken om op deze manier een tomtom te halen bij de walmart.
Maar bij alle tomtoms die iets goedkoper zijn staat 'refurbisched'. Oftewel artikelen welke door iemand zijn terug gebracht en opnieuw worden verkocht. Of waar een kleine beschadiging aan zit. weet dus nog niet wat ik ga doen.
Maar bij alle tomtoms die iets goedkoper zijn staat 'refurbisched'. Oftewel artikelen welke door iemand zijn terug gebracht en opnieuw worden verkocht. Of waar een kleine beschadiging aan zit. weet dus nog niet wat ik ga doen.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Refurbished wilt zeggen dat het apparaat na aanschaf door de consument vanaf het begin niet (naar behoren) werkte en is geretourneerd, waarna de fabrikant het heeft gerepareerd en het weer naar de winkeliers stuurt voor de verkoop. Het mag dan niet meer als nieuw worden verkocht, vandaar de term refurbished. Het apparaat is in feite nog wel gloednieuw, maar mag vanwege de reparatie niet meer als zodanig worden aangeboden.
Er zijn gemengde ervaringen met refurbished producten; kijk maar eens in dit topic.
Er zijn gemengde ervaringen met refurbished producten; kijk maar eens in dit topic.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Phillostar
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Vorige week (7 juni) een bestelling gedaan via Walmart voor o.a. een Tomtom. Ik was eigenlijk te laat met bestellen om de pakketjes!!! (elk item kan van een andere store komen) met zekerheid op tijd afgeleverd te krijgen bij een Fedex kantoor voor mijn aankomst in de States.
Bestel je spullen minimaal 8 werkdagen voor je vertrek als je gebruik wilt maken van de optie "Site 2 Store" want de geschatte levertijd is zeer ruim. De optie "2-3day shipping" brengt teveel obstakels voort, want het afleveradres mag o.a. niet afwijkend zijn van je buitenlandse creditcard of Paypal account.
Ik heb maar op goed geluk mn bestelling gedaan want de geschatte leverdatum lag tussen 14 juni en 20 juni, en ik kom de 15e in LA aan en vertrek dan meteen weer voor mn road trip.
Als je de spullen niet komt ophalen binnen 5 dagen dan worden ze automatisch terug gestuurd en krijg je een refund.
Anyways, ik had voor -en na het opvoeren van mn bestelling de vraag bij de helpdesk gesteld of het mogelijk was om de spullen bij een Walmart of Fedex lokatie te laten bezorgen met 2-3day shipping. Ik kreeg echter op beide mailtjes een fijn copy-paste verhaal terug, waarop ik hun een ongenoegen mail terugestuurd heb. En ik moet zeggen dat het helpt om in je eerste zin o.a. "Not satisfying" en je laatste zin te eindigen met zoiets als "te hoog ingeschat verwachtingspatroon van jullie klantenservice"
Want die zelfde avond zijn mn pakketjes met 2-3day shipping verstuurd vanaf de lokaties, en nu liggen ze sinds donderdag en vrijdag al klaar in Marine del Rey bij Fedex
Bestel je spullen minimaal 8 werkdagen voor je vertrek als je gebruik wilt maken van de optie "Site 2 Store" want de geschatte levertijd is zeer ruim. De optie "2-3day shipping" brengt teveel obstakels voort, want het afleveradres mag o.a. niet afwijkend zijn van je buitenlandse creditcard of Paypal account.
Ik heb maar op goed geluk mn bestelling gedaan want de geschatte leverdatum lag tussen 14 juni en 20 juni, en ik kom de 15e in LA aan en vertrek dan meteen weer voor mn road trip.
Als je de spullen niet komt ophalen binnen 5 dagen dan worden ze automatisch terug gestuurd en krijg je een refund.
Anyways, ik had voor -en na het opvoeren van mn bestelling de vraag bij de helpdesk gesteld of het mogelijk was om de spullen bij een Walmart of Fedex lokatie te laten bezorgen met 2-3day shipping. Ik kreeg echter op beide mailtjes een fijn copy-paste verhaal terug, waarop ik hun een ongenoegen mail terugestuurd heb. En ik moet zeggen dat het helpt om in je eerste zin o.a. "Not satisfying" en je laatste zin te eindigen met zoiets als "te hoog ingeschat verwachtingspatroon van jullie klantenservice"

Want die zelfde avond zijn mn pakketjes met 2-3day shipping verstuurd vanaf de lokaties, en nu liggen ze sinds donderdag en vrijdag al klaar in Marine del Rey bij Fedex

2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Waarom niet naar hotel laten opsturen?
- Phillostar
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Omdat je afleveradres dan afwijkt van het billingadres bij je Credit Card maatschappij. De Walmart zegt dat je vantevoren een afwijkent afleveradres bij je CC maatschappij moet opegegeven als zijnde goed gekeurd.pbuyse1 schreef:Waarom niet naar hotel laten opsturen?
En ik had geen hotel/motel overnachtingen voor mn 1e week geboekt.
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6354 Weergaves
-
Laatste bericht door Ervadi