Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Los Angeles - welke buurt?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ThomasBuyse
Amerika-newbie

Los Angeles - welke buurt?

Bericht door ThomasBuyse »

Hallo iedereen,

Eind juni vertrek ik samen met 4 vrienden op reis naar Californië (+ Nevada, Utah en Arizona).

Ongeveer al onze hotels liggen al vast, op enkele dagen in Los Angeles na. We overnachten al twee nachten in Santa Monica, maar kozen ervoor om ook een paar nachten in een ander deel van LA te slapen. We twijfelen natuurlijk tussen Downtown en Hollywood (west). Natuurlijk zijn rond Hollywood de meeste bezienswaardigheden te vinden denk ik zo.. maar we zijn met een groep vrienden van jonge leeftijd (allemaal student) dus we houden niet alleen rekening met de vaste bezienswaardigheden maar ook met het uitgaansleven, shoppingcentra, sportstadions (dodger stadium, staples centre, etc)..

Ik weet dat ik op deze vraag mits wat zoeken zeker een antwoord kan vinden op het internet, maar ik zit in volle examens dus heb vrij weinig tijd :)

Het leek mij ook leuk om de meningen van de bezoekers hier eens te horen, zodat we een goede keuze kunnen maken. Dus wat raden jullie aan, en wat zijn de plus of minpunten van beide buurten? Of welke positieve ervaringen hadden jullie met hotels? (prijsklasse maakt niet meteen uit, maar natuurlijk niet té duur :))

Alvast bedankt!
jimmyenwesley
Amerika-ontdekker

Re: Los Angeles - welke buurt?

Bericht door jimmyenwesley »

Hoe lang ga je naar LA? Hebben jullie een auto gehuurd al van dag 1.
Want met de auto kan je perfect la verkennen...
ThomasBuyse
Amerika-newbie

Re: Los Angeles - welke buurt?

Bericht door ThomasBuyse »

Oké, blijkbaar is er toch al een hotel geregeld in LA :) zonder mijn weten. Deze topic wordt dus vrij nutteloos!

Toch bedankt voor je reactie. We hebben al een auto vastgelegd voor een groot deel van de reis, maar nog niet van dag 1, om de kosten wat te drukken. Als -25 jarige komt er namelijk een stevige taks bovenop om een auto te huren..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer