Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

maartenz is nieuw & stelt zich voor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
maartenz
Amerika-newbie

maartenz is nieuw & stelt zich voor!

Bericht door maartenz »

Hallo!

Al een tijdje lees ik hier, maar is het toch veel leuker om ook zelf deel te nemen aan dit forum!

Even voorstellen dus..

Mijn naam is Maarten, ik ben 26 jaar, en ben nog nooit in Amerika geweest. Omdat ik er een tijdje tussen uit wil, ga ik komende donderdag voor ruim 8 weken naar de VS! Mijn trip begint in New York, hier verblijf ik 3 dagen. Na mijn korte verblijf in New York wil ik met de Amtrak naar de Niagra Falls. Verder vanaf hier staat alles nog open. :D Het enige wat vaststaat is dat ik na deze acht weken bij de westkust uitkom, om vanaf LA terug weer terug te vliegen naar Amsterdam.

Met mijn bevindingen hoop ik ook anderen te kunnen helpen. Tijdens mijn reis zal ik regelmatig dit forum bezoeken, en van mij laten horen!

Dat was het voor nu.. :wink:

Maarten
guinevere
Amerika-expert

Re: maartenz is nieuw & stelt zich voor!

Bericht door guinevere »

Hoi Maarten!

Wat een ambitieus en leuk idee voor een eerste Amerika reisje! Heel veel plezier gewenst, maar dat gaat denk ik wel lukken. 8)
Afbeelding
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; eerste keer naar de USA en dan gelijk 8 weken :thumbup: :thumbup:
Steffanie
Amerikafan

Bericht door Steffanie »

Welkom hier op het Forum!
Wat een enorm leuk idee, lekker alles open laten. Spannend hoor! Geniet van deze mooie reis die je gaat maken.
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Welkom Maarten!

Ik heb vorig jaar 5,5 weken rondgereisd in de US. Op mijn weblog (zie onderaan) staan alle avonturen, misschien krijg je nog inspiratie voor de open weken! Maar wel super gaaf!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer