Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Dude : dude's vierde (ook beetje de derde)
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Reis Dude : dude's vierde (ook beetje de derde)
Goede reis en heel veel plezier gewenst. En tot de 18e in Cody!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Goede reis, en een hele fijne vakantie...
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bart (en Evy natuurlijk ook), een goede reis gewenst!!! 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
geniet er van!!!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Bedankt allemaal
We zitten momenteel in Grand Junction en zijn net terug van een bezoek aan Colorado NM, echt een mooie dag beleeft met temperaturen van 30°C
Binnenkort plaats ik hier wat foto's. Op de site staan de eerste 2 dagen online
Nu gaan we even naar het centrum en dan nog naar de walmart
grtz
Bart

We zitten momenteel in Grand Junction en zijn net terug van een bezoek aan Colorado NM, echt een mooie dag beleeft met temperaturen van 30°C

Binnenkort plaats ik hier wat foto's. Op de site staan de eerste 2 dagen online
Nu gaan we even naar het centrum en dan nog naar de walmart
grtz
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
We zijn jullie weer met veel plezier aan het volgen. 
Ik weet niet of je het ganse forum bij leest. Moest je het nog niet gelezen hebben:
"Oost ingang Yellowstone maar beperkt open." viewtopic.php?f=7&t=34954
Iets om in de gaten te houden denk ik!!

Ik weet niet of je het ganse forum bij leest. Moest je het nog niet gelezen hebben:
"Oost ingang Yellowstone maar beperkt open." viewtopic.php?f=7&t=34954
Iets om in de gaten te houden denk ik!!
Onze reisverslagen:
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wat een prachtige foto's staan er al in jullie reisverslag en vooral 1 in het bijzonder.:

Weet je ook nog waar deze foto precies genomen is? Daar wil ik dan ook wel graag even stoppen.

Weet je ook nog waar deze foto precies genomen is? Daar wil ik dan ook wel graag even stoppen.

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tipsy_1
- Amerika-expert
ik gok vrij snel in het begin van de scenic road, die vanaf het visitor center begint?
VoF is echt super he
Pech dat Cedar Breaks niet bereikbaar was; wij vonden dat heel erg bijzonder!
Lag er nog sneeuw op de weg misschien?
VoF is echt super he

Pech dat Cedar Breaks niet bereikbaar was; wij vonden dat heel erg bijzonder!
@ René, die is gemaakt vanaf het uitkijkpunt Rainbow Vista. Je rijd er eerst overweg en dan kom je bij dat uitkijkpunt. Als je dus terug kijkt in de richting vanwaar je komt zie je dit beeld. Foto is trouwens wel gemaakt met de zoomlens. Het is een redelijke afstand.
Ik heb ook even speciaal gekeken voor jouw in Overton en er zijn maar 2 hotels. Het Plaza Hotel en Overton Hotel. Evy heeft in volle vaart 2 foto's genomen (waar niet zo heel veel op te zien is dus
)
Overton zelf is niet zo heel groot maar het lijkt me wel in opmars want er werden volop nieuwe huizen en wijken gebouwd.
Ik post die foto's later nog wel voor jouw
@Leen; Eigenlijk weet ik niet waarom het dicht was maar in Rob zijn verslag las ik dat er naast de weg wel nog wat sneeuw lag maar dat kan geen reden zijn waarom het park dicht is. Misschien dat er op de trails nog te veel sneeuw ligt, ik weet het niet

Ik heb ook even speciaal gekeken voor jouw in Overton en er zijn maar 2 hotels. Het Plaza Hotel en Overton Hotel. Evy heeft in volle vaart 2 foto's genomen (waar niet zo heel veel op te zien is dus

Overton zelf is niet zo heel groot maar het lijkt me wel in opmars want er werden volop nieuwe huizen en wijken gebouwd.
Ik post die foto's later nog wel voor jouw
@Leen; Eigenlijk weet ik niet waarom het dicht was maar in Rob zijn verslag las ik dat er naast de weg wel nog wat sneeuw lag maar dat kan geen reden zijn waarom het park dicht is. Misschien dat er op de trails nog te veel sneeuw ligt, ik weet het niet

Grts, Bart
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Goedemiddag en voor jullie goedemorgen.
Dan ben ik blij dat ik een zoomlens heb gekocht.
Ik ga deze tip meteen in onze reisplan verwerken.
Wat aardig dat jullie voor ons hebben gekeken naar hotels in Overton. Er waren dus nog maar 2? Dan is de Best Western blijkbaar helemaal verdwenen. Ik vind het niet vreemd dat Overton in opmars is en ik vind het ook niet vreemd als er ooit meer hotels in Overton te vinden zijn, want Valley Of Fire is toch best wel populair?
Heel veel plezier weer toegewenst vandaag en ik kijk weer uit naar jullie volgende verhaal. Ik moest wel lachen om je verhaal van die bizon.

Dan ben ik blij dat ik een zoomlens heb gekocht.

Wat aardig dat jullie voor ons hebben gekeken naar hotels in Overton. Er waren dus nog maar 2? Dan is de Best Western blijkbaar helemaal verdwenen. Ik vind het niet vreemd dat Overton in opmars is en ik vind het ook niet vreemd als er ooit meer hotels in Overton te vinden zijn, want Valley Of Fire is toch best wel populair?
Heel veel plezier weer toegewenst vandaag en ik kijk weer uit naar jullie volgende verhaal. Ik moest wel lachen om je verhaal van die bizon.

Groetjes René
- Tipsy_1
- Amerika-expert
ja misschien zijn het gewoon de trails die afgesloten zijn. Die zijn echt "op het richeltje".
was dus wel mis over waar de VoF foto getrokken was
alleszins vond ik de route ik erg mooi zo vlak bij het visitor center.
was dus wel mis over waar de VoF foto getrokken was

Dit is inderdaad geen gewone Days Inn HansYeehaw schreef:Salida is trouwens ook erg leuk. We zaten daar in de Days Inn. Geen "normale" Days Inn. Zeer aanbevolen. Ik heb hier een review geschreven: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... orado.html

Erg vriendelijke mensen (van Poolse origine) en wat een leuk interieur

Bedankt voor de tip
Bart
Grts, Bart
Ellen, het klopt ongeveer wat jij zegt hoor. Het is de weg die je neemt vanaf het VC, voor het VC door, bocht naar rechts en dan over het 'bergje'. Je rijdt dan weer naar beneden (aan je rechterhand heb je mouse's tanks) en dan weer naar boven waar de viewpoint van rainbow vista lig. De weg die je dus juist gereden heb zie je op de foto. Waar de bussen staan, dat is de trailhead van mouse's tanks.
Grts, Bart
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Langs de UT-14 die wij gereden hebben lag nog heel veel sneeuw, de weg naar CB ligt nog een stuk hoger en die wordt in de winter niet schoon gehouden (de UT-14 wel) dus moet men alle sneeuw van afgelopen winter eerst verwijderen en daarna de weg plaatselijk nog herstellen, deze weg gaat meestal pas half juni open.Tipsy_1 schreef: Pech dat Cedar Breaks niet bereikbaar was; wij vonden dat heel erg bijzonder!
We starten zometeen aan dag 7 van onze trip en we genieten van elke dag.
Gisteren reden we door Wyoming en Nebraska en zagen we geregeld deze dingen staan in de weide naast de weg.
Iemand een idee waarvoor dit dient?

We vertrekken zometeen naar Scottsbluff NM en rijden dan verder noordwaarts richting Custer
Bart
Gisteren reden we door Wyoming en Nebraska en zagen we geregeld deze dingen staan in de weide naast de weg.
Iemand een idee waarvoor dit dient?

We vertrekken zometeen naar Scottsbluff NM en rijden dan verder noordwaarts richting Custer
Bart
Grts, Bart
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Die hekken zijn wat men noemt "drift stoppers". Als het in de winter hard stormt, wordt de sneeuw over de prairie geblazen en komt ook op en over de weg. Dit maakt het voor de weggebruikers erg gevaarlijk o.a. door het slechte zicht. Wegen moeten dan afgesloten worden.
De hekken zorgen er voor, dat het grootste deel van de sneeuw tegen die hekken aan waait en blijft liggen. Er is dan minder gevaar voor de weggebruikers en de wegen kunnen langer open blijven.
De hekken zorgen er voor, dat het grootste deel van de sneeuw tegen die hekken aan waait en blijft liggen. Er is dan minder gevaar voor de weggebruikers en de wegen kunnen langer open blijven.

Was ik zelf nooit opgekomen.
Grts, Bart
zul je veel zijn tegengekomen onderweg Bart. Heerlijke lege vlaktes daar, die hekken zorgen voor de nodige afwisseling 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3689 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 7 Reacties