Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bagage meenemen naar en van de VS

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
mtl
Amerika-expert

Re: Bagage meenemen naar en van de VS

Bericht door mtl »

Ruimbagage wordt in Heathrow overgeladen op het andere vliegtuig. Heb je geen omkijken naar.
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

@ zupafly In de klasse world traveller van BA mag je maar 1 stuk bagage gratis meenemen.
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Hoi, hoeveel bagage weet ik niet, Wij vlogen in 2009 naar Miami, verstrek Dusseldorf met tussenstop in Parijs, onze koffers vlogen rechtstreeks. werd nog eens extra bevestigd bij het inchecken, zou het zeker even navragen. Was wel handig, geen gedoe met tussenstops en gezeul met koffers. Ik weet alleen niet of het altijd zo gaat. Ben ook wel benieuwd naar andere reacties van forumleden of het ook anders kan gaan? ik vlieg nl straks met een tussenstop van Brussel-Houston-San Diego. Kom je bij het inchecken pas te weten of je op de tussenstops met of zonders koffers sjouwt?
:evil:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
monique2331
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door monique2331 »

Hallo,

De overstapplaatsen die hier worden genoemd zijn in europa en dan wordt de bagage doorgelabeld maar als je je overstap
heb in amerika dan moet je wel je bagage ophalen en door de douane te gaan en naar de plek brengen voor de vervolg vlucht.

Monique
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Okay, bedankt, had ik beter een tussenstop in europa kunnen plannen dus, wel zo handig. Nu ja niks meer aante doen, ik heb 5 uur overstap tijd, dus dat moet dan toch wel voldoende zijn.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Meestal is het gewoon: koffers oppikken, een tiental meter wandelen naar de douane en ze een tiental meter verder weer afleveren. ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer