ess schreef: Waarschijnlijk ben je aan de south rimm geweest, dat is ook degene waar bijn iedereen naar toe gaat, als je ooit in de gelegenheid bent moet je eens naar de North Rimm gaan, prachtig
Ben het wel met je eens. Dat is ook de reden dat we dit jaar weer eens naar de North rim gaan. Veel minder druk en de zonsondergang vind ik er mooier.
Hmm, ik ben zowel aan de North als aan de South Rim geweest en ik vond persoonlijk de South Rim indrukwekkender. Grappig, hoe smaken kunnen verschillen...
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
ess schreef:Iemand wel een s aan de west kant geweest???
Die moet er ook zijn?
groetjes ess
Nee die is er niet de zuidrim bestaat uit een west en een oost rim.
Westrim is naar Hermist Rest daar mag je niet met je eigen auto komen (er rijdt een shuttlebus)
Oostrim is richting Desert View en mag je wel met eigen auto aan de oostkant kan je ook het park weer uit.
Rob
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
Ons reisje 2006 is gepland maar we vertrekken pas over 1 maand. Maar op dit moment:
1) Canyonlands
2) Volcanoes
We houden van ruige landschappen en geologische verschijnselen. Ik verheug me nu dus erg op Yellowstone. Lassen staat om die rede nog op het verlanglijstje. Maar ja wanneer ben je in de VS nou uitgekeken?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.