Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Starbucks in Nederland
Re: Starbucks in Nederland
Op Schiphol blijken er 4 SB's te zitten. Eentje op de plaza en 3 achter de douane...
Nee
. Eentje op Plaza, eentje bij aankomst 4 (voor douane), een in lounge 1 en eentje op de D-pier.

Ah kijk dat is het!Chrisp schreef:Nee. Eentje op Plaza, eentje bij aankomst 4 (voor douane), een in lounge 1 en eentje op de D-pier.

- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Chrisp, Grandu en ik hebben net heel gezellig bij die van aankomsthal 4 gezeten!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
klik op dit pagina: 10 Starbucks in NederlandLivestrong schreef:iemand al info waar de andere filialen komen?
links onder, kan je zien waar de 10 SB in Nederland zijn.
ik neem nooit koffie, wel warme chocolademelk

de facebook pagina: Starbucks Nederland
Zie ik nou 5 SB's op schiphol? :/
OMG!
maar ja utrecht centraal heeft er ook 2, zitten wel geteld volgens mij 20 meter van elkaar vandaan
maar ja utrecht centraal heeft er ook 2, zitten wel geteld volgens mij 20 meter van elkaar vandaan
Sssssst
Niet aan te veel mensen vertellen dat er twee in Utrecht op 't station zitten! Bij die nieuwe heb je nu namelijk nog heel snel je koffie, voelt nog een beetje als onondekt
Ik vroeg in Utrecht afgelopen weekend om een mint koffie, maar die hadden ze jammer genoeg niet. Mijn favoriet is cappuccino met soja i.p.v. melk met hazelnut zonder suiker

Ik vroeg in Utrecht afgelopen weekend om een mint koffie, maar die hadden ze jammer genoeg niet. Mijn favoriet is cappuccino met soja i.p.v. melk met hazelnut zonder suiker

- Georgie
- Amerika-expert
Nitwit, ik had dat laatst ook al ontdekt, dat die tweede SB op Utrecht CS heel erg rustig is. Ideaal!
Helaas hebben ze daar inderdaad geen mint siroop, omdat er niet genoeg vraag naar was. Grappig, want jij en ik zijn al fan
Ik heb ze gezegd dat ik het erg zou waarderen als het weer terugkomt!
Helaas hebben ze daar inderdaad geen mint siroop, omdat er niet genoeg vraag naar was. Grappig, want jij en ik zijn al fan

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
haha ja inderdaad. Gelukkig nu nog lekker rustig.
Moeilijk hoor om me iedere keer weer in te houden. Ik kom er iedere dag langs.
Moeilijk hoor om me iedere keer weer in te houden. Ik kom er iedere dag langs.
- Georgie
- Amerika-expert
EN intussen zijn het er drie op Utrecht CS:
Wist je dat er inmiddels 3 Starbucks winkels zijn op Utrecht Centraal? De 2e is al een tijdje open bij perrons 18/19b en de ideale keuze als je wat minder tijd hebt en toch je favoriete Starbucks drankje wilt! De 3e is afgelopen maandag geopend in het hoofdkantoor van de Nederlandse Spoorwegen, bij het busstation. Goede keuze voor als je moet wachten op de bus; en ook bereikbaar als je niet werkt bij de NS!
Waarom allemaal op Utrecht CS? Kom hier heen! (nog eventjes geduld en dan zit er eentje op Den Haag Centraal wat ze nu aan het verbouwen zijn)
Wist je dat er inmiddels 3 Starbucks winkels zijn op Utrecht Centraal? De 2e is al een tijdje open bij perrons 18/19b en de ideale keuze als je wat minder tijd hebt en toch je favoriete Starbucks drankje wilt! De 3e is afgelopen maandag geopend in het hoofdkantoor van de Nederlandse Spoorwegen, bij het busstation. Goede keuze voor als je moet wachten op de bus; en ook bereikbaar als je niet werkt bij de NS!
Waarom allemaal op Utrecht CS? Kom hier heen! (nog eventjes geduld en dan zit er eentje op Den Haag Centraal wat ze nu aan het verbouwen zijn)
Oh echt een derde?! Is die derde dan beneden bij de bussen?
- Georgie
- Amerika-expert
Hij schijnt ergens binnen te zitten, maar waar weet ik niet precies.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Starbucks Utrecht CS 

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat ik 'm morgen ga zoeken 
Met een beetje geluk ben ik morgen een heel stuk verder met mijn studie, reden genoeg dus voor een Starbucks koffie moment

Met een beetje geluk ben ik morgen een heel stuk verder met mijn studie, reden genoeg dus voor een Starbucks koffie moment

- Georgie
- Amerika-expert
Ik heb het even gevraagd aan degene die er al geweest is (zij werkt daar), en zij zei:
Hoofdgebouw van de NS! Zit aan het einde van het (streek)bussenstation.. Op de weg naar de belastingdienst zeg maar.. En je kunt gewoon naar binnen, Starbucks zit vóór de securitypoortjes! Maar het is wel een beetje vaag omdat je 't van buiten niet ziet..
Hoofdgebouw van de NS! Zit aan het einde van het (streek)bussenstation.. Op de weg naar de belastingdienst zeg maar.. En je kunt gewoon naar binnen, Starbucks zit vóór de securitypoortjes! Maar het is wel een beetje vaag omdat je 't van buiten niet ziet..
- PeterPastoor
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Station Zwolle zou er toch ook 1 krijgen? 

De Amerikaanse Winkel - http://www.drinksuikervrij.nl
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
@Georgie, ik heb hem gespot de Starbucks in het NS gebouw, de bus reed erlangs. Sluit me graag eens aan bij een starbucksuitje 

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Georgie
- Amerika-expert
We zullen er weer eens eentje organiseren als de jongens weer terug zijn uit Amerika na de zomer. Daarvoor is de grote op Schiphol toch het meest geschikt, daar heb je ook lekkere banken en stoelen, en zijn er wel genoeg zitplaatsen.
Waarom 3 in Utrecht, inderdaad? Kom naar Groningen!
Overigens zat ik vorige week in de trein van Groningen naar Den Haag en daar was zo'n railcatering-studentje. Met Starbucks! Hij noemde Frappuccino's overigens onverkoopbaar, want "kouwe drab".
Overigens zat ik vorige week in de trein van Groningen naar Den Haag en daar was zo'n railcatering-studentje. Met Starbucks! Hij noemde Frappuccino's overigens onverkoopbaar, want "kouwe drab".
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2055 Weergaves
-
Laatste bericht door BorL
-
- 1 Reacties