Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ik ben namarie

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
namarie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

ik ben namarie

Bericht door namarie »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Bob en ik ben 23 jaar. 12 juli vertrek ik richting Salt Lake City om daar een conferentie bij te wonen. Vanaf 16 juli doe ik een 8-daagse speedtrip waarbij ik achtereenvolgens Grand Canyon - Las Vegas - Yosemite Park en San Francisco bezoek (stukken met de auto en twee binnenlandse vluchten SLC-LAS en LAS - FAT (Fresno International airport)). Alles ligt al vast, behalve mijn overnachting in SF. Deze zal ik met Priceline kopen als ik me wat meer heb ingelezen. Dit forum heeft me al veel geholpen met informatie over autohuur en andere ervaringen (de zoekopdracht 'keyword site:allesamerika.nl' voer ik meerdere keren per dag uit), en wellicht dat ik nog wat kleine dingetjes zal vragen waar ik zelf nog niet helemaal zeker over ben.

In ieder geval alvast bedankt aan alle fanatieke forumleden die mede mijn reis hebben gepland (zonder dat ze dit weten!).

Groetjes,

Bob
Gerd
Amerikakenner

Re: ik ben namarie

Bericht door Gerd »

Van harte welkom Bob :thumbup:
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum; ook mijn eerste ervaring met een reis naar de USA was een conferentie waar ik door mijn toenmalige werkgever naartoe gestuurd be, namelijk de national Computer Conference in las Vegas (NV)
namarie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door namarie »

DVDGuy schreef:Welkom op het forum; ook mijn eerste ervaring met een reis naar de USA was een conferentie waar ik door mijn toenmalige werkgever naartoe gestuurd be, namelijk de national Computer Conference in las Vegas (NV)
Dank beide :)
Ik mag naar de Computer Aided Verification conferentie in Snowbird, Utah. Mooie kans natuurlijk om wat van Amerika te zien.
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

welkom en een leuke manier om kennis te maken met Amerika :)
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer