Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
goedkope Apartement of hotel in MIAMI??
goedkope Apartement of hotel in MIAMI??
Hi everybody!
Ik heb een vraag aan een ieder hier die mij zou willen of kunnen helpen met het beantwoorden van mijn volgende vraag: Ik ga in juli met met moeder en zusje op vakantie naar miami voor 2 weken maar wij zijn op zoek naar een goedkope hotel of apartement, we reizen namelijk met korting vandaar dat wij geen hotel of apartement bij ons ticket kunnen boeken. Dus mijn vraag is als iemand mogelijk ervaring heeft met een niet al te dure hotel of apartement, ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt!!!
Shanice
Ik heb een vraag aan een ieder hier die mij zou willen of kunnen helpen met het beantwoorden van mijn volgende vraag: Ik ga in juli met met moeder en zusje op vakantie naar miami voor 2 weken maar wij zijn op zoek naar een goedkope hotel of apartement, we reizen namelijk met korting vandaar dat wij geen hotel of apartement bij ons ticket kunnen boeken. Dus mijn vraag is als iemand mogelijk ervaring heeft met een niet al te dure hotel of apartement, ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt!!!
Shanice
Miami lover....
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: goedkope Apartement of hotel in MIAMI??
Wat is "niet al te duur"?
Doet me denken aan een gesprek dat ik de afgelopen week hoorde: een dame was aan 't telefoneren met een vriendin van haar (en ik 'mocht' het gesprek mee volgen
) en ze was zo dolenthousiast, want ze had echt wel een deal gedaan. Ze ging namelijk naar Barcelona en was er in geslaagd om een leuk hotel te hebben voor een spotprijsje. Ze betaalde immers maar 200 euro per nacht.
Kijk, wat dus iemand anders 'een spotprijsje' noemt, noem ik dus peperduur.
Vandaar dat een prijsindicatie handig zou zijn.
Doet me denken aan een gesprek dat ik de afgelopen week hoorde: een dame was aan 't telefoneren met een vriendin van haar (en ik 'mocht' het gesprek mee volgen

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
hahaahha nee inderdaad das waar ook! 25 per nacht ik wil niet meer dan 400 euro betalen als dat mogelijk is :S
Miami lover....
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
€25 per nacht per persoon of bij elkaar?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Het San Juan Hotel ligt op Miami Beach. De ligging is ideaal, aan Oceans Drive en dus vlakbij het strand, hotel heeft ook een zwembad. Het hotel is wel oud, maar wel schoon een heeft vriendelijk personeel.
Kamers kosten hier 90$ per nacht, dus als het 25€ per persoon per nacht is, dan lukt het je wel. Wanneer het 25€ totaal is, wordt het sowieso een lastig verhaal denk ik.
Kamers kosten hier 90$ per nacht, dus als het 25€ per persoon per nacht is, dan lukt het je wel. Wanneer het 25€ totaal is, wordt het sowieso een lastig verhaal denk ik.
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wellicht kun je hier iets vinden. Ik zag zo al snel veel resultaten op Miami, maar jullie kunnen zelf natuurlijk iets beter gericht zoeken op je datum, je wensen, etc. Fijne site! Kijk vooral naar de reviews die eronder staan.
LT! Wat een goede site is dat, zeg!!
In een bootje slapen op de Keys!
Dankdankdank!
In een bootje slapen op de Keys!

Dankdankdank!
Volg ons tijdens de pre-honeymoon in Zuidwest USA en onze trouwpartij op Maui!
http://ralphlaura.blogspot.com

http://ralphlaura.blogspot.com

- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Oh wat cool! Graag gedaan! Heb de tip zelf ook van iemand gekregen een tijd geleden, en geef hem graag door!Lauya schreef:LT! Wat een goede site is dat, zeg!!
In een bootje slapen op de Keys!![]()
Dankdankdank!

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Miami is gewoon niet goedkoop. En als het wel goedkoop is dan moet je er vooral niet teveel van verwachten..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1201 Weergaves
-
Laatste bericht door PSVwally
-