Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Greencard!
Greencard!
Zojuist kreeg ik een email van USCIS met een update voor mijn AOS: 'on June 10, 2011 we have ordered the production of your card. Please allow 30 days for it to arrive'.
Ik heb ze natuurlijk gelijk even gebeld en de meneer aan de lijn gaf ook aan dat de status niet meer op pending stond, maar dat er een beslissing is gevallen!
Dit betekend dus dat ik mijn tijdelijke werkvergunning (EAD), waarvoor de aanvraag nog loopt, waarschijnlijk niet zal krijgen, maar in ieder geval ook niet nodig zal hebben!
Voor de gemiddelde AOS staat minimaal 5 maanden. Ik heb de boel eind maart ingestuurd, toen is het hele pakket naar mij teruggestuurd omdat ik, heel stom, $10 te veel op de check had geschreven. Eind april was de boel eindelijk geaccepteerd bij USCIS en nu zo'n 6 weken (!!) later is de boel goedgekeurd!
Of het komt doordat er niets raars aan mijn case zat of doordat ik op een speciale stapel terecht gekomen ben door die fout (ik moest een speciaal formulier bijvoegen zodat mijn case voorrang had bij de lockbox in Chicago), weet ik niet. But I'm happy as a pig in sh*t!
Ik heb ze natuurlijk gelijk even gebeld en de meneer aan de lijn gaf ook aan dat de status niet meer op pending stond, maar dat er een beslissing is gevallen!
Dit betekend dus dat ik mijn tijdelijke werkvergunning (EAD), waarvoor de aanvraag nog loopt, waarschijnlijk niet zal krijgen, maar in ieder geval ook niet nodig zal hebben!
Voor de gemiddelde AOS staat minimaal 5 maanden. Ik heb de boel eind maart ingestuurd, toen is het hele pakket naar mij teruggestuurd omdat ik, heel stom, $10 te veel op de check had geschreven. Eind april was de boel eindelijk geaccepteerd bij USCIS en nu zo'n 6 weken (!!) later is de boel goedgekeurd!
Of het komt doordat er niets raars aan mijn case zat of doordat ik op een speciale stapel terecht gekomen ben door die fout (ik moest een speciaal formulier bijvoegen zodat mijn case voorrang had bij de lockbox in Chicago), weet ik niet. But I'm happy as a pig in sh*t!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
Re: Greencard!
Gefeliciteerd Clint! Super dat die binnen is!
Wow van harte!
- DixieChick
- Amerika-expert
Wow Clint, dat is echt supersnel! Gefeliciteerd!
Ik wed dat je door dat formulier ingevuld te hebben dus echt gewoon boven op de stapel terecht gekomen bent...dus die $10 teveel zou wel eens het verschil tussen 6 weken of 5 maanden wachten gemaakt kunne hebben!
Gaaf joh!
Ik wed dat je door dat formulier ingevuld te hebben dus echt gewoon boven op de stapel terecht gekomen bent...dus die $10 teveel zou wel eens het verschil tussen 6 weken of 5 maanden wachten gemaakt kunne hebben!
Gaaf joh!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- goldenhills
- Amerika-expert
Gefeliciteerd! Bij mij kwam de felbegeerde fysieke GC vrij snel na de production notice, minder dan een week geloof ik...
Ik moet gelijk terugdenken aan het moment dat ik'em echt in handen had. Makes me smile!
Ik moet gelijk terugdenken aan het moment dat ik'em echt in handen had. Makes me smile!
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Gefeliciteerd Clint!
Gefeliciteerd! Geweldig moment inderdaad als je die status update krijgt 

Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
- Bandido
- Amerika-expert
Wow, gefeliciteerd! En dat is ook best snel!

Je klinkt bijna een "Southerner" als ik niet beter zou weten.Clint schreef: But I'm happy as a pig in sh*t!

"Keep Georgia On Your Mind"
Thanks allemaal!

Haha ach Missouri is toch een beetje 'border south' heBandido schreef:
Je klinkt bijna een "Southerner" als ik niet beter zou weten.

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is weer goed nieuws, Clint! Niet dat je anders verwacht had, maar wel wat sneller. En het is altijd leuk om officieel bevestigd te zien worden wat je zelf ook al verwacht had.
Ben je al aan het jobhunten?

Ben je al aan het jobhunten?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- claudia1970
- Amerikafan
Proficiat!!
Moving to Maine in 2010
http://claudusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://claudusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Gefeliciteerd!!!

- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Echt geweldig zo snel, Clint!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gefeliciteerd! Dat is inderdaad lekker snel zeg
Ik denk ook inderdaad dat de kans groot is dat je voorrang hebt gekregen door je RFE. Van wat ik heb gehoord komen die altijd op een speciale stapel en moeten die binnen een bepaalde tijd afgehandeld worden. Ik weet niet of dat ook geldt voor diegene die teveel of te weinig (of niets) betaald hebben, gezien dat bij binnenkomst al gecontroleerd wordt, maar de kans is inderdaad aanwezig. Hoe dan ook, geweldig toch dat het zo snel is gegaan

Ik denk ook inderdaad dat de kans groot is dat je voorrang hebt gekregen door je RFE. Van wat ik heb gehoord komen die altijd op een speciale stapel en moeten die binnen een bepaalde tijd afgehandeld worden. Ik weet niet of dat ook geldt voor diegene die teveel of te weinig (of niets) betaald hebben, gezien dat bij binnenkomst al gecontroleerd wordt, maar de kans is inderdaad aanwezig. Hoe dan ook, geweldig toch dat het zo snel is gegaan

- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gefeliciteerd Clint!!!
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Ik moet binnenkort ook een applicatie voor AoS opstarten en denk er nu serieus over na om opzettelijk een verkeerde cheque mee te sturen. Ik heb op zich weinig te verliezen met het proberen van uw case na te bootsen. 
Edit: die 6 weken zijn natuurlijk pas nadat uw aanvraag door Chicago geaccepteerd ben, je verloor er ook 6 met de RFE dus dan komt het toch op 3 maand. Ik denk dat ik gewoon netjes alles correct zal proberen te doen en hopen dat ik zonder interview de GC kan bekomen.

Edit: die 6 weken zijn natuurlijk pas nadat uw aanvraag door Chicago geaccepteerd ben, je verloor er ook 6 met de RFE dus dan komt het toch op 3 maand. Ik denk dat ik gewoon netjes alles correct zal proberen te doen en hopen dat ik zonder interview de GC kan bekomen.
Gefeliciteerd!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Super, Clint!
'Grats!

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Dat is snel!! Het lijkt Overtoom wel.
Van Harte hoor!!!

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht