Zou het mogelijk zijn om een algemeen reisverslagen topic te maken, waarin alle actieve reisverslagen staan?
Na afloop van de reis kunnen ze dan gelijk in het (oude) reisverslagen topic gezet worden.
Ik vind het heerlijk om 's avonds te kijken of er al updates zijn. Nu lees ik vaak dat mensen een blog bij gaan houden, maar tegen de tijd dat ze op vakantie gaan dan ben ik dat allang vergeten.
guinevere schreef:Zou het mogelijk zijn om een algemeen reisverslagen topic te maken, waarin alle actieve reisverslagen staan?
Na afloop van de reis kunnen ze dan gelijk in het (oude) reisverslagen topic gezet worden.
Ik vind het heerlijk om 's avonds te kijken of er al updates zijn. Nu lees ik vaak dat mensen een blog bij gaan houden, maar tegen de tijd dat ze op vakantie gaan dan ben ik dat allang vergeten.
in dit sticky kun je precies alle actieve reisverslagen zien (groen gekleurd).
Forumleden kunnen zelf aangeven of ze met hun weblog/reisverslag in dit rijtje opgenomen willen worden.
Zou het een optie zijn om achter iedere naam automatisch het reisverslag/weblog te plaatsen? of is dit bewust niet gedaan ivm privacy? ik zie geregeld dat er in dat rijtje mensen staan die een verslag bijhouden welk niet achter hun naam staat maar wel in hun onderschrift.
jokaluma schreef:Zou het een optie zijn om achter iedere naam automatisch het reisverslag/weblog te plaatsen? of is dit bewust niet gedaan ivm privacy? ik zie geregeld dat er in dat rijtje mensen staan die een verslag bijhouden welk niet achter hun naam staat maar wel in hun onderschrift.
Karin, als mensen hun reis vermelden in het topic "Wie, wanneer en hoe naar Amerika..." wordt dit automatisch opgenomen in het rijtje. Willen zij echter hun (live)verslag) er ook bijvermeld hebben, moeten zij dit apart (later) vermelden. Meestal (niet altijd) wordt nl. eerst de reis geboekt en pas in een later stadium wordt er een weblog o.i.d. voor die reis aangemaakt.
Angela, in jouw geval is het verstandig de link even hier te vermelden in het forum Andere regio's/Interregionaal onder Reisverslagen. Jullie reis van 2008 betreft zowel het Zuidwesten als New York vandaar dat forum. De reisverslagen zijn per regio ondergebracht en Marco houdt deze topics in de diverse fora bij en plaatst daar de betreffende reisverslagen.
Ik wil even melden dat de link naar het reisverslag van Anne-Marie (augustus 2009) helaas niet meer werkt.
Groetjes Dide.
* Note mod (Marco):
dank voor het doorgeven. Ik heb Anne-Marie gevraagd waarom de link naar het verslag niet meer werkt.
Betreft: Reisverslagen zuidwesten.
Klopt. We hebben inmiddels een nieuwe site met al onze reisverslagen (2009 West Amerika, 2010 New York-West Amerika-Canada en 2011 weekje Las Vegas): http://kauffeld.net63.net/index.html
Veel lees- en kijkplezier!
Inge schreef:Ik heb een nieuwe reisverslagensite die de oude gaat vervangen.
* Note als mod:
Inge, staat jouw oude reisverslag ergens in één van de overzichten op het forum genoemd?
Zo ja waar?
Als jij dat opgeeft kan ik het aanpassen.
via Amsterdam Airport
Vancouver - Tofino - Wells gray park - Golden - Jasper - Banff - Lake louise - Cody - Yellowstone - Jakson hole - Seattle - Vancouver - Vancouver
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.