Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

United ervaringen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
LarsTigchelaar
Amerika-ontdekker

United ervaringen

Bericht door LarsTigchelaar »

Goeie middag,

We vliegen met United in september vanuit AMS naar SFO via Washington.

Wil graag weten wat de ervaringen met United zijn wat betreft deze vluchten(of het algemeen wbt United betreft). Ook tips wat stoelen betreft zou ik het fijn vinden om te horen wat de ervaringen zijn hierover.

Ik ben gek op vliegen en heb al een aantal lange stukken achter mijn kiezen (Curacou,Cuba) en vind het heerlijk om hier meer over te weten.

Het kan aan mij liggen, en heb best eventjes lopen zoeken maar kon niks vinden hierover.

Ik hoor het wel!!

Groet

Lars
DejaVu
Amerika-expert

Re: United ervaringen

Bericht door DejaVu »

www.seatguru.com kan je de stoelen bekijken.

United airlines is net zoals alle andere amerikaanse vliegmaatschappijen eigenlijk... ze hebben alleen geen video on-demand. Dat heeft Delta dan weer wel. Het blijft chicken or pasta :p
LarsTigchelaar
Amerika-ontdekker

Hoi,

Dank voor je snelle reactie

Dat had ik ook wel verwacht eigenlijk!! Maar heb wel gehoord dat het wat hoger staat qua kwaliteit dan andere of heb ik dat dan verkeerd.

Wel een schermpje in de stoel van je voorganger toch?
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

Hoi Lars,

Ik ben in de afgelopen 8 maanden zo'n 6 keer op een neer gevlogen naar Amerika omdat mijn hedendaagse vrouw daar vandaan komt.

Ik heb eenmaal met US Airways gevlogen, dit omdat mijn vrouw stawardess was voor een dochter van US Airways, dus konden we goedkoper vliegen. Mij viel het heel erg tegen. Een oud vliegtuig, dus weinig luxe in economy class. Ook inchecken verliep rommelig, ik zelf kan me daar niet aanstoren maar de gemiddelde Nederlander begint dan al gelijk lekker te klagen! lol.

Voorheen, vanaf 2004 tot en met 2009 vloog in Delta. De voornaamste reden was dat zij een directe vlucht van Amsterdam naar Cincy hadden. Sinds 2010 volgens mij hebben ze een partnerschap met KLM Air France. Dus je hebt kans dat je wanneer je via Delta boekt in een KLM toestel zit, wat in het algemeen nieuwere toestellen zijn. Dus een eigen multimedia scherm. Vrienden van mij hebben via Delta geboekt en zijn in mei richting Kentucky gevlogen. De heen weg hadden ze een heel oud toestel en vlogen ze via Memphis (dit is nogal om). Terug hadden ze een nieuw KLM toestel.

Ik zelf ben zeer tevreden over United. Ben vertragingen boeken ze alles netjes direct voor je om, krijg een vergoeding voor drinken en extra FF miles.

Ik ben zelf weleens via Washington gevlogen, wat geen probleem is. Ik vermeid JFK altijd om het oud, vies en druk is. Over SFO kan ik niets zeggen, ik ben daar nog nooit op aan gevlogen!

Succes en een prettige vakantie!

Aquell
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

LarsTigchelaar schreef:Hoi,

Dank voor je snelle reactie

Dat had ik ook wel verwacht eigenlijk!! Maar heb wel gehoord dat het wat hoger staat qua kwaliteit dan andere of heb ik dat dan verkeerd.

Wel een schermpje in de stoel van je voorganger toch?
Ja met united wel.... Je kunt alleen niet zelf bepalen wanneer je een film start. Wees er dus optijd bij na het opstijgen anders mis je het begin. Om te weten welke films er draaien kijk je even in het magazine voor je.
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

DejaVu schreef:http://www.seatguru.com kan je de stoelen bekijken.

United airlines is net zoals alle andere amerikaanse vliegmaatschappijen eigenlijk... ze hebben alleen geen video on-demand. Dat heeft Delta dan weer wel. Het blijft chicken or pasta :p
Delta heeft zeker niet altijd video on Demand. Zoals eerder vermeldt hebben vrienden van mij recent, een paar weken geleden, met Delta gevlogen. Zij hadden alleen een groot scherm in het midden handen.

Naast de chicken en pasta is er soms ook beef aanboord. Een absolute aanrader.......lol
Lexington, Kentucky
LarsTigchelaar
Amerika-ontdekker

Zo'n groot scherm is volgens mij erg uit de mode!

Heb zelf op een vlucht met Air France nog wel eens een keer een dia projector meegemaakt.....

Hoop dat deze inmiddels zijn vervangen door iets platters en helderder....
nancywittebols
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door nancywittebols »

Heb vorig jaar (september en oktober) met United gevlogen. Op de internationale vlucht (brussel-Atlanta) had iedereen wel een eigen scherm, maar men kon geen eigen keuze maken. Op de vlucht Atlanta- Las Vegas (en terug) had men zelfs nog geen individueel schermpje. Indien je je seats op voorhand al hebt gereserveerd via hun site pas dan op dat ze soms nog op het laatste moment een ander type vliegtuig gebruiken, waardoor je window seat plots een seat is op de middenrij.
Op de service heb ik niets speciaal aan te merken. Er zijn betere maatschapijen en er zijn er slechtere.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Aquell schreef:
Delta heeft zeker niet altijd video on Demand. Zoals eerder vermeldt hebben vrienden van mij recent, een paar weken geleden, met Delta gevlogen. Zij hadden alleen een groot scherm in het midden handen.

Naast de chicken en pasta is er soms ook beef aanboord. Een absolute aanrader.......lol
Een intercontinentale vlucht? Vreemd....

Beef...schei uit! Toen ze dat aan het verwarmen waren hing er een vieze lucht zeg...Ik dacht dat het slecht verbrande kerosine was... :lol:

Maar Delta en United zijn de twee grootste maatschappen van Amerika(en wereld?). Die verschillen niet zo heel veel vind ik. O bij United doen ze altijd hun best om een Nederlands sprekende steward in het vliegtuig te plaatsen, meestal is het een Amerikaan met een paar taalcursussen dus die versta je dan ook niet, maar wel leuk. ;)
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

De 6 maal dat wij met united gevlogen hebben hadden we nooit een eigen scherm voor binnenlandse vluchten.
Wel voor de transatlantische. Je kan uit verschillende films kiezen, maar ze starten wel tegelijk. Je kan dus niet gelijk wanneer zelf je film laten starten. Maar er is wel genoeg keuze.
X tijd na de eerste film wordt de tweede gestart.
Kwaliteit van de service varieerde bij ons enorm per vlucht.
De service van martinair was stukken beter. Nu, we hebben ook maar 1 keer met martinair gevlogen, dus kan er niet meer over zeggen dan die ene keer.

American airlines vonden we slechter. Die had geen eigen schermpje, ook niet voor de transatlantische vlucht.

Martinair trouwens ook niet.

We houden het vooral bij united. Lekker voor de miles :-)
Groetjes,
Carine
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

DejaVu schreef:Maar Delta en United zijn de twee grootste maatschappen van Amerika(en wereld?). Die verschillen niet zo heel veel vind ik. O bij United doen ze altijd hun best om een Nederlands sprekende steward in het vliegtuig te plaatsen, meestal is het een Amerikaan met een paar taalcursussen dus die versta je dan ook niet, maar wel leuk. ;)
Ja ik ken het ja. Volgens mij is de voorwaarden dat ze Amsterdam redelijk Nederlands kunnen uitspreken en dan mogen te mee!
Laatst gewijzigd door markro op 15 jun 2011, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote ingekort.
Lexington, Kentucky
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik had het over beeldschermpjes in de transatlantische vluchten 8)

Binnenlandse vluchten zijn net Connexion bussen met vleugels :lol:
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

DejaVu schreef:Ik had het over beeldschermpjes in de transatlantische vluchten 8)

Binnenlandse vluchten zijn net Connexion bussen met vleugels :lol:
Ja die fijne express vluchten zijn dat.... ik heb er volgens mij nog nooit echt nuchter ingezeten.

Meestal moeten er een paar mensen achterin het vliegtuig gaan zitten voor de gewichtverdeling!
Lexington, Kentucky
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Internationale vlucht met United van Brussel naar Atlanta? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
United van Brussel naar WAshington en Chicago hebben alle kleine schermen.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Aquell schreef:Ja ik ken het ja. Volgens mij is de voorwaarden dat ze Amsterdam redelijk Nederlands kunnen uitspreken en dan mogen te mee!
Ik ken vrij veel flight attendants bij Delta en die moeten toch een vrij pittige taaltoets afleggen voordat ze in het Nederlands (of een andere taal) aankondigingen mogen doen. Maar echt vloeiend hoeven ze inderdaad niet te zijn.

Wat de toestellen betreft is het zo dat elke grote maatschappij nu de schermpjes aan het vervangen is. Alleen gaat dat gefaseerd en dus kun je net pech hebben. Bij Delta zijn de voormalige NWA toestellen wat ouder, al weet ik dat ze wel bijna klaar zijn met de vervanging.

Verder ontlopen de grotere maatschappijen elkaar volgens mij in het algemeen niet zoveel. En sowieso is het aan te bevelen om zoveel mogelijk met dezelfde maatschappij en dezelfde partners te vliegen, want dat is gunstiger als je miles spaart. Maar als je alleen maar af en toe vliegt is dat misschien niet de moeite.
"Keep Georgia On Your Mind"
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Voor het geval je breekbare bagage hebt:

[youtube]5YGc4zOqozo[/youtube]

Martin
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

En zo moet je niet met Delta vliegen als militair:
[youtube]rdRvu0zSnTY[/youtube]

Elke maatschappij zal wel zoiets hebben :wink:.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Dat laatste heeft trouwens wel de discussie doen oplaaien of militairen niet al teveel voordelen hebben. Maar hoe dan ook heeft Delta ze inmiddels schadeloos gesteld, al lag de fout in dit geval bij het leger die de militairen verkeerd had geinformeerd.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Bandido/Nico ik wil niemand beschuldigen (fouten worden gemaakt waar mensen werken!), ik wil hiermee alleen laten zien dat dit bij vrijwel alle Airlines gebeurt.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

1250 schreef:Bandido/Nico ik wil niemand beschuldigen (fouten worden gemaakt waar mensen werken!), ik wil hiermee alleen laten zien dat dit bij vrijwel alle Airlines gebeurt.
Zo bedoelde ik het ook niet hoor, het gebeurt inderdaad bij elke maatschappij en niemand is perfect. Ik wilde alleen verduidelijken hoe het is afgelopen. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer