Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tv aansluiting/kabel/digitaal
Tv aansluiting/kabel/digitaal
Even een snel vraagje aan de mensen die in amerika wonen...
Hebben jullie ook gewone kabel tv? Ik ben aan het googlen, maar krijg enkel digitale tv abo's. Persoonlijk vind ik deze vrij prijzig voor iemand die nauwelijks tv kijkt.
Mijn vraag is dus of er ook een basis tv aanbod is voor een basis tv kijker?
Ter info. een combo tv+internet voor $75pm de eerste 6 maanden, daarna $125pm.
Nu betaal ik 45euro pm voor internet+tv+telefoon... Natuurlijk betaal ik wel jaarlijks de kabel (+/-135euro)
alvast bedankt
ps. next adress... maryland
Hebben jullie ook gewone kabel tv? Ik ben aan het googlen, maar krijg enkel digitale tv abo's. Persoonlijk vind ik deze vrij prijzig voor iemand die nauwelijks tv kijkt.
Mijn vraag is dus of er ook een basis tv aanbod is voor een basis tv kijker?
Ter info. een combo tv+internet voor $75pm de eerste 6 maanden, daarna $125pm.
Nu betaal ik 45euro pm voor internet+tv+telefoon... Natuurlijk betaal ik wel jaarlijks de kabel (+/-135euro)
alvast bedankt
ps. next adress... maryland
Re: Tv aansluiting/kabel/digitaal
Ik heb insight internet en tv voor iets meer dan $100 per maand. Maar ik heb ook een dvr waarmee je kunt opnemen. Hier betaal ik volgens mij $12 dollar voor. Daarnaast HBO en fox soccer channel. Het kan dus goedkoper!!!
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
Wij hebben net in Rockville (Maryland
) TV aangevraagd bij Comcast en betalen $90 voor snel internet en veel kanalen, waaronder ook een aantal filmzenders zonder reclame. Ik zag op hun website dat je ook basis kabel kan afsluiten, dat was best goedkoop, iets van $25 per maand, maar dan moet je het internet apart doen. Waar ga je wonen in MD?

- goldenhills
- Amerika-expert
Als je in een stedelijk gebied woont en een antenne kan plaatsen, zou je ook free-over-the-air TV kunnen doen. Dat is digitaal, meestal goede kwaliteit (als je binnen plm. 30 mijl van de zender zit), maar een beperkte selectie van kanalen. Vaak zijn FOX, ABC, NBC, en PBS vertegenwoordigd. Wij hebben het goedkoopste telefoonabbonement en bij een aparte provider een goede ADSL internetconnectie (geen fiber nog bij ons in de buurt). TV is dus gratis, en een aantal programma's volgen we via Hulu (zoals Jon Steward). Sommige programma's kunnen we niet volgen, maar dat kan ons niet zoveel schelen. All-in (inclusief belkosten, toeslagen en belasting) betalen we ongeveer $100 p/m, waarvan $65 voor internet. Het is een duurdere, maar betrouwbare provider, een beetje als XS4ALL vroeger in NL.
Mobiel hebben we apart (gewoon prepay).
Mobiel hebben we apart (gewoon prepay).
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij ons heb je geen kabel (country) dus hebben wij direct tv (schotel) met een heleboel kanalen
Verder een gewone at&t telefoonlijn en adsl voor internet.
Alles bij elkaar minder dan $100 per maand
Verder een gewone at&t telefoonlijn en adsl voor internet.
Alles bij elkaar minder dan $100 per maand
okeej, merci voor de reacties. 
Zal me morgen er eens verder in verdiepen, maar nu eerst slapen!

Zal me morgen er eens verder in verdiepen, maar nu eerst slapen!

- Color01
- Amerika-expert
Wij hebben Charter Cable met de movie channels ...wij betalen voor de TV - Phone met free long distance - High speed internet - 145 dollars.
Ik heb hier AT&T U-verse voor TV en Internet. Net onder de 100 dollar per maand.
Ik denk trouwens dat de terminologie tussen TS en de Nederamerikanen iets verschilt.
In Nederland heb je nog een verschil tussen analoge tv (gewone kabel) en digitale tv (duurder). In Amerika praat je over cable voor bepaalde zenders. Zo heb je de grote broadcasters (ABC, NBC, CBS, FOX en in mindere mate The CW) die free-over-the-air verkrijgbaar zijn en dan heb je de cable zenders (TBS, TNT etc) en premium cable (HBO, SHO etc) waar je een bepaald abonnement voor moet hebben. Dit hoeft niet specifiek bij een kabelmaatschappij te zijn. AT&T (IPTV) en Directv (Satelliet) leveren ook 'cable channels'.
Sinds 12 juni 2009 mogen zenders in de VS wettelijk niet meer analoog uitzenden. Vandaar dat alle pakketen die jij vindt, 'digitaal' zijn. Zelfs de free-over-the-air zenders zijn digitaal. Dat is dus iets dat je in die hogere prijs moet meenemen. Maar zaken als tv, internet en mobiele telefonie zijn hier over het algemeen gewoon stukken duurder dan in Nederland.
Ik denk trouwens dat de terminologie tussen TS en de Nederamerikanen iets verschilt.
In Nederland heb je nog een verschil tussen analoge tv (gewone kabel) en digitale tv (duurder). In Amerika praat je over cable voor bepaalde zenders. Zo heb je de grote broadcasters (ABC, NBC, CBS, FOX en in mindere mate The CW) die free-over-the-air verkrijgbaar zijn en dan heb je de cable zenders (TBS, TNT etc) en premium cable (HBO, SHO etc) waar je een bepaald abonnement voor moet hebben. Dit hoeft niet specifiek bij een kabelmaatschappij te zijn. AT&T (IPTV) en Directv (Satelliet) leveren ook 'cable channels'.
Sinds 12 juni 2009 mogen zenders in de VS wettelijk niet meer analoog uitzenden. Vandaar dat alle pakketen die jij vindt, 'digitaal' zijn. Zelfs de free-over-the-air zenders zijn digitaal. Dat is dus iets dat je in die hogere prijs moet meenemen. Maar zaken als tv, internet en mobiele telefonie zijn hier over het algemeen gewoon stukken duurder dan in Nederland.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Wij zitten te ver van de zendmasten vandaan om alle free-to-air zenders met de antenne te kunnen ontvangen.Clint schreef: Sinds 12 juni 2009 mogen zenders in de VS wettelijk niet meer analoog uitzenden. Vandaar dat alle pakketen die jij vindt, 'digitaal' zijn. Zelfs de free-over-the-air zenders zijn digitaal. Dat is dus iets dat je in die hogere prijs moet meenemen. Maar zaken als tv, internet en mobiele telefonie zijn hier over het algemeen gewoon stukken duurder dan in Nederland.
De meeste maatschappijen hebben echter wel een "basic service/package" abbo voor iets van $12-$15, dan krijg je de free-to-air kanalen en nog een paar andere. Wel digitaal, maar je hoeft niet te betalen voor het grotere pakket. Ze maken echter geen reclame hiervoor. Ik zit in MA en hier bij Comcast hebben ze een basic package voor $12 dollar.
Ik heb er voor gekozen om een iets sneller internet abbo te nemen thuis ivm werk en dan heb ik er een abonnement op Hulu ($7 per maand) bij. Daar kunnen we de meeste series wel op kijken, en als ze niet op hulu staan, kan ik ze vaak wel streamen vanaf andere websites.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Hou er rekening mee ,dat je meestal een 2 jaar contract moet sluiten.
Is niet zo bij Comcast, ik heb dat nog nagevraagd en ik kan per maand opzeggen.marcuscj schreef:Hou er rekening mee ,dat je meestal een 2 jaar contract moet sluiten.
Hier in Oregon met Comcast heb je een contract voor 2 jaar.
Als je te vroeg opzegt,moet je een early termination fee betalen ($150-$200)
Check your fine print.
Als je te vroeg opzegt,moet je een early termination fee betalen ($150-$200)
Check your fine print.
Ik betaal iets van 90 dollar voor tv (iets meer dan 200 kanalen) +internet.
Helaas woont mijn fiancee op een berg. Schitterend maar niet zo goed voor TV en internet 
Kortom voor zo'n $100,- dollar hebben we zo'n 80 Analoge kanalen, géén vaste telefoon en 'high speed' kabel internet (2 Mbps down en 256 Kbps up). Het meest irritante is nog dat er maar één aanbieder is dus of je gaat met de monopoly mee of kunt niks. *grrr*

Kortom voor zo'n $100,- dollar hebben we zo'n 80 Analoge kanalen, géén vaste telefoon en 'high speed' kabel internet (2 Mbps down en 256 Kbps up). Het meest irritante is nog dat er maar één aanbieder is dus of je gaat met de monopoly mee of kunt niks. *grrr*

heeft ze al naar Directv of Dish Network gekeken? Die lui zitten volgens mij vrijwel overal met hun satelietaansluitingen. Helaas hadden wij hier teveel bomen, anders waren wij voor Dish Network gegaan. Stukken goedkoper dan AT&T.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Net even gekeken, zou inderdaad niet slecht zijn voor haar maar als ik er bij kom met 2 PC's en mijn download-gewoonte ... De snelheid is bij Dish Network even hoog maar met een maandelijkse limiet. Dus helaas, pindakaas. Misschien moet ik toch maar mijn eigen ISP beginnen?Clint schreef:heeft ze al naar Directv of Dish Network gekeken? Die lui zitten volgens mij vrijwel overal met hun satelietaansluitingen. Helaas hadden wij hier teveel bomen, anders waren wij voor Dish Network gegaan. Stukken goedkoper dan AT&T.

Ik doelde vooral op de tv met Dishnetwork, hun internet is inderdaad niet snel..
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Houd er rekening mee dat in de VS de infrastructuur wat internet en mobiele netwerken betreft enorm achterloopt op Nederland. Mobiele netwerken (vooral CDMA) zijn van erg slechte kwaliteit vergeleken met Nederland en mobiel internet is ontzettend langzaam als het al aanwezig is. Vast internetten is ook veel langzamer, 6 Mbps word als 'high speed' internet geadverteerd terwijl in Nederland 60Mbps of 120Mbps al lang mogelijk is. De kosten vallen ook erg hoog uit vergeleken met Nederland, reken voor mobiel bellen en internetten ongeveer een factor 3 tot 4 hoger dan Nederland. Verwacht dus geen Nederlandse kwaliteit en kosten.
Het mobiele internet is hier (CDMA netwerk) sneller dan wat ik van KPN in NL had. CDMA is wellicht wat verouderd, maar is niet zo slecht als jij het doet lijken. En alle providers hebben inmiddels aangegeven over te gaan naar LTE, waarbij Verizon dit zelfs al in een hoop gebieden aanbied. In Nederland is, vooralsnog, geen LTE te krijgen, meen ik.
Reden waarom telefonie hier ONDER ANDERE, duuder is, is omdat je ook betaald voor binnenkomende gesprekken. Waar je dus in Nederland met een abonnement van 200-400 minuten gemiddeld goed zit, moet je hier toch minimaal het dubbele hebben. En dat betekend dus ook dubbele prijs.
Reden waarom telefonie hier ONDER ANDERE, duuder is, is omdat je ook betaald voor binnenkomende gesprekken. Waar je dus in Nederland met een abonnement van 200-400 minuten gemiddeld goed zit, moet je hier toch minimaal het dubbele hebben. En dat betekend dus ook dubbele prijs.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Nee, simpelweg onwaar. In Nederland kun je in de randstad mobiel internet met een snelheid van 28Mbps krijgen hoewel je die snelheid in de praktijk nooit zult halen. In Amerika houdt het mobiel bij een paar Mbps op. In Europa gaat 3G tot 28Mbps, 4G gaat over snelheden van 50 tot >100 Mbps, is in Duitsland op enkele locaties beschikbaar. Ik heb in Amerika advertenties gezien waar 4G(LTE) geadverteerd werd met snelheden van 6Mbps, onder andere van T-mobile. Een factor 10 tot 20 langzamer dan Europa dus. Amerikanen weten niet waar ze het over hebben, ze gebruiken 3G, 4G, LTE etc als marketingtermen voor de snelheid terwijl dit eigenlijk gewoon verschillende technologien zijn.Clint schreef:Het mobiele internet is hier (CDMA netwerk) sneller dan wat ik van KPN in NL had.
CDMA is een hopeloos verouderde techniek en absoluut inferieur aan GSM.In de CDMA is wellicht wat verouderd, maar is niet zo slecht als jij het doet lijken.
In ieder geval zitten de VS nog in de prehistorie zowel wat vast als mobiel internet betreft en ook wat telefoonnetwerken aangaat, dat is wat ik geconstateerd heb. Het is dan ook wrang dat je overal 3 tot 4 keer zoveel voor betaald als in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5223 Weergaves
-
Laatste bericht door winterpark