Ik heb wat suggesties voor je gemaakt, kijk maar of je er wat aan hebt. Ik heb in 2004 een groot gedeelte van je route gereden. En in september gaan we weer via Las Vegas naar De Rocky's.
do 6-7 Amsterdam - Los Angeles - Santa Monica
Ik zou niet overnachten in LA maar in Santa Monica. Van daaruit kun je gemakkelijk naar Universal Studio's. Tevens is Santa Monica vanaf de Int.Airport zeer gemakkelijk te bereiken ( ongeveer 30 min rijden)
vrij 7-7 Santa Monica - Los Angeles - Rij naar Downtown LA ( na 10 uur s'morgens ) en bezoek de Walk of Fame en Mann's Chinese Theater dan terug naar Beverly Hills en via Bell Air, naar het Hollywood Sign en van daar weer terug naar Venice en Santa Moniva Beach..
Door in downtown te starten kom je s'middags gunstiger uit door het drukke verkeer in LA.
za 8-7 Los Angeles, Universal Studio's
zo 9-7 Los Angeles - San Diego,
In San Diego kan shoppen en bv Seaport village en Balboa Park bezoeken.
ma 10-7 San Diego, Seaworld
di 11-7 San Diego naar Sedona,
Net na Blythe de 60 op richting Prescott en via Jerome naar Sedona.
Blythe is een klein stadje, ongeloofelijk heet, en is geschikt als je vanaf Sedona over de alt 89A naar LA rijd om te overnachten. San Diego naar Sedona is denk ik in 1 dag goed te doen. Maar wil je het met een overnachting doen, dan kan ik je in Blythe het Hampton Inn aanbevelen.
wo 12-7 Sedona, De mooiste stad van de USA " hier moet je zijn geweest". Eventueel naar Slide Rock State Park, soms is deze gesloten i.v.m bacterien in het water? Dat hadden wij in 2004, echter in '95 was ik er al eens geweest en is zeker de moeite waard. Een alternatief is Grasshopper Point.
do 13-7 Van Sedona Via Flagstaff naar de Grand Canyon
vrij 14-7 Grand Canyon - Page
za 15-7 Page, Hier kan je antelope canyon bezoeken, of op de boot naar Rainbow Bridge of een raft tour kunnen nemen.
zo 16-7 Page naar Bryce
ma 17-7 Bryce naar Zion
di 18-7 Zion, in Zion kan je hele mooie en ook spectaculaire wandelingen maken. Indien mogelijk overnacht in de Zion Lodge is iets duurder maar ongeloofelijk mooi!
wo 19-7 Zion naar Las Vegas, via Valley of Fire
Verder zou ik persoonlijk voor Las Vegas zeker 3 dagen uittrekken. Niet om te gokken, maar daar is meer te doen dan men denkt. Bezoek absoluut s'avonds Downtown Las Vegas ( Freemont Street Experience ) blijf dus niet alleen op de Strip.
Bezoek de top hotels met hun atracties en prachtige winkels. En rust er gewoon lekker uit van het vele autorijden in een prachtig hotel met een fantastiche pool.
do 20-7 Las Vegas ( outlet shoppen )
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=61
Dus niet de Fashion Outlet, dat is gewoon een duur winkelcentrum.
vrij21- 7 Las Vegas.
za 22-7 Las Vegas - Death Valley
zo 23-7 Death Valley - Bodie - Mono Lake - Yosemite
ma 24-7 Yosemite
di 25-7 Yosemite - Mariposa Grove en via Zuidelijke uitgang naar San Francisco over de 49 en de 120, Dit is de mooiste route.
wo 26-7 San Francisco - Golden Gate Bridge, Tramtour, Pier 39.
do 27-7 San Francisco - Point Reyes, Muir Woods, Saucalito.
vrij 28-7 San Francisco - Santa Barbara
za 29- 7 Santa Barbara - Los Angeles
zo 30- 7 Los Angeles - Amsterdam.
Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust.