Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
United; vaste plaats of niet?
United; vaste plaats of niet?
wij hebben geboekt bij United voor onze reis op 2 juli. Nu hebben wij thuis wat discussie, en ik hoop dat iemand hier een antwoord weet.
We hebben eerst geboekt voor mijn ouders, zusje, mij en mijn kinderen. Mijn zwager heeft later bedacht dat hij toch ook mee wil en die heeft dus later geboekt.
Nu beweert mijn moeder dat hij dan dus niet bij ons zal kunnen zitten, omdat bij United de plaatsen waar je zit vast liggen.
Mijn zusje en ik denken dat als je maar vroeg genoeg incheckt er vast nog wat te regelen is.
Ook voor een betere plek met 2 kinderen (1 jaar en 3 jaar).
Wat zijn jullie ervaringen?
Bedankt alvast,
Liliane
We hebben eerst geboekt voor mijn ouders, zusje, mij en mijn kinderen. Mijn zwager heeft later bedacht dat hij toch ook mee wil en die heeft dus later geboekt.
Nu beweert mijn moeder dat hij dan dus niet bij ons zal kunnen zitten, omdat bij United de plaatsen waar je zit vast liggen.
Mijn zusje en ik denken dat als je maar vroeg genoeg incheckt er vast nog wat te regelen is.
Ook voor een betere plek met 2 kinderen (1 jaar en 3 jaar).
Wat zijn jullie ervaringen?
Bedankt alvast,
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
Hoi Liliane,
Tot nu toe hebben wij vaak nog iets te zeggen gehad over onze stoelen bij United. Inderdaad, door zo vroeg mogelijk in te checken. Ik geloof niet dat de plaatsen vast liggen; tegenwoordig wordt je bij het inchecken economy-plus aangeboden en dat kan niet als de plaatsen vast liggen. Trouwens, de stoelen van de mensen die voor plus kiezen, komen daarmee vrij......... Vroeg inchecken dus; succes!
Tot nu toe hebben wij vaak nog iets te zeggen gehad over onze stoelen bij United. Inderdaad, door zo vroeg mogelijk in te checken. Ik geloof niet dat de plaatsen vast liggen; tegenwoordig wordt je bij het inchecken economy-plus aangeboden en dat kan niet als de plaatsen vast liggen. Trouwens, de stoelen van de mensen die voor plus kiezen, komen daarmee vrij......... Vroeg inchecken dus; succes!
Ik bel altijd van te voren om leuke plaatsen te regelen. Is altijd nog gelukt, bij iedere maatschappij.
United Airlines
Strawinskylaan 831
AMSTERDAM
1077 XX
Nederland
Tel: 020-5040555
http://www.unitedairlines.nl
Nog een telefoonnummer : 020-201 3708
United Airlines
Strawinskylaan 831
AMSTERDAM
1077 XX
Nederland
Tel: 020-5040555
http://www.unitedairlines.nl
Nog een telefoonnummer : 020-201 3708
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je E-tickets hebt kan je 24 uur van te voren inchecken en je stoelen veranderen toch?
Ik heb net vanmorgen ingecheckt,en onze stoelen in het middenpad omgezet naar stoelen bij een nooduitgang,met veel meer beenruimte en een raampje.
Je moet wel snel,dus echt 24 uur van te voren erbij zijn,anders zijn de beste plaatsen al weg,en heb je grote kans dat je door het hele vliegtuig verspreid zit.
Is altijd wel grappig,de stoelendans na opstijgen,iedereen probeert dan te ruilen om bij elkaar te zitten.
Ik heb net vanmorgen ingecheckt,en onze stoelen in het middenpad omgezet naar stoelen bij een nooduitgang,met veel meer beenruimte en een raampje.
Je moet wel snel,dus echt 24 uur van te voren erbij zijn,anders zijn de beste plaatsen al weg,en heb je grote kans dat je door het hele vliegtuig verspreid zit.
Is altijd wel grappig,de stoelendans na opstijgen,iedereen probeert dan te ruilen om bij elkaar te zitten.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Marjol,Marjol schreef:Ik snap eigenlijk helemaal niet hoe jullie dan al aan stoelnummers komen.
tegenwoordig kun je vaak bij het boeken van de tickets je stoelnummers al laten vastleggen. Ook nadat je je ticket geboekt hebt, kun je dit vaak zelf al regelen.
Elk ticket dat uitgegeven wordt, krijgt een uniek nummer (bestaande uit 6 cijfers e/o (hoofd)letters). Wellicht kun je a.d.h.v. dit unieke nummer je stoelnummer al vastleggen bij de maatschappij waarmee je vliegt. Bij Delta kan ik dit in ieder geval wel doen. Mijn stoelnummers heb ik al vastgelegd, maar als ik wil kan ik e.e.a. (zelf) nog wijzigen.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hebben via Travelhome onze vlucht bij de KLM geboekt. We hebben verder nog niets gehoord. Van Travelhome hebben we al verscheidene keren informatie gehad die niet klopt en als je bij de KLM vraagt zeggen ze dat, omdat we via een agent hebben geboekt, onze vragen ook daar moeten stellen. Ik ben dus bang dat we achteraan de rij zullen moeten sluiten en de restjes (wat plaatsen betreft) krijgen
Anita

Anita
Wij hebben in december geboekt (via internet), maar ik zie nergens dat we stoelnummers hebben gekregen.Ook wij vliegen deze keer met UA, we hebben in oktober geboekt en toen ook gelijk al onze stoelnummers gekregen voor alle 4 de vluchten.
Maar het beste zou dus zijn United te bellen? Ben je dan zekerder van een goed plekje dan bij het inchecken?
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij United kun je niet vantevoren je plaatsen vastleggen per telefoon, dat moet inderdaad altijd via je reisagent.
Daarnaast kun je bij United ook NIET via internet inchecken!
Het beste is dus, bij United, om gewoon heel vroeg op het vliegveld te zijn (ik adviseer altijd 4 uur vantevoren als je nog goede plaatsen wil proberen te regelen) en dan in te checken. Je kunt wel altijd even bellen met de klantenservice om te vragen hoe laat de incheckbalie opengaat.
Bij het inchecken kun je ook vragen om plaatsen in Economy Plus. Deze kun je dus sowieso niet vantevoren vastleggen, ook niet door je reisagent, tenzij je ervoor betaalt, vooraf, en dat is erg duur (ongeveer €600). Afhankelijk van de bezettingsgraad van het vliegtuig moet je daarvoor bijbetalen, dat kost je dan €63 p.p.
Het beste is dus, bij United, om gewoon heel vroeg op het vliegveld te zijn (ik adviseer altijd 4 uur vantevoren als je nog goede plaatsen wil proberen te regelen) en dan in te checken. Je kunt wel altijd even bellen met de klantenservice om te vragen hoe laat de incheckbalie opengaat.
Bij het inchecken kun je ook vragen om plaatsen in Economy Plus. Deze kun je dus sowieso niet vantevoren vastleggen, ook niet door je reisagent, tenzij je ervoor betaalt, vooraf, en dat is erg duur (ongeveer €600). Afhankelijk van de bezettingsgraad van het vliegtuig moet je daarvoor bijbetalen, dat kost je dan €63 p.p.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-expert
In 1999 vlogen we met United en toen kon dat nog wel, dat is dan zeker veranderd?Jasmino schreef:Bij United kun je niet vantevoren je plaatsen vastleggen per telefoon, dat moet inderdaad altijd via je reisagent.
In 2002 vlogen we met Delta en vorig jaar en in 1997 met Martinair, een eenvoudig telefoontje naar de betreffende maatschappij was voldoende om de stoelnummers te reserveren die wij wilden.
Ik regel dingen liever zelf dan het aan een reisagent over te laten, dan weet je in ieder geval zeker dat het goed zit.
Niet helemaal mee eens... ik bel altijd naar UA, en ik kan altijd mijn stoelen kiezen...Jasmino schreef:Bij United kun je niet vantevoren je plaatsen vastleggen per telefoon, dat moet inderdaad altijd via je reisagent.
Dus zonder reisagent...
Columbus... Sinds 1492
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht