jesse schreef:Priceline Plaats:Santa Monica/Marina Del Rey Datum geboekt:15-06-2011 Voor periode:17-09-2011 Startbod:$ 75,- Verloop biedingen:gelijk 1e bod geaccepteerd.. Geaccepteerd bod :$ 75,- en $ 93,43 incl. tax Verkregen hotel (incl. ster en area):3* http://www.marinadelreyhotel.com Normale prijs via hotel website:vanaf $ 135,- ex tax non refundable
Blij met dit hotel. Had niet gedacht dat het in een keer raak zou zijn gezien de winnende biedingen, de prijzen van de hotels in dit gebied en het feit dat we er op zaterdagnacht zijn. Ook nog gratis parkeren, ook een uitzondering hier! Dus dat mijn eerste bod werd geaccepteerd, daar zet ik me maar snel overheen
Wij zijn daar een paar weekjes na jullie, laat even weten hoe t was
Al kun je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen hoe het was gelopen, maar misschien fijn voor je om te weten dat 70 dollar laatst niet werd geaccepteerd
Al kun je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen hoe het was gelopen, maar misschien fijn voor je om te weten dat 70 dollar laatst niet werd geaccepteerd
Daar was ik inderdaad blij mee, maar altijd als je een eerste winnend bod hebt, dan heb je heel even een hmmmm gevoel. Maar ben gewoon helemaal gelukkig hiermee hoor! En wil je weten hoe het was? Ik hou een live verslag bij, dus je kunt dat meelezen als je wilt! http://www.jesseyellowstone.blogspot.com
Daar was ik inderdaad blij mee, maar altijd als je een eerste winnend bod hebt, dan heb je heel even een hmmmm gevoel. Maar ben gewoon helemaal gelukkig hiermee hoor! En wil je weten hoe het was? Ik hou een live verslag bij, dus je kunt dat meelezen als je wilt! http://www.jesseyellowstone.blogspot.com
Plaats: San Francisco - Fishermans Warf
Datum geboekt: 15 juni 2011
Voor periode: 6 - 9 september 2011
Startbod: $120
Phew, is Fishermans Wharf via Priceline nu al zo duur? Kwam biedingen tegen van $ 75,- max. van vorig jaar. Nu inderdaad niets lager dan $ 120..
Ik probeer ook al tijden wat te vinden in FW voor medio augustus, maar 0,0 succes. Ben steeds tot $130-135 gegaan. Ik wil het nog aanzien tot eind juli/begin augustus en dan maar omhoog met de prijs of omlaag met de sterren. Ik heb met nog niet verdiept in de 3* via PL in FW. Gevoel zegt dat dat eigenlijk ook prima moet zijn, iemand een idee?
Ben ook benieuwd of iemand ervaring heeft met last-minute biedingen in SF in het hoogseizoen (Juli/Augustus). 7-8 dagen van te voren boeken. Zou dat voordeliger worden dan op dit moment?
heb je al ervaring met priceline? Ik weet dat verschillende mensen hier op het forum al eens een zeer goed 4* hotel hebben gewonnen in hollywood/beverly hills regio.Maar kijk gewoon even wat er op het ogenblik zoal gewonnen wordt op de bekende sites.Eerst goed inlezen!
t1m schreef:Ben ook benieuwd of iemand ervaring heeft met last-minute biedingen in SF in het hoogseizoen (Juli/Augustus). 7-8 dagen van te voren boeken. Zou dat voordeliger worden dan op dit moment?
als je op de bekende fora kijkt zie je met name meestal pas biedingen vlak van te voren.Kijk bv eens hoe het vorig jaar de prijzen voor jouw periode waren wellicht dat dit ook al een indicatie is.Natuurlijk eerst op hotwire kijken dan er een x percentage onder gaan zitten.Snappie?
jokaluma schreef:heb je al ervaring met priceline? Ik weet dat verschillende mensen hier op het forum al eens een zeer goed 4* hotel hebben gewonnen in hollywood/beverly hills regio.Maar kijk gewoon even wat er op het ogenblik zoal gewonnen wordt op de bekende sites.Eerst goed inlezen!
nog geen ervaring met pl. Heb die verschilende fora al eens bekeken en de uitleg gelezen maar snap ht nog niet zo goed. Moet ik zowel een start als finaal bod ingeven bij het zoeken naar een hotel?
Lees de eerste pagina van dit topic eens goed door en kom daarna met de vragen,dan helpen we je zeker verder.Zonde als je dit niet doet en dan wellicht een teleurstelling krijgt.
Ik ben aan het bieden voor een hotel in LA, 4 sterren, regio BH of Santa Monica.
Laatste afgewezen bod is 100 dollar.
Als ik nu 105 zou bieden is het verstandiger om daar dus een regio bij te zetten waar ze geen 4sterren hotels hebben en dan heb ik meer kans dat het aanvaard wordt? Moet ik nu ook 24u wachten om een nieuw bod te doen? Indien niet, kan iemand mij dan de manier uitleggen hoe ik al onmiddellijk een nieuw bod kan doen?
zoals op pagina 1 beschreven staat en wat je eigenlijk zelf al zegt,door een zone toe te voegen waar geen 4* is kun je idere keer laag beginnen.Hoe zijn de prijzen op hotwire voor jouw periode? dat is ook een goede graadmeter om te kunnen zien wat je op priceline moet bieden.En dan natuurlijk de fora bijhouden wat er zoal aan welke prijs gewonnen wordt.
Als er meerdere zone's zijn zonder 4 * dan heb je genoeg mogelijkheden.let wel dit iedere dag apart weer bekijken ivm evt veranderingen.
zo duidelijk?
Heeft niks met verstandig te maken.
Je kan niet opnieuw bieden binnen 24h op de zelfde selectie van sterren en regio's.
Je hoeft geen extra regio te kiezen als je bereid bent om 24h te wachten tussen elk bod in.
Voor wie niet bereid is te wachten, is er de optie om free rebid zones te zoeken.
Je start hiervoor een nieuwe bid op Los Angeles en kiest telkens 1 regio uit de lijst, en noteert dan de regio's waar 4* greyed out zijn.
Die regio's kun je dan gebruiken als rebid zone, zonder risisco dat je in die zone een 4* hotel wint.
Vetrouw niet op oude lijsten, er kunnen iedere dag veranderingen zijn.
Tomst schreef:Ik ben aan het bieden voor een hotel in LA, 4 sterren, regio BH of Santa Monica.
Laatste afgewezen bod is 100 dollar.
Als ik nu 105 zou bieden is het verstandiger om daar dus een regio bij te zetten waar ze geen 4sterren hotels hebben en dan heb ik meer kans dat het aanvaard wordt? Moet ik nu ook 24u wachten om een nieuw bod te doen? Indien niet, kan iemand mij dan de manier uitleggen hoe ik al onmiddellijk een nieuw bod kan doen?
ik had zojuist even tijd ( en zin bij een kopje koffie) om voor je te kijken op betterbidding.Daar zie je dat voo juli 4* beverly hills er uit gaat rond de 140$ en santa monica 3.5* voor 125$ ( het doubletree is dit),maar zo is er ook al voor juni vlak van te voren het 4* hyatt in beverly hills voor 127$ door iemand gewonnen vlak voor de vertrek datum.
Als je dan op biddinfortravel kijkt zie ik ook een 3* ( farmer's daughter hotel) voor 112$ ,geen idee of dit een goed/leuk gelegen hotel is maar dat kan je opzoeken.
Maar nogmaals wat geeft Hotwire aan in die regio voor jouw dagen?
Wij willen voor onze vakantie volgende maand ook nog een hotel proberen te boeken in New York. Nu lees ik op betterbidding dat het wordt afgeraden om via priceline te boeken als met 4 personen op 1 kamer wilt.
ja dat klopt ,in NY zijn veel kleine hotel kamers met alleen king bedden,of je meot er zeker van zijn bv het dobletree suite hotel te winnen.Waarom niet eerst kijken op hotwire met 4 personen?
ik heb even jullie ervaring nodig: ik ga met mijn beste vriendin in oktober naar DC. We komen op dinsdag 18-10 aan, zullen dan waarschijnlijk 4 nachten in Alexandria zitten, via airbb voor 200$. Op zaterdag huren we een auto, rijden naar Shenandoah, daar 1 nacht in Harrisonburg in een motel en dan op zondag weer terug naar DC. Daar zoeken we dus nu een hotel voor 1 nacht, want op maandagochtend nemen we de bus naar NY.
We leveren onze auto op zondagavond 23/10 bij Union Station in, dus we zoeken een hotel wat daar redelijk in de buurt ligt en dus met de metro te bereiken is. Liefst met 2 bedden.
Hebben al op hotels.com ed gezocht, maar weet dat hier ook wel vaker via priceline en zo goede deals gemaakt worden. Wie wil eens voor ons zoeken? Hadden er 1 voor 88$, maar toen natuurlijk nog 35$ taxes ed. Budget: 100-130$ voor 1 kamer. Alvast bedankt!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.