Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Starbucks in Nederland
Re: Starbucks in Nederland
Yeeh weer een Starbucks op Utrecht CS! Nu kan ik ook heerlijk aan de koffie als ik op de bus naar huis moet wachten 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
GezelligGeorgie schreef:We zullen er weer eens eentje organiseren als de jongens weer terug zijn uit Amerika na de zomer. Daarvoor is de grote op Schiphol toch het meest geschikt, daar heb je ook lekkere banken en stoelen, en zijn er wel genoeg zitplaatsen.

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ja ze serveren daar ook Starbucks koffie in de trein. Zelfde als in het vliegtuig bij bijv. Easyjet. En Den Haag centraal zijn ze aan het verbouwen en daardoor gaven ze (of nog geven, weet niet of 't nog steeds zo is), gratis koffie op het station, ook van de Starbucks. Was ik dus op weg naar de Starbucks meeting met de jongens, haalde ik alvast een gratis bakkie haha.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Ik ben voor een Starbucks Meeting!!
Nog 5 weken en ik zie op iedere hoek van de straat een Starbucks
Nog 5 weken en ik zie op iedere hoek van de straat een Starbucks

Bij United serveren ze ook starbucks koffie, maar ik vind hun koffie eigenlijk veel te slap. Ik vraag ook vaak een extra shot espresso bij mijn Starbucks drankjes. En over 2.5 week zit ik ook weer tussen de Starbucksen
, en daar is het een stuk betaalbaarder dan hier zeg!
Een Starbucks meet na de zomer zou zeker leuk zijn! Ik hoop nog steeds dat Den Haag er ook eentje in de binnenstad gaat krijgen, zolang er maar niet een op Holland Spoor komt, want dan wordt het té makkelijk en ben ik zo blut
.

Een Starbucks meet na de zomer zou zeker leuk zijn! Ik hoop nog steeds dat Den Haag er ook eentje in de binnenstad gaat krijgen, zolang er maar niet een op Holland Spoor komt, want dan wordt het té makkelijk en ben ik zo blut

Koffie bij United is echt om te huilen qua kwaliteit, gatverdamme wat is dat slootwater zeg... Beste koffie heb ik gedronken aan boord van Singapore Airlines, Kopi Loewak
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Kopie Loewak schijnt de allerlekkerste koffie te zijn. Extra gerijpt via het spijsverteringskanaal van een katachtige
Gisteren bij Starbucks op Schiphol geweest. Voor de carrot cake, de koffie vind ik er niet bijzonder.

Gisteren bij Starbucks op Schiphol geweest. Voor de carrot cake, de koffie vind ik er niet bijzonder.
Haha, toevallig had ik het vanochtend over die koffie, alleen wisten we de naam niet, tot mijn collega "cat shit coffee" googelde 

Ik zat vanochtend in de auto en kreeg een sms van een vriendin die wel regelmatig met de trein rijdt. Starbucks opent in augustus een vestiging op het station van Groningen. Woohoo!
Is het iemand weleens gelukt om in Nederland bij Starbucks een Crème Brûlée Latte / Caramel Brulée Latte te krijgen? Ik weet dat het een "seasonal offering" is maar dat vormt voor de Peppermint Mocha ook geen belemmering aangezien ze die ingrediënten soms gewoon hebben liggen
Maar toch is het me in ieder geval op Amsterdam CS en op Utrecht CS niet gelukt om 'm te krijgen [de Peppermint Mocha echter wel]... ik ben erg benieuwd, lijkt me echt lekker 

1985 - 1990 Naperville, Illinois
1990 - 1995 Hopewell Junction, New York
Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï
Zomer 2010 Rondreis Florida
Maart 2011 New York City
Zomer 2012 NYC + Southwest
Maart 2011 New York City
- Georgie
- Amerika-expert
Peppermint mocha wordt de laatste maanden juist niet meer verkocht (de peppermint syrup althans) in Utrecht, omdat er te weinig vraag naar was. Heb het helaas al meerdere keren gevraagd. In Amsterdam weet ik niet.
Wat betreft de creme brulee, dat is echt een seizoensproduct, en kan je volgens mij ook in Engeland/Amerika alleen maar in de winter krijgen.
Van Groningen smste m'n moeder (zij woont in Groningen), en echt super gaaf
Wat betreft de creme brulee, dat is echt een seizoensproduct, en kan je volgens mij ook in Engeland/Amerika alleen maar in de winter krijgen.
Van Groningen smste m'n moeder (zij woont in Groningen), en echt super gaaf

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik was donderdag in de stad (Utrecht) en dacht de door jullie getipte 2de Starbucks maar eens te bezoeken (die op het station naast de Burger King), maar het was daar eigenlijk even druk als in vestiging 1. Blijkbaar begint het bestaan bekender te worden...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Deze zomer komt er ein-de-lijk ook een Starbucks op Arnhem CS 

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Jaaaaaaa, een starbucks in ARNHEM, wat GOED! Normaal verwacht je zulke dingen alleen maar in de randstad!
jeej, dit had ik echt niet verwacht...heerlijk, nu kunnen wij in het oosten ook gaan genieten 

All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Ik vind dat Starbucks prima koffie heeft. Maar je betaalt al snel 4,50 voor een mocha bijvoorbeeld. Beetje dure grap, zoals hierboven al is gemeld zijn er goede betaalbare alternatieven.
Is hier ook al bekend dat ze bij de grotere vestigingen van de Jumbo, ook starbucks icecoffee verkopen? In 2 smaken:
Caramel & regular. Heeeerlijk, gewoon tussen de andere drankjes in de koeling, je kunt ze maar per 1 kopen en kosten rond de 1,50. Wij hebben de koffie geovnden in de Jumbo van Breda!
Caramel & regular. Heeeerlijk, gewoon tussen de andere drankjes in de koeling, je kunt ze maar per 1 kopen en kosten rond de 1,50. Wij hebben de koffie geovnden in de Jumbo van Breda!
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Leuk, ik vind het in de warmere delen van Amerika altijd heerlijk om 's ochtends even een Caramel Frappuccino te halen, bij een Starbucks of gewoon een lokale supermarkt. Cool dat dat in Nederland ook langzaam aan tot de mogelijkheden gaat horen!
1985 - 1990 Naperville, Illinois
Maart 2011 New York City
Maart 2011 New York City
- Georgie
- Amerika-expert
Klopt!
Ik zag eergisteren en gisteren al aanplakbiljetten van nog 2 dagen te gaan, en nog 1 dag te gaan... Vandaag ben ik er toevallig niet, maar morgen wel! Ik denk dat ik extra op tijd naar het station ga
Gisteren kwam ik wel de grootste Starbucks van Nederland tegen, op Amsterdam Sloterdijk Station. Dat wist ik helemaal niet! Deze was echt super groot!
Ik zag eergisteren en gisteren al aanplakbiljetten van nog 2 dagen te gaan, en nog 1 dag te gaan... Vandaag ben ik er toevallig niet, maar morgen wel! Ik denk dat ik extra op tijd naar het station ga

Gisteren kwam ik wel de grootste Starbucks van Nederland tegen, op Amsterdam Sloterdijk Station. Dat wist ik helemaal niet! Deze was echt super groot!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2055 Weergaves
-
Laatste bericht door BorL