Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wachttijd F1 visum interview?
Wachttijd F1 visum interview?
Hallo, ik heb het forum meerdere keren doorgezocht maar kon het precieze antwoord niet vinden, hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik ontvang volgende week ergens mijn I-20 van een school in California, en wil dan gaan bellen voor een visum interview. Ik dien echter al 4 augustus in de VS te zijn. Weet iemand hoe lang je ongeveer moet wachten tot je op interview kan komen en hoe lang het daarna duurt voordat je je F1 visum in handen hebt? DAt is de gehele procedure toch?
Ik ben echt heel erg bang dat alles niet doorgaat omdat ik mijn visum niet op tijd heb, dus ben heel benieuwd naar het antwoord!
Ik ontvang volgende week ergens mijn I-20 van een school in California, en wil dan gaan bellen voor een visum interview. Ik dien echter al 4 augustus in de VS te zijn. Weet iemand hoe lang je ongeveer moet wachten tot je op interview kan komen en hoe lang het daarna duurt voordat je je F1 visum in handen hebt? DAt is de gehele procedure toch?
Ik ben echt heel erg bang dat alles niet doorgaat omdat ik mijn visum niet op tijd heb, dus ben heel benieuwd naar het antwoord!
An Actress On Her Way From Holland to Hollywood -http://starsintheeyesblog.com
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Wachttijd F1 visum interview?
Op dit moment is het daar natuurlijk wel drukker dan eerder op het jaar omdat mensen nog plots een toeristenvisum nodig hebben, en ook al die studenten nu aan komen waaien.
Als je je interview hebt, en alles is in orde, dan heb je binnen de week je visum. Dus als jij zeker bent dat de documenten eerstdaags toekomen, dan zou ik nu al bellen voor een afspraak, want ik denk dat je al snel ergens 2de helft juli zal zitten ... Maar zeker weet je het als je belt.
Als je je interview hebt, en alles is in orde, dan heb je binnen de week je visum. Dus als jij zeker bent dat de documenten eerstdaags toekomen, dan zou ik nu al bellen voor een afspraak, want ik denk dat je al snel ergens 2de helft juli zal zitten ... Maar zeker weet je het als je belt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Maar op de site van het consulaat staat dat je het bevestigingnummer van een of ander D formulier nodig hebt om een afspraak te maken, en dat formulier heb ik dus nog niet, dus ik kan nog geen afspraak maken. Maar hoe lang duurt het gemiddeld voordat je op gesprek kan? Wat is de ervaring van anderen? Hoe lang moesten jullie wachten?
An Actress On Her Way From Holland to Hollywood -http://starsintheeyesblog.com
Wachttijden voor afspraken kan je op de volgende link opzoeken: http://travel.state.gov/visa/temp/wait/wait_4638.html
Ik had op maandag mijn afspraak en had donderdag mijn paspoort weer terug (J-1 visum)
Ik had op maandag mijn afspraak en had donderdag mijn paspoort weer terug (J-1 visum)
Ik moest begin deze maand twee weken wachten op mijn F-1 visa interview en daarna had ik binnen 3 dagen mijn passport terug.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 5507 Weergaves
-
Laatste bericht door Nagini
-
- 5 Reacties