Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.
-
- Amerika-expert
Re: Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.
Ja, het is een klein stadje. Heb ook al een keer meegemaakt dat iemand iemand kende die een Nederlandse vrouw kende en mijn info zou doorgeven zodat we playdates voor de kinderen zouden kunnen regelen. Was erg grappig toen ik m'n eigen briefje in handen kreeg 

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ben eindelijk dit draadje aan het lezen, maar hear hear! Mijn hemel, wat een vet bij Five Guys! In San Francisco zit een Bubba Gump, niet voor niets zo populair. Verder is het leuk om in een lokaal restaurant in Arizona of Utah Navajo fry bread te eten, maar ik weet niet, of jullie die staten ook aandoen. Over het algemeen ben ik voor lokale restaurants/ketens, daar kun je vaak erg lekker eten. Dat gezegd, ons gezin moet en zal bij Sonic eten, als we langs een komen en we hebben daar nooit slechte ervaringen gehad, zoals LittlePhoenix.Bandido schreef:Okay, ik geef toe, ik hou helemaal niet van ketens en al helemaal niet van fastfood.... Maar Five Guys vind ik toch wel een van de meest overgewaardeerde ketens in de VS. Het eten is er kleddervet en gigaduur. Het is ook de enige keer in mijn hele leven dat ik afhaaleten heb teruggebracht omdat het echt niet te eten was.Aquell schreef:Five guys
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Iemand ervaring met Red Lobster?
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Red Lobster is best lekker! Ze hebben nu een leuke aanbieding:
For a limited time at Red Lobster, enjoy a complete 4-Course Seafood Feast, plus unlimited Cheddar Bay Biscuits®, for only $15.
Get your feast underway with a signature soup like New England Clam Chowder. Move on to a crisp salad with as many of our world famous Cheddar Bay Biscuits® as you wish. Try one of our new creations like Shrimp-and-Scallops Alfredo or Spicy Coconut and Citrus Shrimp. Save room for something sweet, like Triple-Chocolate Brownie À La Mode or other mouthwatering desserts.
It’s all part of our first-ever 4-Course Seafood Feast for $15, available only for a limited time. Satisfy that crave for a deliciously
low price. Let the feast begin.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
klinkt iderdaad niet verkeerd!
Heb er altijd al een keer willen eten.
Heb er altijd al een keer willen eten.
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
geen enkele rode kreeft op onze weg 

Bij ons staat altijd Chili's op het programma.
Verder voor lekkere hamburgers en milkshakes Jonnhy Rockets
In Las Vegas kwamen we toevallig in Burger inn Burger out terecht. Vreselijk druk, kleine kaart maar prima hamburgers.
Wat we proberen te vermijden zijn Mc Donalds en Burger King. Zoals al eerder gezegd, die kennen we hier in NL ook.
Verder voor lekkere hamburgers en milkshakes Jonnhy Rockets
In Las Vegas kwamen we toevallig in Burger inn Burger out terecht. Vreselijk druk, kleine kaart maar prima hamburgers.
Wat we proberen te vermijden zijn Mc Donalds en Burger King. Zoals al eerder gezegd, die kennen we hier in NL ook.
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik vond Mel's Diner ook héél leuk (en lekker) in San Francisco!
Edit: hmm na googlen twijfel ik of het niet Mel's Drive In was wat ik bedoelde..
Edit: hmm na googlen twijfel ik of het niet Mel's Drive In was wat ik bedoelde..

LOL!LittlePhoenix schreef:Ja, het is een klein stadje. Heb ook al een keer meegemaakt dat iemand iemand kende die een Nederlandse vrouw kende en mijn info zou doorgeven zodat we playdates voor de kinderen zouden kunnen regelen. Was erg grappig toen ik m'n eigen briefje in handen kreeg

-
- Amerikafan
-
- Amerikafan
Ja, ik was even aan het oefenen of ik hier ook een mooie eetfoto kon plaatsen en daar vertrok het plaatje dus zonder tekst.
Dit zou dus het Navajo fried bread moeten zijn dat ik zeker wil proeven !
Ik ben onder de indruk van al jullie reacties, bedankt en smakelijk !!!
Dit zou dus het Navajo fried bread moeten zijn dat ik zeker wil proeven !
Ik ben onder de indruk van al jullie reacties, bedankt en smakelijk !!!
Oeps, in verkeerde topic...
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Je moet ook eerst gaan eten voor je op het forum komt en deze topic je onder ogen komt. 

Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Ja, nu is het eten op 

Wij vinden Texas Roadhouse altijd heel leuk om heen te gaan (misschien ook omdat we erg van country music houden
), het eten is er ook altijd super goed! In het Zuid-westen: Inn-n-Out burger! Geweldig!! Ik ben heel benieuwd of Five Guys ook van die heerlijke burgers maakt, ze gaan hier in de buurt volgende maand een filiaal openen.
Bij sommige restaurant ketens (zoals Chili's) hebben we heerlijk gegeten bij de ene locatie, maar veel slechter gegeten bij de andere locatie. Zoek daarom eerst reviews online, vaak geeft dit wel een redelijk goede indicatie.
Deze week Red Lobster maar eens proberen, nu ze die goede aanbieding hebben!

Bij sommige restaurant ketens (zoals Chili's) hebben we heerlijk gegeten bij de ene locatie, maar veel slechter gegeten bij de andere locatie. Zoek daarom eerst reviews online, vaak geeft dit wel een redelijk goede indicatie.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij Chili's hebben we dit ook al eens gemerkt; er liggen er een aantal op ongeveer dezelfde afstand van ons huis maar er is één die eruit springt qua kwaliteit en service. Overigens geldt dat voor de Red Lobsters (en de meeste ketens) net zo goed, natuurlijk.SemJes schreef:Bij sommige restaurant ketens (zoals Chili's) hebben we heerlijk gegeten bij de ene locatie, maar veel slechter gegeten bij de andere locatie. Zoek daarom eerst reviews online, vaak geeft dit wel een redelijk goede indicatie.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Niet echt een fastfoodketen maar in SF hebben wij de lekkerste noodles ooit gegeten voor geen geld!
ben alleen het adres vergeten
ben alleen het adres vergeten

-
- Amerikakenner
PF Changs! yumyumyum....chinees: http://www.pfchangs.com/index.aspx
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
pushirubiano schreef:PF Changs! yumyumyum....chinees: http://www.pfchangs.com/index.aspx
Helemaal mee eens, met stip mijn favoriet in de VS, ik had zelfs vorig jaar het eerste hotel in Atlanta geboekt vlakbij een PF-Changs.

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook lekker en iets goedkoper dan P.F. Chang's is Pei Wei. P.F. Chang's is de 'parent company' van Pei Wei, en Pei Wei is iets meer casual dan P.F. Chang's maar wel net zo lekker.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht