Je betaalt 28 dollar voor een emmertje bier, dus omgerekend 3,30 euro per flesje (over 6 flesjes gerekend dan). Overal op het schip dezelfde prijs.
Op Bahama's hadden we een dagtrip in Nassau naar Bounty Island Beach. Hier hadden ze ook Bahama-bier. Best lekker, ong. zelfde prijs. Deze dagtrip was trouwens 10 keer beter dan de dag naar Great Stirrup Cay ! Geen massa en we waren na een uur al de enige (JAWEL) op het strand !!!! We waren al bang de boot te hebben gemist ofzo

Een cruise was voor ons ook inderdaad een keer ervaren en er dan achterkomen of het iets is wat je ligt en leuk vind. Leuk vond ik het wel, me liggen..... nee. Ik zie mezelf niet twee weken op een cruiseschip, al wil ik wel weer graag het Panama-kanaal doorvaren ! Maar die is niet te betalen

Oh, en laatst zag ik de documentaire over de Oasis of the Seas van Royal Caribbean (de grootste van de wereld?). Die zag er dan toch wel weer heel erg gaaf uit !!!! Die lag trouwens naast ons in Nassau, dan hadden wij maar een roeibootje hoor.......

@Jurgh
We waren er het weekend vóór jullie, van vrijdag 3 juni tot maandag 6 juni. Beetje jammer van het weer, bij ons was het prachtig. Wij hadden in Miami een dag later slechter weer.