Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

auto opnieuw huren zonder gps

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
zupafly
Amerika-ontdekker

auto opnieuw huren zonder gps

Bericht door zupafly »

hallo,

Een tijdje terug, in februari, heb ik een midsize SUV + navigatie gehuurd bij usareisen.de voor twee weken, met vroegboekkorting was de prijs toen 505 euro
Nu heb ik ondertussen een nieuwe gsm, htc wildfire, en kan via een vriend een crack van tomtom erop installeren wat in principe de navigatie die ik gehuurd heb overbodig maakt.
Als ik hem nu opnieuw zou boeken zonder vroegboekkorting en zonder gps komt dit op 450 euro. Toch een aanzienlijk verschil.

Is dit makkelijk om de boeking nog te annuleren en opnieuw te boeken, en hoe doe ik dit juist?
En kan ik dit nog doen met dezelfde voorwaarden (denk dan aan de vroegboekkorting) van ervoor? Want toen heb ik bij dollar geboekt, en nu zou ik bij alamo moeten boeken want dollar biedt enkel nog auto's aan voor degene die een inklusif - plus - tariv nemen.

Ik weet het, een hele hoop vragen, waar jullie mss ook niet meteen een antwoord op weten :-) maar ik stel ze toch maar eens.

groetjes Kristof
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: auto opnieuw huren zonder gps

Bericht door US-fanboy »

Ik denk dat je het beste morgen tussen 09.00 en 19.00 kan bellen met +49 30 707 93 40 om te vragen of je kan annuleren en opnieuw boeken.
Misschien kun je alleen het navigatie systeem annuleren.

Ga er maar van uit dat als je annuleert en een nieuwe boeking doet, dat je dat dan met de huidige condities doet.
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

Hallo Kristof

Ik denk dat je het beste eens belt of mailt naar usa reisen.de en het daar vraagt.
Wij wilden onze auto op een andere plaats afleveren (in plaats van JFK , in Manhattan) maar het omboeken kwam ons veel duurder uit, omdat de vroegboekkorting verviel.
wij hebben onze auto wel bij connections geboekt, (voorwaarden zijn hier misschien anders) maar we bleven wel bij dezelfde verhuurder. (avis)

Henriette
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Ik dacht dat je bij USAreisen kosteloos kon annuleren tot x-aantal uur op voorhand. Je zou dus kunnen annuleren en dan opnieuw boeken.
Maar ik denk dat je idd beter eens mailt of belt met de vraag om je boeking te wijzigen (dus GPS laten vallen). Waarschijnlijk zullen ze dat wel doen en zo spaart het jou wat werk uit ;-)
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

zupafly schreef:Nu heb ik ondertussen een nieuwe gsm, htc wildfire, en kan via een vriend een crack van tomtom erop installeren wat in principe de navigatie die ik gehuurd heb overbodig maakt.
FOEI! TomTom is er overigens nog niet voor Android. Maar goed, Navigon draait er ook op :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
zupafly
Amerika-ontdekker

Bericht door zupafly »

Mailtje naar usareisen.de gezonden met de vraag en de aanpassing was geen probleem.

toch weer 80 euro uitgespaard 8) + superservice :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer